تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

رازهای خوشبو شدن و خوشبو ماندن

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
رازهای خوشبو شدن و خوشبو ماندن

یکی از رازهای جذابیت زنان، استفاده از عطر زنانه خوشبو است. البته لازم است در کنار خرید بهترین عطر، مسائل دیگری را مدنظر قرار دهید تا همواره بدن و محیطی خوشبو داشته باشید. رعایت این نکات نه‌تنها زمان خاصی از شما نمی‌گیرد، بلکه هزینه خاصی هم بر شما تحمیل نمی‌کند. در واقع با انجام یک سری کارهای روزانه و ساده می‌توانید همواره بدن و محیطی معطر داشته باشید. در این مقاله به رازهای خوشبو شدن و خوشبو ماندن می‌پردازیم.

حمام کردن را فراموش نکنید

حمام کردن برای جذاب کردن رایحه بدن و محیط

یکی از رازهای خوشبو شدن و خوشبو ماندن این است که قبل از زدن عطر، حتماً حمام کنید. در حمام برای شست‌وشو از شامپو و صابون‌های بدون پارابن (Parabens)، فتالات (phthalates) و رایحه های مصنوعی کمک بگیرید. در این حالت، اثری از بوی شامپو و صابون روی بدن شما باقی نمی‌ماند و رایحه عطر زنانه خوشبو، هماهنگی بیشتری با پوست شما ایجاد می‌کند.

تعرق دشمن شما نیست

جالب است بدانید تعریق دشمن شما نیست. در واقع در هر ۶.۵ سانتی‌متر مربع از پوست بدن انسان، نزدیک به ۶۵۰ غده عرق وجود دارد و این غده‌ها باید وظیفه‌شان را انجام دهند. متأسفانه بیشتر ضد عرق های موجود در بازار، مسیر غدد عرق را مسدود می‌کنند و به آن‌ها اجازه نمی‌دهند تا گرمای بدن را از طریق تعرق کاهش دهند. از آنجایی که تعرق، سموم بدن را هم دفع می‌کند، جلوی این فرایند را نباید بگیرید. البته باید توجه داشته باشید که با کوتاه‌تر کردن بازه‌های زمانی حمام‌کردن، اجازه ندهید عرق بوی نامطبوی در بدن ایجاد کند. در نهایت نیز با کمک عطر زنانه خوشبو، بدن را پوشش دهید.

عطر زنانه خوشبو با ترکیبات طبیعی خریداری کنید

عطر زنانه خوشبو با ترکیبات طبیعی

استفاده از عطرهای طبیعی نیز یکی دیگر از رازهای خوشبو شدن و خوشبو ماندن است. اگر به دنبال خرید بهترین عطر زنانه یا خوشبو کننده هوا بوده‌اید، حتماً چشم شما در بازار به عطرهایی با ترکیبات ارگانیک و طبیعی افتاده است. در این عطرها خبری از ترکیبات مصنوعی و مضر نیست و بوی خوش آن‌ها نیز با عطرهای تراز اول رقابت می‌کند.

دئودورانت بدون ترکیبات مضر استفاده کنید

هر چند یکی از رازهای خوشبو شدن و خوشبو ماندن استفاده از دئودورانت است؛ اما بیشتر دئودورانت های موجود در بازار با ترکیبات شیمایی مضری ساخته شده‌اند. مصرف آن‌ها ممکن است بوی خوشی را به دنبال داشته باشد؛ اما برای بدن ضرر دارد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید عطر زنانه خوشبو، دئودورانتی با ترکیبات طبیعی خریداری کنید. اگر هم پوست حساسی دارید، می‌توانید دئودورانتی بدون چربی‌های گیاهی استفاده کنید تا پوست شما را دچار حساسیت نکند.

شوینده بدون ترکیبات خطرناک خریداری کنید

استفاده از شوینده های محیط معطر

رایحه های مصنوعی و خطرناک را فقط در عطرها و دئودورانت‌‌ها شاهد نیستیم. بیشتر شوینده‌هایی که استفاده می‌کنیم با رایحه های مصنوعی و مضر ساخته شده‌اند. در نتیجه به همان اندازه که برای خرید عطر زنانه خوشبو وسواس نشان می‌دهید، برای خرید شوینده‌ها نیز اهمیت قائل شوید و محصولاتی بدون رایحه های شیمیایی و خطرناک بخرید. شستن لباس با شوینده‌های بدون بو، باعث می‌شود تا عطری که به بدن می‌زنید رایحه ای خالص داشته باشد و با بوی شوینده ترکیب نشود.

عطر خانگی درست کنید

یکی دیگر از رازهای خوشبو شدن و خوشبو ماندن، درست کردن عطر خانگی است. در کنار خرید بهترین عطر زنانه، می‌توانید با تهیه روغن‌های خوشبوی گیاهی، عطر زنانه خوشبو و دلنشینی درست کنید و از بوی آن لذت ببرید. چنین عطری نه‌تنها به لحاظ رایحه، جذابیتی طبیعی و خاص دارد، بلکه از آنجایی که خبری از رایحه های شیمیایی در آن نیست، با خیال راحت می‌‌توانید آن را روی پوست بسیار حساس استفاده کنید.

تأثیر هوای تازه را دست‌کم نگیرید

تاثیر هوای تازه بر خوشبو شدن و خوشبو ماندن محیط

گاهی برای جذاب کردن رایحه محیط لازم است به جای استفاده از خوشبوکننده های هوا، هر از گاهی پنجره‌ها را باز کنید و اجازه دهید هوای تازه در منزل شما جریان پیدا کند. این روش رایحه های شیمیایی و خطرناک را از اتاق خارج می‌کند و حال‌و‌هوایی تازه و دل‌انگیز به فضای آن می‌بخشد. از طرف دیگر هوای تازه بوی عطر زنانه خوشبویی که زده‌اید را بیشتر جلوه می‌دهد و این عطر رایحه ای جذاب‌تر پیدا می‌کند.

امیدواریم با رعایت نکته‌هایی که در بالا اشاره کردیم، با رازهای خوشبو شدن و خوشبو ماندن آشنا شده باشید. برای خرید عطر زنانه خوشبو  پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن بزنید و از میان عطرهای خوشبویی که برای شما آماده کرده‌‌ایم، بهترین عطر زنانه را خریداری نمایید. مطالعه مقالات دیگر بلاگ نیز به شما کمک می‌‌کند «عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی» خود را بیابید. در پایان اگر شما هم روش‌های جالبی برای خوشبو‌تر کردن عطر سراغ دارید، خواهشمندیم این روش‌ها را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Huffingtonpost دیدگاه‌ها 6410بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه