تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کاهش وزن و کسب انرژی با مصرف کمتر مواد نگهدارنده

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
کاهش وزن و کسب انرژی با مصرف کمتر مواد نگهدارنده

واقعا ماهیتابه‌ای وجود دارد که در کاهش وزن و کسب انرژی در طول روز به شما کمک کند؟ بله وجود دارد! این واقعیت وجود دارد که ماهیتابه‌‌ها، ترکیبات مضری وارد غذای شما می‌کنند که با حذف این ترکیبات شیمیایی، راه حل موثری برای کاهش وزن به دست می‌آورید.

مواد نگهدارنده در کمین سلامتی شما

مواد نگهدارنده غذاییتمایل به کاهش وزن زمانی آغاز شد که کشورهای صنعتی، به طور بی‌رویه مواد نگهدارنده را به رژیم غذایی خود اضافه کردند. عجیب نیست که بهترین راه کاهش وزن و کسب انرژی، کم کردن میزان این نگهدارنده‌ها و مواد شیمیایی است. جالب‌ترین بخش این اطلاعات آنجاست که افزایش وزن از زمانی شروع شد که غذاهای ما در معرض سطح جدیدی از مواد نگهدارنده قرار گرفتند!

دهه هفتاد میلادی زمان این تغییر بود، هنگامی که واحد طلا کنار گذاشته شد و دلار، به پول استاندارد برای نفت جهانی تبدیل شد و زنان بیشتر و بیشتر وارد بازار کار شدند. مدت زمان اندک حضور در منزل، صنعت غذا را به سمت تولید هر‌چه بیشتر غذاهای نیمه آماده با پخت آسان و سریع سوق داد. این بدان معناست که ما به کمک غذاهای نیمه آماده (با زمان پخت کم) چرخه غذایی و مواد خوراکی جدیدی را  تجربه کردیم. در این دوره به نظر می‌رسید سطح انتظار مردم بسیار بالا رفته است چرا که ما از آشپزی خانگی، به سبک جدیدی از پخت‌و‌پز سریع مهاجرت کرده بودیم و حالا این توقع برای مردم ایجاد شده بود که این نوع از آشپزی را برای تمامی غذاها تجربه کنند و در دسترس آن‌ها باشد.

موردی که در این دوره نادیده گرفته شد، تاکید بر مواد مغذی ضروری بود. با فاصله گرفتن از غذاهای فاسد شدنی، وارد دوره وحشتناکی از غذاهای نیمه آماده مملو از مواد نگهدارنده شدیم که ذائقه جدیدی را ایجاد کرد. خوراکی‌هایی که هنگام شام صرف می‌شد، از ماکارونی لوله‌ای با گوجه‌ فرنگی‌های باغچه خانگی، به همبرگرهای آماده تبدیل شد. فرآیندی که جامعه را گرسنه، ضعیف و دچار کمبود مواد مغذی ضروری کرد. ما با غذاهایی مملو از مواد نگهدارنده که عاری از ویتامین و مواد معدنی است، به جامعه‌ای تبدیل شدیم که دچار افزایش وزن و کم‌توانی است و حالا به دنبال راه حلی برای این مشکل هستیم!

با حذف مواد نچسب از پخت و پز خود، لاغر و پرانرژی شوید!

با زندگی پرمشغله و سریعی که این روزها داریم، نمی‌توانیم برای پخت غذا، آرام‌پز و یا سرخ کردن آنها وقتی بیابیم! زندگی روزمره ما با استرس اشباع شده است، ساعت‌های زیادی کار می‌کنیم و تعهدات زیادی در زندگی روزانه داریم. کبد ما بیش از حد کار می‌کند و قادر به دفع سموم شیمیایی که از گلوی خود پایین داده‌ایم نیست. راه بسیار دشوار است و کبد ما در این مبارزه به آخر خط رسیده است و دلیلش این است که عضو سوزاننده چربی یعنی کبد، برای دفع چربی که مدام مصرف می‌کنید، زمان کافی ندارد. اگر چربی رژیم غذایی خود را کاهش دهید شاهد نتایجی خواهید بود، اما این فقط صورت مساله را پاک می‌کند. به این دلیل هیچ وقت وزن کم نمی‌کنید که بدن خود را با مواد شیمیایی و نگهدارنده‌ها آشفته کرده‌اید و هر روز به این مواد می‌افزایید.

همان‌طور که دیدیم اگر مواد خوراکی شیمیایی را مصرف نکنید، در طول روزهای شلوغ می‌توانید وزن خود را کاهش دهید و انرژی کسب کنید و برای زندگی پیش روی خود، انگیزه از دست رفته را باز خواهید یافت. اگر این کار را ادامه دهید، به یک متخصص تغذیه برای خود و خانواده‌تان تبدیل شده و متوجه خواهید شد هرکاری که انجام می‌دهید اهمیت خاص خود را دارد. در این مورد، این ماموریت به سازندگان وسایل سالم آشپزی محول شده است که با ساخت ابزار خوب و سالم، سطوح تفلون را از ظروف بزدایند. نه تنها پوسته داخلی‌ تابه‌های تفلون کنده شده و حرارت شدیدی را به غذای شما منتقل می‌کند، بلکه از طریق ورود به آب و یا هوای منطقه مجاور کارخانه، محیط زیست را نیز آلوده می‌کند و این یک مورد از مسائل غیر بهداشتی متداول در محیط اطراف این کارخانه‌هاست. ظروف نچسبی که از تکنولوژی نوین ظروف سرامیکی استفاده نمی‌کنند اغلب در دماهای بالا بخاراتی سمی تولید می‌کنند. به‌همین دلیل، عدم استفاده از روغن و برشته کردن غذا، می‌تواند به اندازه خوردن کره و روغن برای شما مضر باشد.

غذاهایی بخورید که مواد نگهدارنده کمتری دارند

غذاهایی بخورید که مواد نگهدارنده کمتری دارندبهترین اقدام، باز کردن راه برای کبد است تا کار خود، یعنی دفع چربی را به بهترین شکل انجام دهد. بله، عضوی که چربی‌های انباشته را دفع می‌کند کبد شماست. کبد نه تنها چربی، بلکه سموم و مواد شیمیایی را نیز دفع می‌کند! با یک زندگی سالم، عاری از مواد شیمیایی، نگهدارنده، قند و نشاسته، شما نتایج فوق‌العاده‌ای را مشاهده خواهید کرد! یک تابه نچسب به ظروف خود اضافه کنید که مواد شیمیایی را به سبزیجات و غذاهای شما وارد نکند و آن‌ها را سالم نگه دارد. تنها راه موفقیت در مسیر کاهش وزن، این است که غذا و مایعات مصرفی خود را از مواد شیمیایی پاک کنید. بهترین راه حل این است که هر کاری که با غذای خود می‌کنید، از انبار مواد غذایی گرفته تا ابزار آشپزی، همه را به دقت بررسی کنید تا وزن شما کاهش یابد و انرژی به دست آورید!

منبع: SecretsLoseWeight دیدگاه‌ها 5120بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه