تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین مدل‌های آرایش پاییز ۲۰۱۷

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
بهترین مدل‌های آرایش پاییز ۲۰۱۷

مادر طبیعت با تغییر فصل به انسان‌ها یاد داده تا با تغییر در سرووضع خود، حال و هوای زندگی خود را رنگ‌و‌رویی تازه ببخشند. با این حساب به بهانه فرارسیدن فصل پاییز زمان آن می‌رسد تا دستی بر سر و روی خود بکشید.

خوشبختانه مدل‌‌های آرایش پاییزی زیبایی را با الهام از رنگ‌های زیبای این فصل شاهد هستیم که برازنده‌ هر بانوی زیبارویی است، به همین دلیل فرصت را غنیمت شمرده و در ادامه با هم به بهترین مدل‌‌های آرایش پاییز ۲۰۱۷ نگاهی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: جذابیت چهره خود را در پاییز دو چندان کنید

۱- استفاده از یک طیف رنگ برای لب، پلک و گونه‌ها (مشاهده محصولات آرایشی)

آرایش‌های تک‌فام که در آن از یک طیف رنگ استفاده شده است یکی از مرسوم‌ترین مدل‌های آرایش در فصل پاییز است. این گونه‌ آرایش ممکن است در نگاه اول معمولی به‌نظر برسد، اما بیشتر از آنچه فکرش را بکنید جذابیت دارد.

اگر از این سبک آرایش خوشتان آمده است طیف‌های مختلف رنگ شرابی می‌تواند انتخاب خوبی برای آرایش شما باشد. انجام این آرایش نیز بسیار ساده است و کافی است تا رنگ مورد نظر را با سرانگشتان روی پلک‌ها، قسمت بالای گونه، و لعل لب زیبای خود بمالید.

۲- ترسیم خطی پرجذبه در بالای چشم (مشاهده محصولات آرایش چشم)

کشیدن یک خط پهن و بلند در بالای چشم، مدل‌ آرایشی است که این روزها زیاد شاهد آن هستیم. این شیوه نیازمند لوازم آرایش خاصی نیست و با یک خط چشم خوب و با کیفیت به راحتی می‌توانید ظاهری جذاب و زیبا به چشمان خود بدهید. پیشنهاد می‌‌کنیم زیبایی گوشه‌های چشم را با کشیدن خط چشم گربه‌ای دوچندان کنید.

۳- آرایش غلیظ لب‌ها (مشاهده محصولات آرایش لب)

یکی از مدل‌هایی که در فصل پاییز طرفدار پیدا می‌کند، جلوه‌ دادن بیشتر به لب‌ها و آرایش غلیظ لب است. در این مدل آرایش لب، پیشنهاد می‌کنیم از رژ لب‌های ژله‌ای با طیف‌های رنگ قرمز سیر استفاده کنید.

۴- هایلایت و درخشان کردن چهره (مشاهده محصولات آرایش صورت)

حتماً شما هم به خوبی با ترفند‌های کانتورینگ صورت آشنا هستید، در این شیوه به جای اینکه از کانتورینگ استفاده کنید، با کمک هایلایتر قسمت‌هایی از صورت که جلوه بیشتری دارد را درخشان می‌کنید. این مدل آرایش که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است، جلوه‌ای پرتلالو و درخشان به چهره می‌دهد.

۵- آرایش نامتعادل مژه‌ها

حتماً به خوبی می‌دانید که همیشه سعی بر این است تا مژه‌ها به صورت یکسان آرایش شوند، اما بد نیست این بار که قصد آرایش مژگان زیبای خود را داشتید از آرایش نامتعادل مژه‌ها کمک بگیرید. برای اینکار پیشنهاد می‌کنیم مژه‌های مصنوعی را به ضخیم‌ترین قسمت مژه‌های طبیعی خود بچسانید و مژه‌هایی که ضخامت کمتری دارند را به حال خود باقی بگذارید. برای اینکه مژه‌ها حالت بهتری بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم در پایان از حجم دهنده مژه نیز کمک بگیرید.

۶- آرایش مخملی لب‌ها

مهم‌ نیست طیف پوست شما چه رنگی داشته باشد چرا که آرایش مخملی به زیبایی با تمامی طیف‌های پوست سازگاری دارد. از طرف دیگر به احتمال زیاد شما هم در فصل‌های گرم تابستان و بهار از طیف‌های رنگ ملایم برای لب‌های لعل خود استفاده کرده‌اید، با این حساب در آرایش پاییزی خود، آرایش مخملی و غلیظ لب‌ها باعث تغییر حال و هوای شما نیز خواهد شد.

۷- ابروهایی برجسته و جذاب (مشاهده محصولات آرایش ابرو)

اگر در فصل‌های تابستان و بهار کمان ابروهای خود را باریک نگه داشته‌اید، شاید پاییز بهانه خوبی باشد تا برای تغییر روحیه هم که شده ابروهای خود را پهن و برجسته کنید. جالبی این مدل آرایش در این است که حتی اگر سایر قسمت‌های صورت را آرایش چندانی نکنید، باز هم ابروهای پهن و زیبا، ظاهری جذاب و فریبنده به صورت شما می‌دهد.

۸- آرایش ملایم و زیبا

استفاده از طیف‌های آرایشی که با رنگ پوست هماهنگی بیشتری دارد باعث می‌شود تا چشمان زیبای شما بیشتر جلوه کند، این‌گونه آرایش با استفاده از سایه‌های قهوه‌ای کم حال در ناحیه چشم‌ها برازنده صورت شما در فصل زیبای پاییز خواهد بود.

منبع: Redbookmag دیدگاه‌ها 6871بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه