تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: آشنایی با فواید تعریق

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
اینفوگرافیک: آشنایی با فواید تعریق

به‌طور معمول عرق کردن برای کسی خوشایند نیست چرا که در کنار بوی نامطبوع، ظاهر نامناسبی به لباس می‌دهد. از این‌رو بسیاری از افراد به دنبال راهی برای جلوگیری از تعریق هستند که از آن جمله می‌توان به تزریق بوتاکس، استفاده از انواع و اقسام دئودورانت‌ها و اسپری‌های ضد تعریق اشاره کرد.

اما آیا تا به حال با خود به فواید تعریق فکر کرده‌اید؟

هر فعل و انفعالاتی که در بدن یک انسان سالم رخ می‌دهد نه تنها مضر نیستند، بلکه دلیلی بر سلامت بدن هم محسوب می‌شوند. یکی از این موارد، تعریق بدن است که مطمئنا همه افراد تجربه آن را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: تمام آنچه باید از عرق کردن پا بدانیم

شدت تعریق بسته به شرایط زمانی یا مکانی ممکن است کم یا زیاد شود. مثلا قرارگرفتن در معرض نورخورشید و هوای گرم، راه رفتن، انجام فعالیت‌های پر تحرک یا ورزش کردن دلیلی برای تعریق بیشتر است.

بسیاری از ما می‌دانیم که ورزش کردن برای ما خوب است و فواید زیادی برای عضلات، استخوان‌ها، قلب و ریه‌ها دارد. اما این فواید فقط مربوط به ورزش هوازی یا استقامتی نیست بلکه عرقی که حین ورزش از پوست خارج می‌شود نیز فوایدی برای ما به همراه دارد.

این اینفوگرافیک شما را با فواید تعریق و حقایقی شگفت‌انگیز درباره آن آشنا می‌کند.

فواید تعریق

منبع: Fix دیدگاه‌ها 2367بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه