تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

عطرهای مشترک زنانه و مردانه چه خصوصیاتی دارند؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
عطرهای مشترک زنانه و مردانه چه خصوصیاتی دارند؟

حتماً شما نیز هنگام خرید عطر زنانه خوشبو، با عطرهای یونیسکس مواجه شده‌اید. این عطرها که با نام یونی سکس، یونیکس یا عطرهای مشترک زنانه و مردانه شناخته می‌شوند، طرف‌داران زیادی بین زوج های جوان دارند. برخی مزایای این عطرها در مقایسه با عطرهای مختص خانم ها یا عطرهای مردانه باعث استقبال فراوان جوانان از این دسته عطرها شده است. اگر دوست دارید از خصوصیات و مزایای عطرهای زنانه و مردانه بیشتر بدانید، با ما همراه شوید.

خصوصیات عطرهای مشترک زنانه و مردانه

خصوصیت عطرهای مشترک زنانه و مردانه

اگر مقالات پیشین بلاگ اردمی درباره عطر زنانه خوشبو را مطالعه کرده باشید، با تفاوت‌های عطرهای زنانه و مردانه آشنا شده‌اید. به این ترتیب می‌دانید که این عطرها از نظر رایحه، طراحی شیشه و حتی رنگ آن با یگدیگر متفاوت هستند. به عبارت دیگر عطرهای زنانه بیشتر دارای رایحه های گل و میوه هستند یا ترکیبی از خنکی و شیرینی در بیشتر آن‌ها وجود دارد. در مقابل، عطرهای مردانه بیشتر با رایحه های چوبی، دودی و دریایی وجود دارند. البته این یک حکم کلی نیست؛ اما گرایش بیشتر عطرهای زنانه به رایحه‌های ملایم‌تر است.

بحث زنانه یا مردانه بودن رایحه ها یک امر تجاری و بازرگانی مهم در شرکت‌های سازنده عطر است. به همین دلیل است که برندهای معتبر معمولاً برخی عطرهای معروف خود را در دو نسخه‌ی زنانه و مردانه طراحی می‌کنند. برای مثال وان میلیون عطری است که در دو طرح با بطری‌ها و رایحه های متفاوت عرضه شده است. به همین ترتیب برندهایی مانند کارتیه، بولگاری، چنس، ژیوانشی، گوچی و غیره برخی عطرها را با یک نام، ولی در دو طرح زنانه و مردانه به بازار عرضه کرده‌اند.

در این بین برخی عطرها از رایحه ‌هایی تشکیل شده‌اند که هر دو گروه زنان و مردان را به خود جلب می‌کند. به این عطرها، عطرهای بدون جنسیت گفته می‌شود. در واقع این عطرها جنسیت خاصی را هدف قرار نمی‌دهند و هر دو گروه را به خود علاقه‌مند می‌کنند. به عبارتی رایحه این عطرها چیزی شبیه کفش، ساعت یا لباس اسپورت است که هر دو گروه زنان و مردان به استفاده از آن تمایل دارند. البته همان‌طور که لباس اسپورت در رنگ های مختلف تولید می‌شود، عطرهای مشترک زنانه و مردانه نیز گروه بویایی سرد،‌ گرم، تلخ، ترش و غیره وجود دارد. آنچه در این بین مهم و اساسی است، سلیقه شما در انتخاب و خرید بهترین عطر است.

مزایای خرید عطرهای مشترک زنانه و مردانه

مزایای خرید عطرهای مشترک زنانه و مردانه

اولین مزیتی که در خرید عطرهای مشترک زنانه و مردانه مشاهده می‌شود، صرفه‌جویی در هزینه است. در واقع شما به جای خرید دو عطر مجزای مردانه و زنانه، یک یا دو عطر مشترک با رایحه متفاوت می‌خرید و هر دو از آن استفاده می‌کنید. مزیت دیگر آن این است که در مهمانی و سفر مجبور به حمل دو بطری عطر مجزا از هم نیستید. همان طور که قبلاً اشاره کردیم این عطرها رایحه اسپرت دارند؛ بنابراین در مهمانی رسمی یا دورهمی دوستانه،‌ حتی در پیاده‌روی و حین انجام کارهای روزانه می‌توانید از آن استفاده کنید. بیشتر عطرهای پونیکس برای تمامی طول سال طراحی می‌شوند.

از آنجایی که عطر یونیکس برای استفاده مشترک خانم‌ها و آقایان طراحی شده است، همه‌ی اعضای خانواده به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. به عبارت دیگر این عطرها به‌راحتی می‌توانند عطر امضای شما شوند تا جایی که اطرافیانتان خانواده شما را با این رایحه خاص بشناسد. با این توضیح اگر اهل تنوع در رایحه نیستید و اصرار خاصی به خرید عطر مخصوص خان‌ها یا آقایان ندارید، می‌توانید از عطرهای مشترک زنانه و مردانه برای همه‌ی اعضای خانواده استفاده کنید.

معرفی چند عطر مشترک زنانه و مردانه

اکنون که با عطرهای مشترک زنانه و مردانه و مزایای آن‌ آشنا شدید، در ادامه چند عطر مشترک زنانه و مردانه به شما معرفی می‌کنیم.

  • ادو پرفیوم بلک افغان

عطر بلک افغان

یکی از معروف‌ترین عطرهای مشترک زنانه و مردانه «ادو پرفیوم بلک افغان» است. این عطر شهرت جهانی دارد و بسیاری از مردم به‌خوبی با آن آشنا هستند. کمپانی ناسوماتو این عطر را در رایحه چوبی، دخانی،‌ گیاهی، تنباکویی و عودی عرضه کرده است. به عقیده‌ی برخی از منتقدان،‌ حضور عصاره‌ی برگ شاهدانه در این عطر علت محبوبیت و معروف‌شدن آن است. این عطر ماندگاری و پخش بوی زیادی دارد. بهترین فصل برای استفاده از این عطر پاییز و زمستان است.

  • عطر روغنی بلاماج

عطر روغنی بلاماج

یکی دیگر از عطرهای معروف کمپای ناسوماتو، عطر بلاماج است. این عطر با ترکیبات چوبی و چرمی خود بوی بسیار تندی دارد. گرمی دل‌چسب و تلخی ملایمی که این عطر دارد، آن را به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای مشترک زنانه و مردانه تبدیل کرده است. بیشتر رایحه های تشکیل دهنده این عطر از گروه چوب و چرم هستند. اسپری این عطر روی بدن، حس گرمای آتش در کلبه چوبی میان جنگلی سرسبز را برای شما تداعی می‌کند.

  • ادو پرفیوم انسمبل

عطر انسمبل، عطر مشترک زنانه و مردانه

این عطر شیرین و شرقی با رایحه مرکبات آغاز می‌شود. با بوی تنباکو، چوب صندل و فلفل صورتی ادامه می‌یابد و با عطر وانیل و مشک خاتمه می‌یابد. تلفیقی از حس شرقی و ایتالیایی در این عطر یافت می‌شود که بوی آن را منحصربه‌فرد می‌کند. «ادو پرفیوم انسمبل» نیز یکی دیگر از عطرهای مشترک زنانه و مردانه است که می‌توان از آن در تمامی ایام سال،‌ مخصوصاً پاییز و زمستان استفاده کرد.

  • ادو پرفیوم رنسانس ۱۸۶۱ Xerjoff

ادو پرفیوم رنسانس ۱۸۶۱

«ادو پرفیوم رنسانس ۱۸۶۱ Xerjoff» یکی دیگر از عطرهای مشترک زنانه و مردانه است که در سال ۲۰۱۵ در ایتالیا تولید و به بازار عرضه شد. رایحه خنک و شیرین این عطر ترکیبی از بوی خوش مرکبات در نت آغازین و رز و زنبق دره رد نت میانی آن بوده و رایحه نت پایانی عطر نیز شامل مشک، کهربا، سدر و گباه پاتچولی است. استفاده از این عطر در تمامی روزهای سال مخصوصاً بهار، پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

  • ادو پرفیوم امپریال ملسیم Creed

ادو پرفیوم امپریال ملسیم مشترک زنانه و مردانه

ترکیبی از بوی میوه‌های تازه و گل‌ های معطر در «ادو پرفیوم امپریال ملسیم Creed» آن را به یکی از پرطرف‌دارترین عطرهای مشترک زنانه و مردانه تبدیل کرده است. کمپانی کرید این عطر را حجم ۱۲۰ میلی‌لیتری و برای استفاده مشترک خانم‌ها و آقایان به بازار عرضه کرد. این ادوپرفیوم بوی خنک و شیرینی دارد و برای همه‌ی فصل‌ها مخصوصاً روزهای بهار و تابستان بسیار مناسب است. رنگ طلایی و زیبای شیشه این عطر حکایت از ارزشمندی آن دارد.

سخن پایانی

در این نوشتار شما را با عطرهای مشترک زنانه و مردانه آشنا کردیم. به منظور خرید عطر زنانه خوشبو یا عطرهای مشترک خانم‌ها و آقایان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی، تندرستی و عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع عطرهای ایرانی و خارجی با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها 9258بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه