تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه جلوی لکه شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش را بگیریم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چگونه جلوی لکه شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش را بگیریم؟

فرقی نمی‌کند که یک کرم پودر معمولی بخرید یا بهترین مارک کرم پودر را تهیه کنید. در هر صورت باید با اصولی آشنا شوید که از لکه شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش جلوگیری کند. بگذارید مسئله را از راویه‌ی دیگری بررسی کنیم. آیا تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که در حین آماده شدن برای مهمانی، متوجه شوید که زیباترین لباستان با کرم پودر لک دار شده است؟

معمولاً پس از زیرسازی آرایش صورت یا هنگام هماهنگ کردن رنگ زیر سازی دکلته و گردن با رنگ آرایش صورت، بخشی از یقه یا دکلته‌ی لباس لکه دار می‌شود. گاهی نیز این اتفاق در هنگام تعویض لباس می‌افتد. در این مقاله می‌خواهیم در کنار هم روش های جلوگیری از لکه شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش را بیاموزیم.

حتماً بهترین مارک پرایمر را خریداری کنید

جلوگیری از لکه شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش

انصافاً باید اعتراف کرد عموم مردم توجه کمتری به پرایمر در میان دیگر لوازم‌ آرایش دارند. آن‌ها هزاران فایده‌ای که پرایمر در آرایش دارد را نادیده می‌گیرند. پرایمر چین و‌ چروک ها را محو می‌کند و منافذ پوست را کوچک‌تر نشان می‌دهد. همچنین اثربخشی خوبی در مات کردن آرایش و افزایش دوام آن دارد. در نتیجه اگر می‌خواهید زیرسازی آرایش شما لبا‌ستان را لکه‌دار نکند، در کنار خرید بهترین مارک کرم پودر، یک پرایمر باکیفیت خریداری کنید تا ثبات آرایش را در طول روز تضمین کند و جلوی لکه‌دار شدن لباس‌ را بگیرد.

پیشنهاد ما به شما تهیه‌ی این چند پرایمر خوب و باکیفیت برای ایجاد دوام بیشتر آرایش و جلوگیری از لکه شدن لباس در اثر زیرسازی است:

«پرایمر آرایشی فیس فیلر Live Alive»، «سرم شفاف کننده رادیانس مای سوپر تیپس Guerlain»، «پایه آرایش روشن کننده بلان د پرل Guerlain» و «بیس آرایش متوقی Guerlain»، پوست صورت را صاف کرده و خطوط آن را می‌پوشانند. همچنین باعث تقویت انعطاف پوست می‌شوند. این محصولات ضمن آماده کردن پوست صورت برای آرایش، باعث حفظ رطوبت آن در طول روز نیز می‌شوند.

سراغ زیرسازی مات بروید

استفاده از زیر سازی مات

آرایش مات این‌ روزها حسابی مد شده است. بانوانی که پوست چربی دارند نیز بهتر است برای پوشش چربی پوست از کرم پودر مات کمک بگیرند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم از بهترین مارک کرم پودر مات استفاده کنید تا خاطر شما از لکه نشدن لباس جمع شود.

با خرید و استفاده از محصولات زیر می‌توانید آرایشی زیبا را تجربه کنید و جلوی لکه شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش را بگیرید.

«کرم پودر اکسترا مت پرفکشن DEBORAH»، «کرم پودر مایع مات‌کننده Pharmaceris»، «کرم پودر ماتیتیود Arcancil» و «ب ب کرم چندکاره مات کننده Under Twenty» در یک ویژگی مشترک هستند و آن اینکه خاصیت مات‌کنندگی آن‌ها باعث شده برای آرایش در هوای گرم مناسب‌تر باشند. همچنین همه‌ی این محصولات بادوام بوده و برای بیشتر از هشت ساعت روی پوست صورت باقی می‌مانند.

اثربخشی کرم پودرهای فشرده را دست کم نگیرید

کرم پودرهای فشرده

کرم پودرهای مات و فشرده انتخاب بسیار خوبی برای آرایش‌های تابستانه به حساب می‌آیند، چرا که در روزهای گرم، منافذ پوست چربی بیشتری ترشح می‌کند. در نتیجه برای جذب چربی مازاد پوست از کرم پودرهای مات و فشرده کمک بگیرید.

کرم پودرهای فشرده زیر به شما کمک می‌کنند آرایشی ماندگار در هوای گرم داشته باشید و جلوی لکه شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش را بگیرید:

«کرم پودر آنتی ایج CHARME COLOR»، «کرم پودر پقو گلد Guerlain»، «کرم پودر ولوت تاچ CHARME COLOR» و «کرم پودر لانگ وییرینگ Live Alive» به‌عنوان کرم پودرهای فشرده، دارای دوام بسیار عالی و پوشش مناسب است.

در انجام آرایش عجله نکنید

در آرایش کردن عجله نکنید

پس از آرایش زمان لازم را برای ثبات مواد روی پوست اختصاص دهید و برای تثبیت بیشتر این مواد، اسپری تثبیت‌کننده روی آرایش بزنید تا ماندگاری آرایش شما در طول روز تضمین شود و لکه‌ا‌‌ی روی لباس‌ باقی نگذارد.

همیشه کاغذ خشک کن یا دستمال جاذب همراه داشته باشید

لکه شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش

اگر نمی‌خواهید آرایش شما در طول روز حالتی چرب پیدا کند، یک کاغذ خشک کن داخل کیف آرایشی خود بگذارید و چربی اضافی صورت را بگیرید. چربی نه‌تنها زیرسازی آرایش را خراب می‌کند و باعث مالیدن مواد آرایشی روی لباس می‌شود، بلکه باکتری‌ها را نیز جذب می‌کند و عارضه‌های پوستی را به‌ دنبال دارد.

سخن پایانی

در این مقاله از اهمیت خرید بهترین مارک کرم پودر گفتیم و روش‌هایی را با شما در میان گذاشتیم که به کمک آن‌ها می‌توانید جلوی لکه شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش را به‌راحتی بگیرید. اکنون زمان آن فرا رسیده که سری به فروشگاه اُردمی بزنید و از میان برند‌های معتبری که در این فروشگاه آماده کرده‌ایم، بهترین مارک کرم پودر را خریداری کنید. مطالعه‌ی مقاله‌ی «بررسی نکات مهم انتخاب بهترین مارک کرم پودر» به شما در این راه کمک خواهد کرد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه سودمندی در جلوگیری از لک دار شدن لباس در اثر زیرسازی آرایش دارید، این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 7221بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه