تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای استفاده کرم پودر غیر فشرده برای پوست‌های چرب

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
راهنمای استفاده کرم پودر غیر فشرده برای پوست‌های چرب

کرم پودر غیر فشرده موهبتی برای افرادی است که پوستی چرب دارند. این کرم پودر دوام آرایش را در طول روز حفظ می‌کند و به درخشش بیش‌از‌حد چربی روی پوست، جلوه‌ای مات و زیبا می‌دهد. با این حال سکه استفاده از کرم پودر غیر فشرده روی دیگری نیز دارد. اگر بهترین روش استفاده از کرم پودر غیر فشرده را بلد نباشید، این محصول نه‌تنها جلوه‌ای زیبا به آرایش نمی‌دهد، بلکه ظاهری نازیبا برای آرایش ایجاد می‌کند. از آنجایی که رسم داریم بهترین‌ روش‌های آرایشی بهداشتی را با همراهان خود به اشتراک بگذاریم، در این مطلب به بهترین روش استفاده از کرم پودر غیر فشرده اشاره می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، زیباتر از همیشه کرم پودر بزنید و چهره خود را میزبان آرایشی زیبا و بادوام کنید.

کرم پودری با رنگی مناسب انتخاب کنید

کرم پودری با رنگی مناسب انتخاب کنید

کرم پودر غیر فشرده با طیف‌های رنگ بسیار متنوعی راهی بازار می‌شوند. با این حال زمانی که صحبت از انتخاب کرم پودر غیر فشرده برای پوست چرب به میان می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم کرم پودری با رنگی روشن‌تر از پوست خود انتخاب کنید. رنگ کرم پودر غیر فشرده باید دست‌کم یکی دو درجه روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد.

از آنجایی که کرم پودر با چربی پوست مخلوط می‌شود، پس از استفاده از کرم پودر رنگ آن به مقدار کمی تیره‌تر خواهد شد. به همین منظور باید کرم پودر غیر فشرده‌ای با رنگی روشن‌تر از پوست خود انتخاب کنید تا پس از مخلوط‌شدن ترکیبات کرم پودر با چربی پوست، رنگ آن همانند رنگ پوست شما شود.

هر چقدر پوست شما چرب‌تر است، بهتر است طیفی تیره‌تر را برای کرم پودر انتخاب کنید. از طرف دیگر برای روزهایی که مدت‌ زیادی بیرون از منزل حضور دارید و شرایطی برای تجدید آرایش پیدا نمی‌کنید، بهتر است طیف تیره‌تری نسبت به پوست خود برای کرم پودر غیر فشرده انتخاب کنید.

کرم پودر غیر فشرده را با اسفنج آرایشی به صورت بمالید

کرم پودر غیر فشرده را با اسفنج آرایشی به صورت بمالید

به جای استفاده از برس‌های آرایشی، کرم پودر غیر فشرده را با اسفنج آرایشی به چهره خود بمالید. اسفنج آرایشی انتخاب کنید که سطحی پهن داشته باشد و آن را به‌آرامی به کرم پودر غیر فشرده آغشته کنید. سپس آن را تکان دهید تا اضافی کرم پودر از اسفنج پاک شود. در نهایت اسفنج آرایشی آغشته به کرم پودر غیر فشرده را به‌آرامی و با حرکت‌های ضربه‌ای روی صورت بزنید.

توجه داشته باشید در این مرحله نباید اسفنج آرایشی روی صورت مالیده شود. مالیدن اسفنج آرایشی روی چهره، دیگر قسمت‌های آرایش را خراب می‌کند. پس از اینکه تمامی قسمت‌های صورت را با اسفنج آرایشی، کرم پودر غیر فشرده زدید، آن را با دست تا کنید. گوشه‌ای از اسفنجی که تا شده را روی قسمت‌های دور از دسترس چهره مانند گوشه‌های چشم و بینی بکشید تا این قسمت‌ها از کرم پودر بی‌نصیب نماند.

برای کرم پودر زدن به مرکز صورت بیشتر توجه کنید

برای کرم پودر زدن به مرکز صورت بیشتر توجه کنید

مرکز صورت اهمیت بیشتری در زیبایی آرایش دارد. از طرف دیگر با توجه به اینکه پیشانی و بینی در پوست‌های چرب، چرب‌تر می‌شود، کرم پودر غیر فشرده بیشتری باید به این قسمت‌ها بمالید. مرکز صورت را هرچقدر زیباتر آرایش کنید، چهره شما جلوه‌ای دلبراتر پیدا خواهد کرد. در نتیجه اسفنج آرایشی را پس از آغشته‌کردن به کرم پودر روی مرکز صورت قرار دهید. سپس این اسفنج را از داخل به بیرون به سمت گونه‌ها و گوشه‌های چشم بمالید.

جالب است بدانید کرم پودر فشرده عموماً در قسمت‌های گوشه‌ چشم و کناره‌‌های بینی بیشتر جمع می‌شود. جالب‌تر اینکه به لطف ترکیبات کرم پودر غیر فشرده، رنگدانه‌های این محصول تجمع کمتری در گوشه‌های چشم و کناره‌های بینی دارد. پس از اینکه تمامی قسمت‌های صورت را کرم پودر غیر فشرده زدید، بازبینی کلی در آینه انجام دهید و قسمت‌هایی که از قلم افتاده را دوباره کرم پودر بزنید.

سخن پایانی

همان‌گونه که وعده داده بودیم، بهترین روش استفاده کرم پودر غیر فشرده را برای پوست‌های چرب مطرح کردیم. به شما قول می‌دهیم با انجام مراحلی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، زیباتر از همیشه کرم پودر بزنید و آرایشی جذاب و دلبرانه پیدا کنید. اگر هم به‌تازگی با این محصول آشنا شده‌اید، سری به فروشگاه اینرنتی اردمی بزنید تا بهترین محصولات را از برندهای مختلف ایرانی و خارجی بیابید. این فروشگاه مرجع تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی است که همه کالاهایش را با ضمانت اصالت و قیمت مناسب عرضه می‌کند. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمندی برای استفاده از کرم پودر غیر فشرده دارید، خواهشمندیم این روش‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان این مجله آموزشی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 4749بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه