تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چرا باید تونر را در برنامه آرایشی خود اضافه کنید؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
چرا باید تونر را در برنامه آرایشی خود اضافه کنید؟

ممکن است تاکنون به اهمیت استفاده از تونز پی‌‌نبرده باشید اما مطمئن باشید در پایان این مطلب،‌ تصمیم خواهید گرفت تونر را در برنامه آرایشی شبانه خود قرار دهید. تونرهای پوستی نقش اساسی را در زیبایی و طراوت پوست ایفا می‌کنند. یک تونر خوب نه‌تنها پوست را خیلی خوب پاک می‌کند بلکه باعث تعادل پوست شده و منافذ پوستی را تنگ‌تر می کند.

در کنار تمامی این موارد با آبرسانی به پوست باعث می‌شود پوستی سرحال و درخشان داشته باشید. اگر تا این قسمت از مطلب با خواندن فایده‌های تونر به فکر تهیه یک تونر مناسب افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب برای انتخاب بهترین تونر با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از تونر (مشاهده محصولات مرتبط)

  • آبرسانی به پوست

شما بهتر از ما می‌دانید که راز پوست سالم و درخشان، آبرسانی مناسب به پوست است، در نتیجه اولین چیزی که یک تونر خوب باید داشته باشد، خاصیت آبرسانی به پوست است. تونرهایی که در ترکیبات آنها ویتامین E وجود دارد نیز به تازگی و درخشان کردن پوست کمک می‌کنند. استفاده از تونر نیز بسیار راحت است و کافی است تا یک تکه پنبه را به تونر آغشته کرده و روی پوست صورت زیبای خود بکشید.

  • خاصیت لایه‌برداری

اگر به فکر لایه‌برداری شبانه پوست هستید، تونرهایی که خاصیت لایه‌برداری دارند بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. این تونرها به صورت محسوسی منافذ ریز پوستی را کوچک‌تر کرده و به آرامی آلودگی‌ها و چربی‌های حاضر در منافذ پوستی را تمیز می‌کنند.

  • حفظ سلامت پوست

اگر پوست شما مستعد آکنه است، از تونرهایی که حاوی اسید سالیسیلیک هستند استفاده کنید. این تونرها باعث ریزش لایه مرده و جمع‌ شده پوست می‌شوند، در نتیجه احتمال بروز آکنه و سایر عارضه‌های پوستی کمتر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم تونرهایی را انتخاب کنید که در ترکیبات آنها الکل استفاده نشده باشد چرا که الکل باعث خشک شدن پوست می‌شود.

  • از بین بردن خشکی پوست

اگر پوست حساس و خشکی دارید، با کمک تونرهایی که خاصیت آبرسانی دارند و در ساختار آنها از موادی مانند عصاره گل رز، بابونه یا عسل استفاده شده است، خشکی پوست را درمان کنید. استفاده از این‌گونه تونرها باعث پاک کردن و سلامت پوست صورت می‌شوند.

  • حفظ تعادل در پوست‌های چرب

تونر به تعادل میزان pH پوست نیز کمک می‌کند و به آرامی روغن و جوش‌های آکنه را از بین می‌برد. اگر پوست چربی دارید حتما توصیه می‌کنیم شب‌ها از تونر روی پوست خود استفاده کنید. همان‌گونه که اشاره شد، تونر به از بین بردن چربی و آلودگی‌های باقی‌مانده روی سطح پوست کمک می‌کند. از طرف دیگر استفاده دائم از تونر باعث می‌شود تا پوست شما عادت کند تا تعامل خوبی با چربی داشته باشد و در نتیجه کوچکتر کردن منافذ پوستی، پوست شما درخشان‌تر خواهد شد.

ضرورت استفاده از تونر برای پوست‌های بی‌نقص

اگر پوست سالمی دارید، باز هم استفاده از تونر ضروری است، در صورتی که پوست شما زیاد چرب نمی‌شود و عارضه‌ دیگری نیز ندارد باز هم استفاده از تونر لازم به نظر می‌رسد. تونر باعث می‌شود تا پوست شما بی‌عیب و نقص بماند و درخشان‌تر شود.

در این گونه موارد پیشنهاد می‌کنیم از تونرهایی که در ساخت آنها از اسید گلیکولیک استفاده شده است کمک بگیرید، این تونرها جلوی چین و چروک‌های ظریف پوست را می‌گیرند و از تجمع آلودگی‌ها و سلول‌های مرده روی سطح پوست جلوگیری می‌کنند.

همان‌گونه که در ابتدا هم وعده داده بودیم به تونرهای مختلف و خاصیت آنها اشاره کردیم، امیدواریم با توجه به نوع پوست خود بهترین تونر را به برنامه شبانه پاک‌سازی آرایش خود اضافه کنید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 7275بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه