تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن شما

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن شما

برای انتخاب بهترین عطر مردانه بر اساس سن و خرید آن باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ این سؤالی است که اغلب در ذهن بسیاری از نوجوان ها، جوان ها، میانسال ها و حتی افراد مسن به وجود می‌آید. جواب این پرسش نیز کمی پیچیده است؛ ولی سخت نیست. در واقع باید بدانیم که: در کدام فصل سال قرار داریم. قرار است عطر را به چه منظوری یا در کدام مجلس و موقعیتی استفاده کنیم. بین رایحه‌های سرد و گرم یا تلخ و شیرین و غیره کدام بیشتر نظر ما را جلب می‌کند. در نهایت اینکه در کدام گروه سنی جا گرفته‌ایم. در مقاله‌های پیشین تا حدی با بیشتر این ملاک‌ها آشنا شدیم. اکنون نوبت به آن رسیده است که به معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن شما بپردازیم.

مسلماً سن و سال حرف اول را در سلیقه‌ی آقایان و خانم‌‌ها می‌زند. برای مثال همه‌ی ما قبل از خرید لباس یا کفش، به این نکته توجه می‌کنیم که آن کفش و لباس، مناسب سن و سالمان هست یا نه. این قضیه برای عطر و ادکلن هم صادق است. در واقع باید عطری خرید که برازنده‌ی سن فرد باشد. برای نمونه بعضی از عطرها، بوی خوشی از جوانی و نشاط را در ذهن تداعی می‌کنند و کاملاً مشخص است که چنین عطرهایی مناسب جوان‌های امروزی است. بعضی عطرها هم رایحه‌‌ای سنگین و مجلسی دارند و برای افرادی که دهه‌ی چهارم یا پنجم زندگی را سپری می‌کنند، گزینه‌ی بهتری به حساب می‌آیند. این ویژگی‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا تمایزی خاص بین رایحه‌های مربوط به هر سن ایجاد شود.

به‌طور کلی بهتر است این نکته را به‌خاطر بسپارید که سنین نوجوانی و جوانی دوره‌ای است که افراد تمایل دارند بدون هیچ محدودیتی عطرهای مختلف را امتحان و رایحه مدنظر خود را براساس مد و ترند هر سال انتخاب کنند. همچنین ترجیح می‌دهند با توجه به موقعیت های مختلف سال عطری متفاوت را استفاده کنند. درست نقطه‌ی مقابل نواجوانان و جوانان، افراد میانسال و مسن قرار دارند. معمولاً افراد با افزایش سن خود و پاگذاشتن به دوره میانسالی، عطر امضای خود را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند در اغلب موقعیت‌های زمانی و مکانی از همان رایحه استفاده کنند.

در این مقاله سعی کرده‌ایم با معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن در کنار شما باشیم. اگر برای شما هم جالب است که درباره‌ی عطرهای مناسب سنین مختلف یشتر بدانید، با ما باشید و از خواندن ادامه‌ی مقاله لذت ببرید.

انتخاب عطر مردانه برای افراد نوجوان

انتخاب عطر مردانه برای نوجوان ها | عطر وان میلیون و عطر کول واتر

معمولاً کمتر کسی یا چیزی می‌تواند مانع فعالیت‌های پر شور و نشاط یک نوجوان شود. این سن‌وسال‌ها حکایت از روزهای بانشاط و بی‌بازگشت دارند و هر نوجوانی دوست دارد بدون هیچ محدودیتی این ایام را سپری کند. نوجوانان همیشه معتقدند که هر چیزی بپوشند برازنده است و هر عطری که بزنند آن‌ها را خوشبوتر از همیشه خواهد کرد. از طرف دیگر بعید به نظر می‌رسد که یک نوجوان، در اداره‌ی خاصی شاغل باشد و به همین دلیل نیز برای انتخاب بهترین عطر مردانه بر اساس سن محدودیت‌های خاص شغلی را ندارد.

این دوران به قدری هیجان و طراوت دارد که اکثر افراد میانسال آرزوی بازگشت به آن را می‌‌کنند. اگر شما نیز در این گروه سنی هستید، بیشتر از هر وقت دیگر، عطرهای عجیب و متفاوت بزنید. تجربه نشان داده است نوجوانان به عطرهایی با رایحه‌های شیرین که نت آغازین آن از مرکبات یا فلزها تشکیل شده باشد، علاقه نشان می‌‌دهند. در مجموع پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب عطر مردانه برای افراد نوجوان دنبال عطرهایی با رایحه‌‌های متفاوت و جسورانه باشید. ادو تویلت وان میلیون و کول واتر از جمله عطرهای مناسب این سنین هستند.

انتخاب عطر مردانه برای افراد جوان ۲۱ تا ۲۵ سال

انتخاب عطر مردانه بر اساس سن جوانان و نوجوان ها | عود استنشل گرلن

در این سن‌و‌سال جوان‌‌ها کم‌کم خودشان را آماده‌ی کار و زندگی می‌کنند؛ به همین دلیل دنبال عطرهایی با رایحه‌های سنگین‌تر می‌گردند. عشق‌های نوجوانی، تصمیم‌های هیجانی و بی‌برنامه، شیطنت‌های عجیب و غریب جای خودشان را به انتخاب‌های درست‌تر و هدفمندتر می‌دهند. به نظر می‌رسد بهترین عطر مردانه بر اساس سن افراد جوان عطرهایی با ترکیبی از رایحه انواع توت و اسطوخودوس برازنده‌ی آقایان ۲۱ تا ۲۵ ساله باشد. عطرهایی که رایحه ادویه و مرکبات دارند نیز گزینه‌ی خوبی برای این مردان جوان است.

اگر شما نیز در این گروه سنی قرار دارید و به دنبال عطری برای استفاده در محل کار می‌گردید، بهتر است عطرهایی با ماندگاری بیشتر انتخاب کنید تا در طول روز همواره خوشبو باشید. ادو پرفیوم لس آبسلوس د اورینت عود اسنتشل و ادو پرفیوم اوریجینال سانتال برای این سنین به شما پیشنهاد می‌شود.

انتخاب عطر مردانه برای افراد جوان ۲۵ تا ۳۲ سال

انتخاب عطر مردانه بر اساس سن جوان ها | ادو تویلت تق هرمس

بهترین زمان ایده‌پروری،‌ مدیریت پروژه یا تشکیل زندگی مشترک همین سنین است. ورود به محیط کاری رسمی‌تر ایجاب می‌کند که این گروه سنی رفته‌رفته تی‌شرت‌های با طرح و رنگ جیغ را کنار بگذارند و پوشاکی سنگین‌تر انتخاب کنند. این قضیه برای عطر و ادکلن این گروه نیز صدق می‌کند. بهترین عطر مردانه بر اساس سن ۲۵ تا ۳۲ سال عطرهایی هستند که رایحه‌ای سنگین‌تر از رایحه‌های تند دوران نوجوانی می‌دهند. در نتیجه به این دسته از مردان جوان پیشنهاد می‌کنیم دنبال عطرهایی با رایحه‌های چوب، ادویه و مرکبات با نت‌ آغازینی از رایحه های شیرین باشند. استفاده از این عطرهای مردانه خوشبو اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد و بهترین گزینه برای روزهای سخت کاری و مهمانی‌های رسمی به حساب می‌آید. برای مثال، استفاده از ادو پرفیوم تق هرمس و ادو تویلت تق هرمس را به این گروه توصیه می‌کنیم.

انتخاب عطر مردانه برای سنین ۳۳ تا ۴۵ سال

انتخاب عطر مردانه بر اساس سن جوان ها و میانسال ها | آکوا د پارما

در این سنین مسلماً افراد در شغل خود تا حدی جا گرفته‌اند. دوستان ثابت و مشخصی پیدا کرده‌اند و احتمالاً صاحب همسر و فرزند شده‌اند. به عبارتی با نزدیک‌شدن به ۴۰ سالگی در هر فردی، متناسب با روحیاتش، نوعی ثبات شخصیتی ایجاد می‌شود. این سنین مرزی میان جوانی و میانسالی است. از سویی هنوز احساسات جوانی در فرد وجود دارد و از طرفی با کوله‌باری از تجربه‌ها و اندوخته‌های جدید پا به دنیای پختگی می‌گذارد. انصافاً باید اعتراف کرد معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن متناسب با این گروه سنی، کار سخت و دشواری است؛ چرا که در این سن‌وسال، افراد کم‌کم با هیجانات دوران جوانی خداحافظی می‌کنند و به سمت میانه‌ی زندگی پیش می‌روند. البته خداحافظی با دوران جوانی به معنای پایان استفاده از عطرهای بانشاط مخصوص آقایان جوان نیست؛ ولی باید در انتخاب رایحه های جوان پسند، در این سن‌وسال کمی محتاط‌تر عمل کرد. برای نمونه اگر بین ۳۳ تا ۴۵ سال دارید، پیشنهاد می‌کنیم عطرهای مردانه‌ی برند آکوا د پارما، از جمله ادکلن کولونیا لدر را امتحان کنید.

انتخاب عطر مردانه برای افراد میانسال ۴۵ تا ۶۵ سال

توسکان لدر تام فورد

این دوران که از آن به دوران میانسالی تعبیر می‌شود، زمانی است که بیشترین بهره را از شغل و ازدواج می‌توان برداشت کرد. پروژه‌های کاری تا حد زیادی به نتیجه رسیده‌اند. بسیاری از اهداف و آرزوها جامه‌ی عمل پوشیده‌اند. افراد دیگر دغدغه‌ای برای خرید خانه،‌ ماشین و وسایل ضروری منزل ندارند. فرزندان بارور شده‌اند و شور و نشاط جوانی‌شان، اطرافیان را به وجد می‌آورد. مسافرت‌های طولانی‌تر همراه با خانواده،‌ حضور در مهمانی‌های رسمی و برنامه‌ریزی‌های جسورانه‌تر از خصوصیات این سن است. برای افراد در این سنین که غالباً نمونه‌ای از پدران موفق و نمادی از تکیه‌گاه قوی برای فرزندان هستند، برای خرید عطر مردانه در این دوران ادو پرفیوم توسکان لدر، را پیشنهاد می‌کنیم.

انتخاب عطر مردانه برای افراد مسن بیش از ۶۵ سال

عطر مردانه مناسب ۶۵ سال و بیشتر | تام فورد تنباکو

افرادی که پا به این سنین می‌گذارند، اغلب از مشاغل خود بازنشسته شده‌اند. کم‌وبیش فرزندان و نوه‌های کوچک و بزرگ دورشان را احاطه کرده‌اند. حس خوب سرگرم‌شدن با نوه‌ها و حضور در مهمانی‌های همسالان به این گروه انرژی و نشاط می‌بخشد. عده‌ای هم این سنین را مناسب استراحت، تفریح‌های کوچک لذت‌بخش، دورهمی‌های همسالان، گوش‌دادن به موزیک‌های محبوب و گذراندن اوقات با آلبوم یا دفتر خاطرات قدیمی می‌دانند. برای انتخاب بهترین عطر مردانه برای افراد مسن خرید آن دسته عطرهای برند تام فورد را پیشنهاد می‌کنیم که ترکیبی از تنباکو و توتون با وانیل و ادویه‌های دیگر داشته باشد. این ترکیبات، حسی از سکون و اقتدار در این گروه سنی ایجاد می‌کند.

سخن پایانی

در این نوشتار سعی کردیم با معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن ، لحظاتی را در کنار شما باشیم. راهنمایی‌های ارزنده‌ی شما نیز برای تکمیل اطلاعات ما بسیار مفید و مغتنم خواهد بود. لطفاً در بخش نظرات،‌ دوستان خود در اردمی و سایر کاربران را از دانسته‌های خود بهره‌مند کنید. فروشگاه اینترنتی اردمی ضمن معرفی بهترین عطر مردانه و زنانه با عرضه‌ی خوشبوترین عطرها از برند‌های معتبر و مشاوره‌های مفید کارشناسان خود در این زمینه در خدمت شماست.

منبع: Fashionbeans ۳ دیدگاه 18120بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. کاش عطر های مختلف برای نوجوان معرفی میکردین

  2. برای بانوان جوان چه توصیه ایی دارید؟

    • سلام روز شمابخیر
      مشاوره‌ی اُردمی صرفاً در خصوص سلامت و مراقبت از پوست و مو هست و برای این موضوع، می‌تونید از مقالات بلاگ استفاده بفرمایید.🙏🏻🌸

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه