مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

۷ اشتباه در استفاده از دئودورانت

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
۷ اشتباه در استفاده از دئودورانت

استفاده از دئودورانت آسان به نظر می‌رسد، تنها کافی است آن را به زیر بغل‌ها اسپری کنید تا از شر بوی بد خلاص شوید. با این‌حال، اگر پوست شما حساس است یا غدد عرق پوستتان بیش از حد فعالیت می‌کنند، باید بدانید که درصد خطا در هنگام استفاده از این محصول، بدون آن که خود از این مساله آگاه باشید، بالا می‌رود.

فصل بهار رسیده است و باید نحوه استفاده صحیح از دئودورانت در دمای بالا را بدانید. بوی عرق برای هیچکس جالب نیست. اگر تابه‌حال سعی کرده‌اید که بدون جلب توجه دیگران، بوی بد زیربغل را از بین ببرید یا این سؤال برایتان پیش آمده است که به درستی از دئودورانت استفاده می‌کنید یا نه، باید نکاتی درباره تاثیرگذاری دئودورانت بدانید تا با خیال راحت به زندگی خود ادامه داده و هیچگاه نگران بوی بد زیر بغل نباشید.

1- عدم آگاهی از تمایز میان دئودورانت و اسپری ضد عرق:

اگر تعریق شما زیاد است بهتر است به جای دئودورانت، از اسپری ضد عرق استفاده کنید. اسپری ضد عرق، مانع از عرق کردن شما می‌شود در حالی که دئودورانت تنها بوی عرق را مخفی می‌کند. به نظر می‌رسد برای افرادی که تعریق بیش از اندازه دارند، اسپری ضد عرق گزینه مناسب‌تری است.

2- استفاده فقط برای زیر بغل‌ها:

اگرچه بیشترین کاربرد دئودورانت برای زیربغل‌هاست، اما می‌توان آن را در طول ماه‌های گرم تابستان در مکان‌های متعدد دیگری، همانند پشت زانوها یا ران‌ها نیز استفاده کرد.

3- استفاده بلافاصله پس از اصلاح:

پوست شما پس از اصلاح، اغلب ملتهب و حساس است. استفاده از دئودورانت بلافاصله پس از اصلاح کردن ممکن است اندکی باعث سوزش شود؛ بنابراین بهتر است اندکی صبر کنید.

4- استفاده هنگام تعریق:

استفاده از دئودورانتمسلما می‌توان بعد از تعریق از دئودورانت استفاده کرد؛ اما گاهی اوقات اسپری قادر نیست بوی عرق را از بین ببرد. اگر بلافاصله بعد از دوش گرفتن اسپری بزنید آنگاه مطمئنا از بوی عرق در امان خواهید بود.

5- بیش از حد اسپری زدن:

از سوی دیگر، ممکن است بیش از حد اسپری بزنید. اگر دائما به خود اسپری بزنید در نهایت، نتیجه عکس خواهید گرفت. اسپری زدن بیش از یک یا دوبار، زیاد و غیرضروری است.

6- انتخاب عطرهای تند:

این روزها اکثر محصولات بهداشتی مانند شوینده‌های بدن یا شامپوها معطر هستند و بنابراین دئودورانت شما باید مکمل این عطرها باشد نه این‌که آن‌چنان تند باشد که این رایحه‌ها را از بین ببرد.

7- پاک نکردن دئودورانت از روی لباس‌ها:

اگر دئودورانت سفید روی لباس‌های شما لکه ایجاد می‌کند، می‌توانید به سادگی با ساییدن جوراب، آن را از روی لباس پاک کنید. جوراب‌هایی از جنس پلاستیک کاملا آن را پاک می‌کنند.

منبع: Bustle ۲ دیدگاه 6268بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. دئودورانت‌ها همیشه باید استفاده بشن که آدم‌های دو برمون از بوی بد تعریق ناراحت نشن. البته که هیچ اسپری یا مام دئودانتی نمی‌تونه جایگزین برای استحمام باشه و خیلی بهتره که از دئودورانت‌ها بعد از حمام رفتم استفاده کنیم. توصیه می کنم در فصل های گرم حتما حداقل روزی یک بار حمام کنید و قبل از خروج از خانه مام ضد تعریق یا اسپری بزنید که بدنتون همیشه خوشبو باشه.
    بعضی از غذاها باعث می‌شوند بوی بد تعریق دو چندان شود. پس بهتره توی تابستون از خوردن این غذاها پرهیز کنید.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه