تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی

زمان تقریبی مطالعه: ۷ دقیقه
راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی

وقتی صحبت از خرید عطر زنانه خوشبو به میان می‌آید، ملاک‌های مختلفی مطرح می‌شود که درنظرگرفتن هر کدام به انتخابی متفاوت‌تر منجر می‌شود. آب‌وهوا، سن‌وسال، روحیات، سلیقه، علاقه‌مندی‌ها و غیره، هر کدام در نوع انتخاب افراد مؤثر هستند. در واقع به همان ترتیب که لباس‌های مختلفی برای پوشیدن در فصل‌های مختلف سال یا در منزل،‌ محل کار و مهمانی وجود دارد، عطرهای متفاوتی نیز برای هر منظور به بازار عرضه شده‌اند. شاید در نگاه اول، تفکیک عطرها از یکدیگر کمی دشوار به نظر برسد؛ اما به کمک راهنمای آسان خرید عطر می‌توانید به‌راحتی بهترین انتخاب را انجام دهید. در مقاله‌های قبلی به بخشی از این ملاک‌ها و معیارها پرداختیم. در این نوشتار برآنیم که با راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی در کنار شما باشیم.

عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی

همان طور که می‌دانید عطرها با ترکیبات مختلف به بازار عرضه می‌شوند. سازندگان عطرها با هدف ایجاد تنوع، رایحه های مختلف را با هم درمی‌آمیزند تا به عطر دلخواه برسند. تفاوت در نوع و میزان رایحه ها به ایجاد بوهای مختلف نظیر تلخ، شیرین، گرم، سرد، شرقی و غیره منجر می‌شود. مسلماً عطری با نت غالب چرم، با عطری با نت غالب گل‌های بهاری تفاوت چشمگیری دارند. این رایحه‌ها سلیقه‌های مختلف را نیز پوشش می‌دهند. هر کس به مقتضای روحیات خود، به نوع خاصی از عطر زنانه خوشبو علاقه‌مند است. این راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو به شما کمک می‌کند با توجه به سلیقه‌ی خود یا کسی که قرار است به او عطر هدیه کنید، بهترین انتخاب را انجام دهید.

راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی رمانتیک با رایحه گل

عطر با رایحه گل ها مناسب شماست اگر:

  • بهار برای شما دوست‌داشتنی‌ترین فصل سال است؛
  • عاشق این هستید که وقتی به خانه می‌آیید، بوی خوش گل‌های منزلتان به مشام شما برسد؛
  • به نوشیدنی‌های طبیعی و اسموتی‌ها علاقه دارید؛
  • هرگز حاضر نیستید در مکان‌های مرطوب و بارانی زندگی کنید و شهرهای آفتابی را برای زندگی ترجیح می‌دهید؛
  • همیشه لباس‌هایی با رنگ روشن و بانشاط می‌پوشید.

عطر زنانه با رایحه میوه

عاشق عطر با رایحه مرکبات و میوه‌ها هستید، اگر:

  • آرزو می‌کنید همه‌ی فصل‌های سال، تابستان باشد؛
  • خانم سحرخیزی هستید. زمانی که دیگران از خواب بیدار می‌شوند، شما ساعت‌هاست که بیدار شده‌اید و همه‌ی کارهایتان را انجام داده‌اید؛
  • عاشق بوی لیمو، گریپ‌فروت و میوه‌های تازه‌ هستید؛
  • اهل پوشیدن لباس‌های نخی هستید و همیشه پارچه‌های سبک و راحت را انتخاب می‌‌کنید؛
  • آب‌سیب،‌ نوشیدنی محبوب شماست.

راهنمای خرید آسان عطر زنانه با رایحه چوب

به عطر با رایحه چوب و گیاهان علاقه دارید، اگر:

  • به نظر شما پادشاه فصل‌ها پاییز است؛
  • مرد محبوب شما باید عطری با رایحه چوب صندل و سدر بزند تا رایحه خوش او، شما را به ابرها ببرد؛
  • عاشق جواهراتی هستید که با سنگ فیروزه ساخته شده‌ باشند؛
  • هر روز باید چای ارل گری اصل بنوشید و هر چند وقت یک بار موهیتو بخورید.

عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی با رایحه شرقی

 عطر با رایحه شرقی شما را جذب می کند، اگر:

  • عاشق فصل زمستان هستید؛ البته نه برای برف‌‌بازی در روزهای سرد، بلکه برای لم‌دادن کنار شومینه؛
  • زودتر از ۲ بامداد به‌خواب نمی‌روید و روزها هم ساعت را برای ۱۱ صبح کوک می‌کنید؛
  • علاقه‌‌ای به‌خوردن نوشیدنی‌ها ندارید؛
  • به رایحه شمع‌ و عودهایی با بوی غلیظ و سنگین علاقه دارید؛
  • عاشق پوشیدن لباس‌های مخملی و پوشاکی هستید که بافتی متراکم دارند.

بهترین عطر برای علاقه‌مندان به رایحه گل ها

عطر زنانه با بوی گل

منزل و مهمانی‌های خودمانی

بدون شک عطر‌هایی با رایحه شکوفه پرتقال و مشک‌ سفید به مشام بانوانی که رایحه گل ها را دوست دارند خوش می‌آید. ترکیب این دو رایحه، عطری طبیعی را به ارمغان می‌آورد که بوی بسیار نافذ و تندی ندارد و مناسب منزل و مهمانی‌‌های خودمانی است. رایحه مشک که در این عطرها استفاده شده، بوی متفاوتی ایجاد کرده و عطر خوش شکوفه پرتقال، بویی بسیار ملایم و دلنشین به آن اضافه می‌کند. ادوپرفیوم ساندی مورنینگ در این گروه از عطرها جای می‌گیرد.

قرارهای دو نفره

رایحه‌ گل صد تومانی و وانیل سیاه، برازنده بانوانی است که به دنبال عطر زنانه خوشبو می‌گردند تا با آن دلبری کنند. این‌ عطرها، بویی جذاب و سنگین دارند و ترکیباتشان، جاذبه‌ای خاص در این گونه‌ عطرها ایجاد می‌کند. عطر میدنایت از برند رومنس، نمونه‌ی خوبی برای این دسته از عطرهاست.

محل کار و بیرون از منزل

پیشنهاد می‌‌کنیم عطری بخرید که رایحه ای از گل گاردنیا و قهوه در آن باشد. این عطر بوی نافذی دارد و ماندگاری آن برای محل کار و بیرون از منزل مناسب به نظر می‌رسد. برای نمونه ادو پرفیوم بلک اپیوم فلورال شوک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین عطر برای علاقه‌مندان به رایحه مرکبات و میوه‌ها

عطر زنانه با رایحه مرکبات

منزل و مهمانی‌های خودمانی

بهتر است عطرهایی با رایحه گریپ فروت و شکر قهوه‌ای را امتحان کنید. حضور بوی خوش شکر قهوه‌ای در این عطر از خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در منزل پخته می‌شود حکایت دارد و شیرینی رایحه گریپ فروت نیز تداعی‌گر بوی خوش میوه‌های تازه‌ای است که در منزل انتظار شما را می‌کشند. ادو پرفیوم آکوا دی جیوآ نمونه‌ی خوبی برای این دسته از عطرهاست.

قرارهای دونفره

اگر به بوی مرکبات و میوه ها علاقه دارید، بهتر است عطرهایی با رایحه‌ نارنگی و مشک را انتخاب کنید. بوی مشک نسبت به رایحه نارنگی، گرم‌تر است و جذابیت بوی خوش چنین عطرهایی را افزایش می‌دهد. برای خرید عطر زنانه خوشبو در این دسته می‌توان عطرهای برند رالف با ترکیبات مرکباتی را مثال زد.

محل کار و بیرون از منزل

بوی خوش شیرنارگیل، بادام و لیمو دقیقاً همان چیزی است که برای استفاده در محل کار و بیرون از منزل باید دنبال آن باشید. ترکیب رایحه میوه و آجیل این عطرها، بویی خوش و شیرین را ایجاد می‌کند و رایحه لیمو نفوذ چنین عطرهایی را بیشتر می‌کند. ادوتویلت بیچ والک از برند رپلیکا، ترکیبی از این نت‌های خوشبو است.

انتخاب عطر برای علاقه‌مندان به رایحه چوب

عطر زنانه با رایحه چوب و علف

منزل و مهمانی‌های خودمانی

رایحه چوب، انجیر سبز و فلفل صورتی، دقیقاً همان چیزی است که از یک عطر زنانه خوشبو انتظار می‌رود. انجیر سبز رایحه‌ای نسبتاً ملایم و سرد دارد و بوی خوش چوب و فلفل صورتی، رایحه‌ای گرم به آن اضافه می‌کند تا بوی مطبوع و خوشایند آن مناسب استفاده در منزل باشد. از برند معروف جورجیو آرمانی، عطر پرایو ادن برای این گروه افراد پیشنهاد می‌شود.

قرارهای دونفره

عطر خس‌خس و هل، در گروه رایحه‌های گیاهان قرار می‌گیرند. ممکن است در نگاه اول فکر کنید عطری که با این رایحه‌ها ساخته می‌شود جذابیت چندانی ندارد و برای قرارهای دو نفره مناسب نیست. اما جالب است بدانید این رایحه‌ها ترکیبی بسیار محرک دارند. برای یک بار هم که شده پیشنهاد می‌‌کنیم برای خرید عطر زنانه خوشبوی مناسب قرارهای دو نفره‌تان، ادوپرفیوم وتیور کالکشن رالف لورن را امتحان کنید.

محل‌‌کار و بیرون از منزل

ترکیب بوی خوش مریم گلی، صنوبر بلسان و انجیر دقیقاً همان عطری را ایجاد می‌‌کند که برای استفاده در محل کار از آن انتظار دارید. رایحه صنوبر بلسان و مریم گلی، بوی چوبی به این عطر می‌دهد و انجیر، رایحه چنین عطرهایی را شیرین می‌کند تا عطر زنانه خوشبو و ملایمی برای بیرون از منزل پدید آورند. ادوپرفیوم سیج کالکشن رالف لورن این خصوصیات را داراست.

انتخاب عطر برای علاقه‌مندان به رایحه‌های شرقی

عطر زنانه با رایحه شرقی

منزل و مهمانی‌های خودمانی

پیشنهاد می‌کنیم سراغ عطرهایی با رایحه یاسمن، چای سبز و ترنج باشید. عطر خوش ترنج، بوی کلاسیک چای سبز را افزایش می‌دهد و عطر یاسمن، رایحه چنین عطرهایی را ملایم و دلنشین می‌کند. برای خرید عطر زنانه خوشبو، ادو تویلت تی اسکاپ از برند راپلیکا، با رایحه چای سبز به این گروه پیشنهاد می‌شود.

قرارهای دونفره

تجربه نشان داده است گیاه پاتچولی یا همان نعنا‌ع هندی، رایحه‌ای بسیار محرک و جذاب دارد و بوی نافذ آن تأثیر بسزایی در فرد مقابل می‌گذارد؛ بنابراین در پی عطرهایی با ترکیبی از رایحه نعناع هندی و گل‌ها باشید. برای خرید عطر زنانه خوشبو، ادو تویلت فلاور بمب بلوم، به علاقه‌مندان به رایحه های شرقی معرفی می‌شود.

محل کار و بیرون از منزل

بوی خوش رزین، گشنیز و موگه، نشاط و شادابی مناسب را برای عطری با رایحه‌ شرقی فراهم می‌کند و بوی قوی و کلاسیک چنین‌ عطرهایی دقیقاً همان‌ چیزی است که برای استفاده در بیرون از منزل از یک عطر انتظار داریم. ادوتویلت اوپیم ترکیبات بالا را در خود دارد و برای استفاده در محل کار مناسب است.

در این نوشتار سعی کردیم چند عطر زنانه با توجه به روحیات افراد مختلف معرفی کنیم. این راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو یک فرمول کلی به شما می‌دهد که طبق آن می‌توانید عطرهای مختلف از برندهای متفاوت را تهیه کنید. اگر اسامی رایحه‌ها برایتان گیج کننده است یا دوست دارید با نت‌های تشکیل‌دهنده‌ی هر عطر بیشتر آشنا شوید به بخش عطر و ادکلن فروشگاه اردمی سری بزنید. در بخش درباره محصول هر عطر می‌توانید توضیح کاملی از سال تولید، برند سازنده و نت‌های هر عطر را مشاهده کرده و عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به‌راحتی بخرید. تجربه‌های شما در خرید یا استفاده از انواع عطرها برای ما ارزشمند است. لطفاً در بخش نظرات ما و سایر کاربران را از نوشته‌های خود بهره‌مند کنید.

منبع: ‌Makeup دیدگاه‌ها 7699بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه