تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه بدون استفاده از دئودورانت بوی خوبی بدهیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
چگونه بدون استفاده از دئودورانت بوی خوبی بدهیم؟

همه ما لحظاتی را تجربه کرده‌ایم که نگران بوی برخاسته از بدن خود بوده‌ایم، اما از آن جایی‌که بررسی بوی بدن در میان جمع، کاری دشوار و عجیب می‌باشد بهتر است به دنبال راه‌حلی ریشه‌ای و اساسی باشیم. استفاده از این راهنما کمک می‌کند پوست شما در دراز مدت، بوی خوشی بدهد بدون اینکه بخواهید بوی عرق را با استفاده از دئودورانت یا اسپری پنهان کنید چرا که این کار نه تنها فایده ندارد بلکه ترکیب بوی اسپری یا دئودورانت با بوی بد عرق، وضعیت را بدتر می‌کند.

1- اگر مشکل عرق کردن دارید (به ویژه در ناحیه زیربغل) مقداری جوش شیرین روی مناطقی که عرق می‌کنند بمالید. این کار باعث می‌شود این نواحی کم و بیش خشک بمانند و بوی بد را خنثی می‌کند. این روش مخصوصا برای روزهای گرم موثر است.

جوش شیرین

2- موهای بدن را اصلاح کنید. موها پناهگاه مناسبی برای رشد باکتری‌ها و در نتیجه بوی بد بدن هستند. خوب است بدانید که عرق به تنهایی بویی ندارد و بوی بد عرق به دلیل فعالیت باکتری‌های روی پوست ایجاد می‌شود.

how-to-smell-good-2

3- از صابون آنتی باکتریال، ژل حمام یا صابون گلیسرینه برای شستشوی بدن استفاده نمایید. دوش گرفتن بدون زدودن بدن از آلودگی‌ها موثر نیست. سعی کنید دو بار در روز دوش بگیرید.

ژل حمام

4- قبل از بیرون رفتن از منزل، دوش بگیرید. بهترین زمان برای استفاده از مرطوب‌کننده، پس از دوش گرفتن یا حمام کردن است که پوست هنوز مرطوب است و به خوبی کرم را جذب می‌کند.

دوئودورانت

5- از کرم و لوسیون‌‌هایی با رایحه ملایم استفاده نمایید. دقت داشته باشید که استفاده از این مواد در نواحی که عرق می‌کنند می‌تواند بوی عرق را بدتر کند.

کرم

6- از یک شامپو با رایحه عالی کمک بگیرید و موهای خود را تمیز و خوشبو نگه دارید.

شامپو

7- برای زمانی که گرم‌تان می‌شود، یک نوشیدنی خنک همراه خود داشته باشید. می‌توانید  در تهیه نوشیدنی از گلاب استفاده کنید زیرا رایحه‌ای دوست داشتنی دارد و باعث خنکی شما در هوای گرم خواهد شد.

نوشیدنی خنک

8- مواد خوشبوکننده همراه خود داشته باشید. حتی چیزهای کوچکی مانند کرم دست هم می‌تواند در تغییر بوی کلی بدن تاثیر بگذارد.

خوشبوکننده

منبع: Wikihow دیدگاه‌ها 2624بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه