تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

12+1 راز جذابیت آقایان | قوانینی که هر جنتلمنی می‌داند

12+1 راز جذابیت آقایان | قوانینی که هر جنتلمنی می‌داند

یکی از بزرگ‌ترین رازهای زیبایی و آراستگی یک مرد، استفاده از بهترین عطر مردانه است. اگر این عطر متناسب با روحیاتش، زمان و مکانی که قرار است از آن استفاده کند، انتخاب شود، به جذابیت چند برابری وی می‌افزاید. اما پرسش این است که فقط استفاده از عطر مردانه خوشبو برای جذابیت یک مرد کافی است؟ پاسخ مشخص است. ما هرگز مردی با موهای آشقته، ریش نامرتب یا دندان‌های خراب را مرد زیبا یا جذاب نمی‌نامیم، حتی اگر از گران‌ترین و بهترین عطر مردانه هم استفاده کرده باشد. پس راز جذابیت آقایان در چیست؟ همراه ما باشید تا برایتان توضیح دهیم.

۱. لباس مناسب بپوشید

همه ما در نگاه اول، قبل از اینکه چهره فرد مقابل را ببینیم، نوع و استایل لباسش توجهمان را جلب می‌کند. به همین علت هم هست که انتخاب لباس مناسب اولین راز جذابیت آقایان است. می‌دانید که هر فصلی و هر موقعیتی، لباس مناسب خود را می‌طلبد. برای مثال بهتر است برای شرکت در یک جلسه مهم اداری از لباس رسمی مانند کت و شلوار یا پیراهن‌های مردانه استفاده کنید. البته پوشیدن این لباس همان میزان که در مهمانی یا جلسه رسمی برازنده است، در زمان پیاده‌روی یا دورهمی شام دوستانه خنده‌دار به نظر می‌رسد. با این توضیح مجلات مد و فشن رو دنبال کنید و برای هر موقعیت سنی و شغلی، به دنبال استایل مخصوص آن باشید.

۲. هوای پوست صورتتان را داشته باشید

هوای پوست صورتتان را داشته باشید

یادتان باشد که شما حتی اگر مجسمه‌ای بدون کلام هم باشید، دیگران موقع مواجهه با شما، به صورتتان نگاه می‌کنند. با این توضیح حتماً هوای پوست صورتتان را داشته باشید. دومین راز جذابیت آقایان در صورت سالم وشاداب آن‌ها نهفته است. برای رسیدن به این هدف استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب، کرم آبرسان و کرم دور چشم را فراموش نکنید. اگر پوستتان دچار جوش یا لکه است، همین الآن به سایت فروشگاه اردمی سری بزنید و بهترین کرم ضد جوش یا کرم ضد لک عالی تهیه کنید و به درمان پوستتان بپردازید. فراموش نکنید که چهره‌های خسته و به اصطلاح عامه، ژولیده، بزرگ‌ترین ضربه را به زیبایی و جذابیت شما می‌زنند.

۳. با حوصله و به‌آرامی صورت خود را بتراشید‌

در بخش قبلی درباره رسیدگی به پوست صورت به‌عنوان دومین راز جذابیت آقایان صحبت کردیم. یکی از رازهای زیبایی چهره، اصلاح به‌موقع و درست و اصولی ریش صورت است. ریش‌های نامنظم و خیلی بلند و کثیف، در هیچ برهه‌ای از تاریخ زیبا و جذاب نبوده‌اند. از سال‌های دور، مردان با قیچی یا تیغ به اصلاح و ساماندهی ریش‌های خود می‌پرداختند. ما نمی‌گوییم همه صورت‌های به‌اصطلاح سه‌تیغه داشته باشید؛ اما اگر بناست که ریش خود را بلند بگذارید، هواره آن را شانه و مرتب کنید. اگر هم لازم است با مقداری رنگ، آن را یکدست و زیبا کنید.

اگر هم قصدتان تراشیدن ریش است، به نکاتی که در مقاله زیر آمده است، توجه کنید تا دچار جوش بعد از آن نشوید.

۴. حوله‌های خود را هفته‌ای یکبار بشویید

فرقی نمی‌کند حوله صورت باشد یا حوله حمام، بهتر است هر هفته این وسیله شخصی‌تان را بشویید و در معرض هوای آزاد خشک کنید. رطوبت باقی‌مانده در حوله به مرور زمان، قارچ‌های پوستی تولید می‌کند که به سلامت پوست شما آسیب می‌زند. حوله‌ها را با میزان کافی شوینده و آب نسبتاً گرم بشویید. هرگز حوله صورت را در حمام یا سرویس بهداشتی قرار ندهید. بخارهای موجود در حمام یا سرویس بهداشتی باعث آلوده و قارچی‌شدن حوله می‌شوند.

۵. مدل موی متناسب با چهره انتخاب کنید

مدل موی مناسب

خوشبختانه ایران مثل کره جنوبی نیست که شما فقط اجازه داشته باشید چند مدل مو انتخاب کنید. کافی است به یک آرایشگاه  مردانه مراجعه کنید و با دیدن کاتالوگ مدل‌های مو شگفت‌زده شوید. از بین همه مدل‌ها، آنچه به هندسه صورت شما نزدیک‌تر است را انتخاب کنید. همچنین حواستان به تراکم موهایتان باشد. برخی از مدل‌ها، موی شما را کم‌پشت نشان می‌دهد. این‌ها برای افراد با موهای پرپشت و فر طراحی شده‌اند. اگر هم احیاناً دچار شوره سر یا ریزش مو هستید، خیلی سریع برای درمانش اقدام کنید. شما که دوست ندارید روی کت زیبایتان رد شوره سر دیده شود؟ پس رسیدگی به موها پنجمین راز جذابیت آقایان است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

۶. از پوست سایر قسمت‌های بدن غافل نشوید

زیبایی ظاهر شما فقط به پوست صورت و موهایتان محدود نمی‌شود. زیبایی دست و ناخن هم جزیی از راز جذابیت آقایان است. همواره با کرم آبرسان و مرطوب‌کننده مناسب، دستان خود را آبرسانی کنید. ناخن‌هایتان را مرتب کنید و دقت کنید که زیر ناخن‌ها ردی از سیاهی یا کثیفی نباشد. اگر شغلی دارید که به‌ناچار دستانتان سیاه یا آلوده می‌شود، تا جای ممکن از دستکش استفاده کنید. این موضوع درباره پاها هم صدق می‌کند. از کرم ضد ترک پا برای نرمی پاشته پای خود استفاده کرده و جوراب یا کفشی انتخاب کنید که خیلی زود بو نگیرد. هیچ مردی با بوی بد پا، جذاب نیست!

۷. روزانه حمام کنید

زیبایی ظاهر شما وقتی تکمیل می‌شود که بدنتان خوشبو باشد. بخشی از این رسالت را می‌توان برعهده بهترین عطر مردانه گذاشت و بخش دیگر را به حمام‌کردن به‌موقع اختصاص داد. مطمئن باشید وقتی بدنتان عرق‌آلود باشد، حتی بهترین عطرهای دنیا را هم استفاده کنید، خوشبو نخواهید بود. بوی عطر با بوی عرق بدنتان مخلوط می‌شود و فاجعه بزرگ‌تری بار می‌آورد. پس حتی شده برای ۵ دقیقه در روز را برای حمام‌کردن اختصاص دهید. لازم نیست هر بار از شوینده‌ها استفاده کنید. همین که روزنه‌های پوست شما از عرق خالی شود، کفایت می‌کند. به یاد داشته باشید که استفاده مکرر از شامپو و شوینده‌های بدن باعث ریزش مو و خشکی پوست می‌شود. حمام‌کردنتان را مدیریت کنید.

۸. به سلامت دهان خود اهمیت بیشتری بدهید

سلامت دندان راز جذابیت آقایان

یکی از بخش‌های صورت که همیشه در معرض دید و قضاوت دیگران قرار دارد، دندان‌ها هستند. تمیز و سالم بودن دندان‌ها راز بعدی جذابیت آقایان است. هیچ مردی با دندان‌های زرد یا پوسیده در لیست مردان جذاب و جنتلمن قرار نگرفته است. شاید لازم باید برای تمیز ماندن دندان‌هایتان، سیگار را ترک کنید. حتماً این کار را بکنید تا به سلامت جسم و روحتان هم افزوده شود. یادتان باشد که مراجعه منظم به دندان‌پزشک برای رفع خرابی احتمالی دندان‌ها به بوی خوش دهان هنگام گفت‌وگو کمک شایانی می‌کند. مسواک‌زدن و مراقبت از دندان، گام بزرگ و مهمی در افزایش جذابیت شماست.

۹. محصولات باکیفیت بخرید

فرقی نمی‌کند که حوله باشد، کرم مرطوب کننده، کرم دور چشم، ضد آفتاب، عطر مردانه، لباس یا هرچیز دیگر، سعی کنید وسایل و محصولات آرایشی و پیرایشی خود را از بین محصولات باکیفیت انتخاب کنید. اگر به فروشگاه اردمی سری بزنید، با انواع برندهای اصلی آرایشی و بهداشتی و بهترین عطر مردانه آشنا خواهید شد.

۱۰. به غذایی که می‌خورید اهمیت بیشتری بدهید

یادتان باشد که مهم‌ترین راز جذابیت آقایان این است که به خودشان بها می‌دهند. برای این منظور علاوه بر رسیدگی به ظاهرشان، به رژیم غذایی هم اهمیت می‌دهند. می‌دانید که استفاده مکرر از غذاهای بسیار چرب یا سنگین و بدبو باعث می‌شود که علاوه بر دهان، بدن نیز بدبو شود. همچنین غذاهای پرکالری باعث چاقی مفرط و ازبین‌رفتن تناسب اندام می‌شود. برای پرهیز از این اتفاق‌ها با کمک مشاور تغذیه، یک رژیم متعادل از غذا، میوه و سبزیجات برای خودتان تعریف کنید که هم مواد ضروری به بدنتان برسد و هم تناسب ظاهری‌تان از بین نرود.

۱۱. تنبلی را کنار گذاشته و کمی ورزش کنید

ورزش کنید

این توصیه از عنوانش پیداست و نیازی به توضیح ندارد. ورزش محبوبتان را پیدا کنید و به آن بپردازید. اگر شرکت در باشگاه با زمان کاری شما تناسب ندارد، حداقل روزی نیم تا یک ساعت پیاده‌روی کنید. برای اینکه در زمان ورزش یا پیاده‌روی حس‌وحال بهتری داشته باشید، از بهترین عطر مردانه اسپورت استفاده کنید. بوی این عطرها ضمن خوشبو کردنش۷ به شما انگیزه می‌دهند.

۱۲. استرس را از خود دور کنید

همه ما می‌دانی که داشتن استرس مادر همه بیماری‌هاست. استرس با تولید رادیکال آزاد در بدن، به جنگ با تک‌تک سلول‌ها می‌رود. از بیماری‌های روحی گرفته تا کم‌کاری اعضای بدن و بروز جوش و لکه پوست، همه آثار استرس در زندگی است. با یک برنامه روزانه منظم، کارهایتان را ساماندهی کرده و با تمرین‌هایی مثل یوگا و غیره، استرس را از خودتان دور کنید.

۱۳. بهترین عطر مردانه را استفاده کنید

در ابتدای مسیرمان درباره استفاده از بهترین عطر مردانه به‌عنوان راز جذابیت آقایان گفتیم. باز هم توصیه می‌کنیم عطرتان را متناسب با موقعیت مکانی و زمانی و همچنین سن‌وسالتان انتخاب کنبد.

سخن پایانی

رازهای جذابیت آقایان

در این مقاله با شما درباره ۱۳ راز جذابیت آقایان صحبت کردیم. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اردمی، هرآنچه یک جنتلمن برای رسیدیگ به پوست خود نیاز دارد را تهیه کنید. بهترین عطر مردانه، بهترین کرم دور چشم، بهترین کرم ضد آفتاب، بهترین کرم ضد جوش، بهترین ماسک صورت، بهترین وسایل اصلاح صورت، بهترین افترشیو و در مجموع همه بهترین‌های مراقبت از پوست در این فروشگاه موجود هستند. برای انتخاب عطر متناسب با روحیات و سن‌وساتان هم می‌توانید مقالات دیگر بلاگ را مطالعه کنید. نظر شما درباره این مقاله چیست؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ها 10528بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه