تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آشنایی با کاربردهای متفاوت بهترین پنکیک در آرایش صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
آشنایی با کاربردهای متفاوت بهترین پنکیک در آرایش صورت

زیبایی آرایش صورت در گرو دو چیز است: اول خرید و استفاده از بهترین مارک پنکیک و دیگر وسایل آرایشی؛ دوم به‌کارگیری ترفندهای آرایشی. به‌عنوان مثال پنکیک که ابزاری مهم در آرایش صورت محسوب می‌شود، باید از بهترین مارک ها باشد. کیفیت کم این محصول باعث مصنوعی به‌نظررسیدن میکاپ می‌شود. پس در کنار استفاده از بهترین برندهای آرایشی مانند گرلن، ژیوانشی، پوپا، بورژوا، آرکانسیل، دیور، دوسه، نوبا، دبورا و … باید از ترفندهای آرایشی نیز بهره برد. ازجمله مهم‌ترین فاکتورهایی که بهتر است هنگام انتخاب بهترین مارک پنکیک به آن‌ها توجه کنید، نوع و رنگ پوست خود، قدرت پوشانندگی و سبک بودن پنکیک می‌باشد. در این مقاله کاربردهای متفاوت پنکیک در آرایش صورت را آورده‌ایم که آشنایی با آن‌ها شما را در داشتن یک میکاپ بی‌نظیر یاری می‌دهد.

استفاده از پنکیک برای زیرسازی

استفاده از پنکیک برای زیرسازیاگر در خرید پنکیک دقت کرده و بهترین مارک پنکیک فشرده را خریداری نمایید، از این پنکیک برای زیرسازی صورت هم می‌توانید کمک بگیرید. در این شرایط تنها کافی است مقداری آب روی اسفنج آرایشی اسپری کنید تا نم‌‌دار شود. سپس اسفنج را به پنکیک فشرده آرایشی آغشته کنید و زیرسازی را شروع نمایید. اسفنج آرایشی نم‌دار، پنکیک بیشتری جذب می‌کند و پوشش بیشتری روی صورت فراهم می‌نماید. در نتیجه به‌راحتی با پنکیک می‌توانید زیرسازی کنید. از این روش برای آرایش ملایم هم می‌توانید کمک بگیرید.

استفاده از پنکیک برای مات‌ کردن لب ها

یکی از کاربردهای پنکیک در آرایش صورت برای مات‌ کردن لب ها است.یکی دیگر از کاربردهای متفاوت پنکیک استفاده از آن به‌عنوان مات کننده رژ لب است. درخشان کردن لب با رژهای براق و کرمی هیچ اشکالی ندارد؛ اما انصافاً باید اعتراف کرد که رژ لب مات جذابیت بیشتری دارد. اگر دوست دارید آرایش لب مات داشته باشید و به رژ لب مات نیز دسترسی ندارید، کافی است مقداری پنکیک را با حرکات ضربه‌ای روی ر‌ژ براق خود بزنید. این کار کمک می‌کند تا برق اضافی رژ لب جذب پنکیک شود و لب های شما ظاهری مات و جذاب پیدا کند.

استفاده از پنکیک به‌ عنوان پایه سایه چشم

استفاده از پنکیک به‌ عنوان پایه سایه چشمیکی دیگر از کاربردهای متفاوت پنکیک استفاده از آن به‌عنوان پایه سایه چشم است. گاهی اوقات حتی اگر بهترین سایه چشم را هم خریده باشید، باز هم ماندگاری مطلوبی ندارد. چراکه چربی پوست و تعریق باعث ریزش سایه چشم می‌شود. در چنین شرایطی برای ثبات بیشتر سایه می‌توانید از پنکیک کمک بگیرید. بنابراین در کنار خرید یک سایه چشم باکیفیت یک پنکیک خوب هم بخرید و قبل از سایه‌ زدن، مقداری از آن را روی پلک ها بمالید. این روش ثبات سایه چشم را افزایش می‌دهد و ظاهری شیک برای سایه چشم ایجاد می‌کند.

استفاده از پنکیک برای حجیم تر کردن مژه ها

حجیم‌تر کردن مژه ها از دیگر کاربردهای متفاوت پنکیک است.حجیم‌تر کردن مژه ها از دیگر کاربردهای متفاوت پنکیک در آرایش صورت است. اگر علاقه زیادی به حجیم‌تر نشان دادن مژه های خود دارید و نمی‌خواهید چندین لایه ریمل بزنید، کافی است برس سایه چشم را به مقداری پنکیک آغشته کنید و روی مژه ها بمالید. سپس دو لایه ریمل بزنید تا مژه های شما از همیشه حجیم‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند. با این کار از یک طرف در استفاده از ریمل صرفه‌جویی کرده‌اید و از طرف دیگر در کنار داشتن زیبایی طبیعی، آرایش چشم سبکی را تجربه خواهید کرد.

استفاده از پنکیک به عنوان ضد آفتاب

محافظت از پوست در برابر آفتاب با پنکیک SPF دار

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که هنگام انتخاب بهترین مارک پنکیک، با تنوع محصول روبه‌رو شده باشید. امروزه تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر سعی کرده‌اند کاربردهای مختلفی را در یک محصول جمع کنند. به‌عنوان مثال پنکیک SPF دار علاوه‌بر کاربرد آرایشی خود، می‌تواند تا حد قابل‌قبولی پاسخی مناسب برای مراقبت از پوست در برابر آفتاب نیز باشد. در نتیجه مواقعی که در طول روز بیرون از منزل حضور دارید، با استفاده از پنکیک دارای SPF آرایش کنید تا خیالتان از محافظت پوست در برابر آفتاب راحت شود. برندهای معتبری مانند اَون، بایودرما، آرت دکو و … پنکیک SPF دار باکیفیتی را تولید می‌کنند.

مطمئن هستیم پس از آشنایی با کاربردهای متفاوت پنکیک و استفاده از آن‌ها در آرایش صورت، میکاپ شما از همیشه جذاب‌تر خواهد شد. با این حساب اگر با مطالعه مطالب بالا به فکر خرید این محصول آرایشی افتاده‌اید،‌ پیشنهاد می‌کنیم با درنظرگرفتن «نکات مهم برای انتخاب پنکیک»، سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی بزنید. شما می‌توانید از میان معتبرترین برندهای آرایشی، بهترین مارک پنکیک را خریداری نمایید. در پایان اگر کاربرد متفاوت دیگری را برای استفاده از پنکیک سراغ دارید، خواهشمندیم در قسمت نظرات آن‌ها را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 6884بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه