مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

روش درست استفاده از تونر برای انواع پوست چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
روش درست استفاده از تونر برای انواع پوست چیست؟

تونرها به دلیل فایده های بی‌شمار و اثربخشی چشمگیر، سلانه‌سلانه جای خود را در دل علاقه‌مندان محصولات باکیفیت آرایشی باز کرده‌اند. همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید، تونر انتخاب مناسبی برای شستشوی صورت است. از این محصولات برای پاک کردن آرایش نیز کمک گرفته می‌شود. فایده‌های تونر، این محصول را به انتخاب اول در روتین روزانه رسیدگی به پوست تبدیل کرده است. با این حال در کنار انتخاب تونر باکیفیت، استفاده از این محصول نیز اهمیت زیادی در اثربخشی آن دارد.

جالب اینجاست افراد زیادی را سراغ داریم که به اندازه‌‌ای که برای خرید بهترین تونر توجه دارند، به روش درست استفاده از تونر اهمیت نمی‌دهند. از آنجایی که رسم داریم در کنار معرفی بهترین محصولات آرایشی بهداشتی، روش استفاده از این لوازم را با همراهان خود مطرح کنیم، در این مطلب به روش درست استفاده از تونر اشاره می‌کنیم. قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، بهتر از همیشه از تونر استفاده کنید و چهره شما از همیشه شاداب‌تر شود.

تونر برای انواع پوست‌

استفاده تونر را فراموش نکنید

تونرهای مختلفی با اثربخشی متفاوت برای انواع پوست روانه بازار شده‌اند. در نتیجه در کنار فراگیری روش درست استفاده از تونر، باید نوع پوست خود را بشناسید و تونری برای این پوست انتخاب کنید. بسیاری از افراد پوستی معمولی و چرب دارند. این پوست‌ها که به آن ترکیب چرب و معمولی هم گفته می‌شود، در قسمت‌های پیشانی و بینی چرب می‌شوند. با این حال گونه، زیر چشم و دیگر قسمت‌های پوست این افراد معمولی است و چربی چندانی ندارد.

از طرف دیگر پوست‌های معمولی را داریم. همان‌گونه که از نام این پوست‌ها پیداست، معمولی هستند و بیش‌ازحد چرب یا خشک می‌شوند. در پایان با پوست‌های خشک روبه‌رو هستیم. این پوست‌ها نیازمند ترکیبات آبرسان بیشتری هستند. پیشنهاد می‌کنیم با توجه به توضیحاتی که درباره انواع پوست دادیم، قبل از خرید تونر، نوع پوست خود را مشخص کنید. سپس روش درست استفاده از تونر را که در ادامه به آن اشاره می‌‌کنیم در پیش بگیرید.

Special Price ‎278,300 تومان

Regular Price: ‎293,000 تومان

٪5

روش درست استفاده از تونر برای پوست‌های چرب و معمولی

روش درست استفاده از تونر برای پوست‌های چرب و معمولی

وقتی صحبت از پوست‌های چرب و معمولی به میان می‌آید، باید سراغ تونری بگردید که در آن خبری از الکل نباشد. از طرف دیگر بهتر است تونری دارای ترکیبات آلفا هیدروکسی اسید (AHA) خریداری کنید. این اسید هزارویک فایده برای پوست دارد. جالب است بدانید در حین استفاده از تونری دارای آلفا هیدروکسی اسید، این تونر ممکن است پوست شما را سوزن‌‌سوزن کند. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد. احساس سوزش بسیار کمی که در اثر استفاده از این تونر ایجاد می‌شود را تحمل کنید و مطمئن باشید ترکیبات این تونر پوست شما را تمیز و شاداب می‌کند.

تونری با ترکیباتی که به آن اشاره کردیم برای پوست‌های چرب و معمولی خریداری کنید. سپس مقدار کمی پنبه را به این تونر آغشته نمایید. پنبه آغشته به تونر را روی قسمت‌های مختلف صورت بمالید. این پنبه باید از داخل به قسمت بیرون صورت کشیده شود. حرکت پنبه از سمت داخل به بیرون صورت، جلوی تجمع آلودگی‌ها را در داخل صورت می‌گیرد. پنبه‌ای که به تونر آغشته‌شده را به‌آرامی روی صورت بمالید. اگر قسمتی از صورت آلوده‌تر بود، این پنبه را بیشتر فشار ندهید. در عوض چندین بار پنبه را به‌آرامی روی قسمت کثیف بمالید تا آلودگی‌ها کاملاً پاک شود.

روش درست استفاده از تونر برای پوست‌های معمولی و مختلط

روش درست استفاده از تونر برای پوست‌های معمولی و حساس

انصافاً باید اعتراف کرد پوست‌های حساس نیازمند رسیدگی بیشتری هستند. استفاده مواد آرایشی بهداشتی نیز برای این پوست‌ها روش خاص خودش را دارد. پوست حساس بیشتر در معرض التهاب و عارضه‌های پوستی قرار دارد. به همین دلیل تونر برای پوست حساس نباید دارای الکل باشد. الکل نه‌تنها پوست را خشک می‌کند، بلکه حساسیت آن را افزایش می‌دهد و التهاب آن را تقویت می‌کند. این التهاب ممکن است با یک قرمزی معمولی پوست آغاز شود و به شرایطی وخیم‌تر برسد. ترکیباتی مانند گلاب در تونر، اثربخشی آبرسانی آن را بیشتر می‌کند و پوست حساس را التیام می‌بخشد.

روش درست استفاده از تونر برای پوست‌های معمولی و حساس از این قرار است که ابتدا باید صورت را با شوینده‌ ملایم صورت، بشویید. سپس سرانگشتان خود را به تونری که دارای ترکیبات خنثی و غیرالتهابی است آغشته کنید. در نهایت انگشتهای آغشته به تونر را با حرکات ضربه‌ای روی صورت بمالید. این فرایند را به اندازه‌ای تکرار کنید تا تونر کاملاً جذب پوست شود. جالب است بدانید گرمای سرانگشتان شما به جذب سریع‌تر ترکیبات تونر کمک می‌کند.

Special Price ‎197,200 تومان

Regular Price: ‎246,500 تومان

٪20

روش درست استفاده از تونر برای پوست‌های خشک

روش درست استفاده از تونر برای پوست‌های خشک

ناگفته پیداست پوست خشک بیشتر از دیگر انواع پوست نیازمند آبرسانی است. پوست خشک اگر به‌خوبی آبرسانی نشود، پس از پاکسازی با تونر حالتی خشک‌تر پیدا می‌کند. بعضی از افرادی که پوست خشکی دارند به جای تونر، آبرسانی پوست را با محصولات مرطوب کننده انجام می‌دهند. جالب است بدانید استفاده از محصولات مرطوب کننده در کنار تونر اشکالی ندارد. جالب‌تر اینکه تونر سریعتر از دیگر محصولات آبرسان، جذب پوست می‌شود. از طرف دیگر ترکیبات تونر به دلیل اینکه خاصیتی رقیق دارند، بیشتر به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کنند.

به همین دلیل است که برای استفاده از تونر مخصوص پوست خشک اصرار داریم. تونری که برای پوست خشک انتخاب کرده‌اید را باید به مقدار زیادی روی صورت بمالید. ابتدا چند تکه پنبه را به تونر آغشته کنید. سپس این پنبه‌ها را همانند لایه‌ای ماسک روی صورت قرار دهید تا تمامی قسمت‌های چهره شما پوشانده شود. اجازه دهید این پنبه‌ها به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست شما باقی بماند. سپس صورت خود را پاک کنید و از پوستی آبرسانی شده لذت ببرید.

سخن پایانی

همان‌گونه که وعده دادیم، روش درست استفاده از تونر را برای پوست خشک، معمولی و حساسی با شما در میان گذاشتیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، پوست شما از همیشه جذاب‌تر و هرگز روی پیری و چین‌و‌چروک را نبیند. اگر هم خواستید بهترین تونر مناسب پوستتان را انتخاب کنید، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. در این فروشگاه انواع محصولات بهداشتی و ارایشی از بهترین برندهای داخلی و خارجی وجود دارد. ضمنا می‌توانید از راهنمایی مشاوران پوست مجموعه نیز برای انتخاب محصول مناسبتان بهره ببرید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمندی برای روش درست استفاده از تونر دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 1060بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه