تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۷ صبحانه فوق‌العاده برای کاهش وزن

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
۷ صبحانه فوق‌العاده برای کاهش وزن

وقتی آغاز هر کاری خوب باشد، ادامه آن نیز آسان‌تر می‌شود. این مسئله در مورد کاهش وزن هم مصداق دارد. وقتی شما صبحانه رژیمی درستی می‌خورید، نصف روز شما با برنامه کالری‌سوزی صحیح پیش می‌رود. به همین دلیل است که تا این‌ حد بر خوردن صبحانه کامل تاکید می‌شود. در این‌ مقاله پیشنهاداتی برای شما داریم تا با خوردن صبحانه‌های عالی به کاهش وزن خود کمک کنید.

۱- ساندویچ کره، بادام و موز

کره بادام و موز

اگر طعم کره، بادام و موز را دوست دارید این مورد، یکی از پیشنهادهای عالی ما است. شک نکنید که کربوهیدرات این صبحانه سالم، تقریبا صفر است. این صبحانه یکی از انتخاب‌های محبوب اکثر مردم دنیاست. می‌توانید برای ایجاد طعم‌های متفاوت، به آن چاشنی‌های مختلفی را بیفزایید.

۲- پروتئین بیشتر

fish

ثابت شده است کسانی که در وعده صبحانه پروتئین بیشتری می‌خورند، در طول روز غذای کمتری مصرف می‌کنند. دلیل این مسئله این است که پروتئین، حس گرسنگی شما را با میزان کافی انرژی برطرف می‌کند و نیازی به خوردن میان‌وعده‌های ناسالم با کالری زیاد ندارید. نکته‌ای که باید بدانید این است که مصرف زیاد گوشت قرمز به طور کلی توصیه نمی‌شود و گزینه‌های جایگزین آن ماهی و مرغ است که می‌توانید در طول روز نیز از آن‌ها استفاده کنید.

۳- چای سبز

چای سبز

معمولا افراد هنگام صبح، چای یا قهوه می‌نوشند. اگر رژیم خاصی مد نظر شماست یکی از بهترین کارها نوشیدن یک یا دو فنجان چای سبز همراه با صبحانه است. مطالعات نشان داده‌اند چای سبز فرآیند متابولیسم را بهبود بخشیده و به میزان زیادی سوخت کالری را افزایش می‌دهد و به همین دلیل برای سلامتی بسیار مفید است.

۴- تخم مرغ

تخم مرغ

تخم مرغ نیز یکی از منابع خوب انرژی است که بدن شما را در طول روز قوی نگاه می‌دارد. خوردن 2 تا 3 سفیده تخم مرغ سطح انرژی شما را به خوبی حفظ می‌کند. اما از آن‌جا که زرده تخم مرغ از سفیده آن کالری بیشتری دارد، بهتر است زرده آن را مصرف نکنید.

۵- کره بادام زمینی

کره بادام زمینی

بادام زمینی یا کره آن هر دو در تمامی رژیم‌ها برای شما مفید هستند. یک یا دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی بیش از 190 کالری انرژی دارد که برای شروع یک روز با خوراک کمتر، زیاد نیز هست. کره بادام زمینی را می‌توانید با نان تست میل کنید.

۶- جو دوسر

جو دوسر

مصرف این مورد نیز گزینه خوبی برای کاهش وزن است. افرادی که برای صبحانه یک کاسه جو دوسر میل می‌کنند سریع‌تر و بهتر از دیگران وزن کم می‌کنند.

۷- غلات صبحانه

غلات

غلات صبحانه، یکی دیگر از گزینه‌های عالی است. غلات صبحانه درشت در مقایسه با پرک‌های ریز آن، به طور موثرتری گرسنگی را رفع کرده و حاوی کالری کمتری نیز هستند. نکته مهم این است که نباید تفاوت زیادی در خوردن آن‌ها حس کنید اما حتی یک کالری هم در میزان وزن شما تاثیر دارد.

با خوردن صبحانه درست، شما نیمی از راه را برای رسیدن به وزن دلخواه طی کرده‌اید.

منبع: Olwomen دیدگاه‌ها 13004بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه