تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

لباس پاییزه | چه بپوشیم تا در پاییز زیباتر به نظر برسیم

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
لباس پاییزه | چه بپوشیم تا در پاییز زیباتر به نظر برسیم

پاییز هزار رنگ با عشوه و ناز سر رسید. در این فصل زیبا درختان هم کم‌کم لباس‌هایشان را عوض می‌کنند تا به جشن رقص با باد بروند. حیف نیست در این همه شکوه و زیبایی شریک نشویم؟نظرتان چیست حالا که طبیعت رنگ عوض می‌کند و لباس تازه می‌پوشد، ما نیز سراغ چمدان لباسمان برویم و رنگی عوض کنیم. راستی می‌دانید کدام ست برای پاییز زیبا دل‌انگیزتر است؟ همراه ما باشید تا ببینیم چند و چون ست لباس پاییزه چیست و چه چیزهایی برای یک پوشش عالی و خاص نیاز داریم.

یک ژاکت سایز آزاد (فری سایز) خردلی برای ست لباس پاییزه

اهمیت تغییر روش زیر سازی آرایش در فصل پاییز

اولین انتخابتان باید یک ژاکت بافت خردلی فری سایز باشد که هم به رنگ طبیعت نزدیک است و هم با بسیاری از رنگ‌های پاییزی مثل قهوه‌ای، آجری و حتی رنگ‌های سفید و مشکی ست می‌شود. این رنگ به رنگ کدوحلوایی و کدو تنبل پاییزی هم نزدیک است. همچنین تناسب زیبایی با برگ های خشک و زیبای پاییزی دارد. با این لباس زیبا و جذاب همراه با بهترین عطر زنانه به استقبال پاییز بروید.

یک جفت چکه کلاسیک برای ست پاییزی

یک جفت چکه کلاسیک برای ست پاییزی

بخواهید و نخواهید در پاییز و زمستان به دلیل بارش‌های گاه و بیگاه لازم است یک جفت چکمه خوب داشته باشید که هم پاهایتان را از سرما محافظت کند و هم مانع از سرخوردنتان روی زمین شود. یک جفت چکمه کلاسیک مشکی یا قهوه‌ای گزینه‌ای عالی برای ست پاییزی است. توجه داشته باشید که یک چکمه کلاسیک نه خیلی کوتاه است و نه خیلی بلند. پاشنه‌های تخت و متوسطی دارد و ساق‌هایش نیز خیلی بلند نیست. چکمه با ساق‌های بلند خیلی کلاسیک نیست و به سمت چکمه‌های لاکچری و خاص مهمانی‌های شبانه پیش می‌رود. ساق چکمه کلاسیک نهایتاً تا قوزک پا است.

چند دست شلوار با رنگ‌های مختلف

Few pairs of well-cut trousers

فرقی نمی‌کند که شلوار لی بپوشید یا مخمل یا چرم. چیزی که لازم است، شلواری است که طرحش متناسب سایز ساق و ران شما باشد. چیزی را انتخاب نکنید که موقع پوشیدن، تناسب بدنتان را به هم می‌ریزد. برای مثال افرادی که ساق‌های بسیار لاغر دارند با یک شلوار مخمل تنگ، ژست خودشان را خراب می‌کنند. برای این افراد رنگ‌های روشن‌تر و طرح های چهار خانه را پیشنهاد می‌کنیم. برای مثال رنگ کرمی یا قرمز هم به‌خوبی می‌تواند با رنگ خردلی ست شود و هم پاهای لاغر شما را پرتر نشان می‌دهد. این نکته برای افراد چاق یا تپل برعکس است. این افراد بهتر است سراغ رنگ‌های تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای سوخته بروند تا اندامشان لاغرتر نشان داده شود.

کیف دستی چرم زیبا برای زیباشدن ست پاییزه

کیف دستی چرم زیبا برای زیباشدن ست پاییزه

ما هم قبول داریم که کیف‌های برزنتی یا پارچه‌ای با طرح‌های جیغ و دخترانه، شور و حال بیشتری به شما می‌دهد؛ اما برای فصل پاییز بهتر است سراغ کیف‌های چرم بروید. هر چه رنگ چرم روشن‌تر باشد و براق‌تر، به رنگ طبیعت نزدیکتر است. برای مثال حتی می‌توانید یک کیف نارنجی در دست بگیرید. اندازه کیف به نیاز خودتان بستگی دارد. شاید از آن دست افرادی هستید که همه لوازم ضروری را همیشه با خودتان می‌برید. در این صورت باید سراغ یک کیف دستی بزرگ بروید. اگر هم از آن افرادی هستید که یک کارت بانکی و یک گوشی و نهایتاً چند عدد کلید، کارتان را راه می‌اندازد، سراغ کیف‌های دستی یا دوشی جمع‌وجور بروید. فقط یادتان باشد که کیف چرمی با تناژ نارنجی و قهوه‌ای روشن انتخاب کنید.

شال بافت پهن برای گرم شدن و عکاسی

شال بافت پهن برای گرم شدن و ست لباس پاییزه

شال بافت پهن حتی در حد پهنی شال مبل یک گزینه عالی برای ست لباس پاییزه است. همراه داشتن این شال بسیار مفید است. از سویی سر و گردن شما را هنگام وزیدن باد گرم می‌کند و از سوی دیگر بهترین ژست‌های عکاسی را می‌توانید با آن بگیرید و به این ترتیب عکس‌های پاییزه بسیار زیبایی برای خود ایجاد کنید. به قول دوستی، حتی می‌توانید از این شال به جای یک بالش گرم و نرم در قطار و اتوبوس استفاده کنید. پس داشتن یک شال پهن را دست کم نگیرید.

لباس‌های بلند مخصوص فصل پاییز

Maxi-dresses

پالتوی بلند، پیراهن بلند و مانتوی بلند، همگی از ملزومات ست لباس پاییزه هستند. تصورش را بکنید مردی با یک بارانی بلند یا زنی با پالتوی بند کرمی یا قهوه‌ای، بهترین ژست را برای روزهای سرد پاییزی خلق می‌کند. لباس‌های بلند، هم قد شما را بلندتر نشان می‌دهند و هم در روزهای سرد پاییزی از کمر، پهلوها و حتی پاهای شما در برابر سرما مراقبت می‌کنند.

لباس با طرح چهارخانه مناسب فصل پاییز

لباس با طرح چهارخانه مناسب ست لباس پاییزه

اگر از لباس‌های بلند چندان خوشتان نمی‌آید یا آن را به‌اصطلاح «توی دست و پا» می‌دانید، سراغ لباس‌های چهارخانه بروید. بلوز چهارخانه، ژاکت، کت نیمه کوتاه، پیراهن، دامن و خلاصه هر لباس چهارخانه دیگری می‌تواند بهترین ست برای لباس پاییزه باشد.

عطر پاییزی برای تکمیل ست پاییزه

راهنمای خرید عطر زنانه پاییزی

شاید در ظاهر نتوان عطر را یکی از ملزومات لباس پاییزه دانست؛ اما یادتان نرود که ژست شما زمانی کامل است که بوی خوبی متناسب با فصل از شما به مشام مخاطبتان برسد. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم از بین عطرهای مناسب فصل پاییز، بهترین عطر زنانه یا مردانه را انتخاب کنید و از آن برای تکمیل استایلتان بهره ببرید. اگر هم در انتخاب عطر پاییزی مخصوصتان تردید دارید، مقاله زیر به شما کمک می‌کند.

سخن پایانی

امیدواریم با مطالبی که برایتان آوردیم، بتوانید بهترین ست را برای لباس پاییزه انتخاب کنید و از پاییز پیش رو لذت ببرید. اگر شما هم در خصوص ست‌های پاییزی نظری دارید، برای ما در بخش نظرات بنویسید. ضمناً برای خرید بهترین عطر زنانه پاییزی یا بهترین عطر مردانه مناسب این فصل، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی ـ مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن سری بزنید.

دیدگاه‌ها 8779بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>