تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین راه استفاده از پنکیک برای تجربه پوستی جذاب

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
بهترین راه استفاده از پنکیک برای تجربه پوستی جذاب

پنکیک محصولی آرایشی است که به هیچ عنوان از کیف خانم‌ها جدا نمی‌شود. این محصول آرایشی توان بسیار خوبی در محوکردن عیب‌های کوچک پوست دارد. برخلاف کرم پودرها، پنکیک بافتی سبک دارد و برای مصرف روزانه مناسب است. می‌دانیم که شما با این امتیازات آشنایی دارید؛ اما این آشنایی برای استفاده کاربردی کافی نیست. استفاده از هر محصولی روش‌های خاص خود را دارد. زمانی که بدون توجه به این روش‌ها محصولی را استفاده کنید، نتیجه دل‌خواه را به دست نمی‌آورید. این همه گفتیم تا برسیم به توضیح موضوع بهترین راه استفاده از پنکیک برای تجربه پوستی جذاب.

محصولات آرایشی گران قیمت و حساس هستند. قیمت بالا باعث می‌شود شما بعضی محصولات را خریداری نکنید و حساسیت باعث می‌شود بعضی لوازم را با خود حمل نکنید؛ اگر زمانی که خارج از خانه سپری می‌کنید کوتاه است که هیچ؛ اما اگر زمان زیادی خارج از خانه هستید، باید چاره‌ای پیدا کنید تا آرایشتان را تا رسیدن به خانه حفظ کنید. تصور می‌کنید افراد حرفه‌ای همه لوازم آرایشی که دارند را با خود همراه می‌کنند؟ خیر. آن‌ها می‌دانند که هر محصول چندین کاربرد دارد و از این کاربردها درست استفاده می‌کنند؛ یعنی یک محصول را در کیف می‌گذارند و جای خالی چند محصول را پر می‌کنند. دوست دارید درباره بهترین راه استفاده از پنکیک بیشتر بدانید؟ همراه ما باشید تا نکاتی که نمی‌دانید را بیاموزید.

به‌عنوان پایه آرایش استفاده می‌شود

پنکیک به‌عنوان پایه آرایش استفاده می‌شود

پنکیک می‌توان نقش پایه را برای آرایش شما انجام دهد. کاری که می‌گوییم را انجام دهید و از بهترشدن ظاهرتان لذت ببرید. برای استفاده از پنکیک برای پایه باید اسفنجتان را خیس کنید. آب اضافه اسفنج را کاملاً خالی کنید. این کار باعث می‌شود پودر بیشتری به اسفنجتان بچسبد و کارتان را راحت‌تر کند. پوشش بالا فایده اصلی این خیس‌کردن اسفنج است. فایده دیگر اسفنج نمناک این است که پودرها را به هم می‌چسباند و از ریختن آن جلوگیری می‌کند. اسفنج آغشته به پودر را به‌آرامی روی پوستتان بزنید. ضربه‌ها باید آرام و منظم باشد. کشیدن اسفنج روی پوست کار درستی برای پخش‌کردن کرم یا پنکیک نیست. روزهایی که حس آرایش‌کردن ندارید، از این روش استفاده کنید. با این کار هم بی‌روح نیستید و هم ظاهرتان جلوه بیشتری دارد.

گونه ها را مات می‌کند

گونه ها را مات می‌کند

محصولات آرایشی چندین کاربرد دارد. تنها کاری که شما باید انجام دهید آشنایی با این کاربردهاست. برای مثال از رژ لب به‌عنوان رژ گونه، لاک و سایه چشم استفاده می‌کنند. پنکیک هم می‌تواند چندین کاربرد داشته باشد. یکی از آن‌ها مات‌کردن لب است؛ یعنی کاری که رژ لب‌های مات انجام می‌دهند. بعضی افراد دوست ندارند لب‌هایشان براق به نظر برسد یا آرایش آن‌ها با رژ مات بهتر به نظر می‌رسد. به هر حال می‌شود با کمک پنکیک مانع درخشش لب‌ها شد. بهترین راه استفاده از پنکیک این است که کمی پودر به لب‌های خود بزنید و با کمک اسفنج اضافه پودر را حذف کنید. در مرحله بعد از رژی که دوست‌ دارید، استفاده کنید. این کار رژ خامه‌ای شما را مات می‌کند.

 آرایش را تصحیح می‌کند

 آرایش را تصحیح می‌کند

آرایش‌کردن در هر فصلی معضلات خاص خود را دارد. این معضلات باعث به هم ریختگی ظاهر شما می‌شوند. در زمستان سرمای هوا باعث ماسیدن آرایش روی پوست می‌شود. انگار شما مجسمه‌ای گلی هستید که ترک خورده است. همه چیز در تابستان برعکس می‌شود. گرمای هوا و آلودگی آرایش شما را در خود حل می‌کند. هر بار که صورتتان را لمس می‌کنید، متوجه رفتن قسمتی از آرایشتان می‌شوید. چاره کارتان در تابستان این است که پنکیک را از خودتان دور نکنید. بهترین راه استفاده از پنکیک این است که مقداری از این پودر معجزه‌آور را روی صورتتان بزنید تا عرق پوست را جذب کند. برای زمستان علاوه بر پنکیک باید کرم مرطوب‌کننده هم همراهتان باشد.

به‌عنوان سایه چشم استفاده می‌شود

برس سایه چشم

پنکیک‌ها انواع گوناگونی دارند. بعضی از آن‌ها کمی درخشش دارند. این درخشش نه اینقدر کم است که دیده نشود نه آنقدر زیاد است که اغراق‌آمیز به نظر برسد. با استفاده از این پنکیک می‌توانید به چشمانتان درخشش بدهید. بهترین راه استفاده از پنکیک این است که براش و پنکیک را بردارید و به‌آرامی مقداری پودر به پلک‌هایتان بزنید. زمانی که اضافه پودر را حذف کردید سراغ سایه‌ای مات بروید. ترکیب این پنکیک با سایه مات بی‌نظیر خواهد بود؛ اگر سایه‌ چشمی که قصد استفاده از آن را دارید براق است، بهتر است از پنکیک استفاده نکنید. درخشش این دو محصول با هم، ظاهر شما را مصنوعی می‌کند.

نکاتی که درباره بهترین راه استفاده از پنکیک لازم است بدانید:

چه کسانی نباید از پنکیک استفاده کنند

  • پنکیک انتخابی عالی است. این محصول آرایشی برای همه افراد کاربرد دارد. افرادی که پوست چرب دارند بیشتر از پنکیک استفاده می‌کنند؛ اما این نکته به این معنا نیست که افراد با پوست خشک نباید پنکیک استفاده کنند. افرادی که پوست خشک دارند بهتر از قبل از استفاده از پنکیک زیرسازی‌های لازم را انجام دهند.
  • پنکیک به‌عنوان کانسیلر هم استفاده می‌شود.
  • افرادی که از رنگ کرم پودر خود ناراضی هستند، با کمک پنکیک چند درجه رنگ آن را تغییر می‌دهند. البته این کار کمی دشوار است.

سخن پایانی

امیدواریم با توضیحاتی که برایتان آوردیم، بهترین راه استفاده از پنکیک را بدانید و بتوانید زین پس پنکیک را مانند حرفه‌ای‌ها استفاده کنید. ضمناً برای تهیه یک محصول عالی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع پنکیک برای انواع پوست و تناژ رنگ موجود است. قبل از خرید نیز می‌توانید با مشاوران پوست مجموعه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین محصول مناسب شما راهنمایی کنند. شما بیشتر از چه برند یا تناژ رنگ استفاده می‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 5094بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه