تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفندهای مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
ترفندهای مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک

خیلی از خانم‌ها برای داشتن آرایش بی عیب و نقص، به دنبال بهترین مارک پنکیک و خرید آن هستند؛ چراکه پنکیک به مات شدن آرایش و ماندگاری آن کمک می‌کند. با این حساب چگونه می‌توان بهترین مارک پنکیک را انتخاب کرد؟ چه ترفندهایی برای این کار وجود دارد؟ آرایشگران حرفه‌ای چگونه در انتخاب پنکیک مناسب با رنگ پوست موفق عمل می‌کنند؟ برای اینکه از پنکیک آن نتیجه‌ای که دوست دارید را بگیرید باید به کیفیت ترکیبات سازنده‌ی آن و تناسب رنگ آن با پوست خود دقت ویژه کنید؛ اما این تمام ماجرا نیست. برای داشتن بهترین پنکیک ترفندهای دیگری نیز وجود دارد که ما در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اهمیت پنکیک در آرایش

انتخاب پنکیک مناسب با رنگ پوست در آرایش خیلی اهمیت دارد.پودرهای فشرده آرایشی که به آن‌ها پنکیک گفته می‌شود، از سنگین‌‏شدن بیش از اندازه آرایش پوست جلوگیری می‏‌کند و با مات کردن آن، جلوی درخشش بیش از حد آن را می‌گیرد و پوششی نرم و ابریشمی روی پوست ایجاد می‌کند. استفاده از پنکیک ها بسیار راحت و سریع است. ترکیبات معدنی و طبیعی پنکیک ‌ها آرایش را بادوام و جذاب می‌کند. تمام این موارد تنها به شرطی انجام می‌شود که بهترین مارک پنکیک را خریداری کنید و با ترفند‌های حرفه‌ای برای استفاده از پنکیک آشنا باشید.

توجه داشته باشید در حین خرید پنکیک نمی‌شود کیفیت و رنگ این محصول را از روی بسته‌بندی آن قضاوت کرد. پنکیک را باید روی صورت امتحان کنید تا رنگ اصلی آن نمایان شود. هنگاهی‏ که پنکیک در داخل ظرف قرار دارد، تراکم آن بیشتر است؛ به همین دلیل رنگ آن زمانی قابل بررسی است که نمونه‌ای از آن را امتحان کنید، تا رنگ دقیق آن مشخص شود.

تشخیص رنگ پوست

تشخیص رنگ پوست در انتخاب پنکیک مناسب با آن اهمیت فراوان دارد.برای انتخاب پنکیک مناسب با رنگ پوست، دانستن رنگ یا به اصطلاح تون پوست خود امری ضروری است. در خرید حضوری از فروشگاه‌ها می‌شود با امتحان‌کردن رنگ‌های مختلف هماهنگی رنگ محصولات با پوست خود را تست کرده و سپس اقدام به خرید کرد. اما امروزه به دلایل مختلف خیلی از افراد تمایل به خرید از فروشگا‌های اینترنتی دارند و برای خرید اینترنتی پنکیک، امکان امتحان‌کردن محصولات وجود ندارد. پس باید رنگ یا تون پوست خود را بشناسیم. خوشبختانه روش‌‏های‌ ساده‌ای برای تشخیص رنگ پوست وجود دارد که در ادامه به‌ آن اشاره می‌کنیم.

  • رنگ سرد:

به رنگ رگ‌‏های روی مچ دستتان دقت کنید. اگر رنگ آن‌‏ها آبی یا بنفش باشد، احتمالاً ‏رنگ یا تون پوست شما سرد است. شما می‏‌توانید زیورآلات نقره‏‌ای و طلایی را امتحان کنید. اگر زیورآلات نقره‏‌ای شما را زیباتر نشان می‌‏دهند، این نشان‌دهنده داشتن پوست سرد است. در این حالت رنگ پوست زمینه‏‌ی صورتی، آبی یا قرمز دارد که پیشنهاد می‏‌شود از پنکیک‌‏های بسیار روشن یا روشنِ متوسط استفاده شود.

  • رنگ گرم:

اگر رگ‌‏های روی مچ دستتان سبز به نظر می‏‌رسند، احتمالاً شما پوست گرمی دارید. زیورآلات طلایی افراد با پوست گرم را شاداب‌‏تر نشان می‌‏دهند. کسانی که پوست گرمی دارند، پوستشان زمینه‌‏ی زرد، هلویی یا طلایی دارد و بهتر است از پنکیک تیره استفاده کنند.

  • رنگ طبیعی:

این گروه از افراد رنگ پوستی مابین رنگ پوست‏‌هایی که در بالا گفتیم دارند. همچنین اگر زیورآلات طلایی و نقره‌‏ای هر دو به پوستتان می‏‌آید و رنگ رگ‏‌های مچ دستتان آبی_سبز است، رنگ پوست شما طبیعی است. پیشنهاد می‌‏کنیم از رنگ پنکیک متوسط استفاده کنید.

امتحان کردن رنگ های مختلف پنکیک

امتحان کردن رنگ های مختلف پنکیک برای انتخاب و خرید درست کمک کننده است.اگر رنگ پوست خود را به‌طور دقیق نمی‌دانستید، پیشنهاد می‌کنیم رنگ پوست خود را از روشن به تیره به ۵ طیف مختلف دسته‌بندی کنید. در این حالت طیف رنگی که در دسته‌بندی سوم (یعنی متوسط) قرار دارد، همان رنگی است که باید برای پنکیک انتخاب نمایید. راه‌حل ساده‌تری هم وجود دارد و آن امتحان‌کردن پنکیک روی قسمتی از بدن است. رنگ پوست در قسمت‌های دست و صورت با هم تفاوت دارند و امتحان‌کردن رنگ پنکیک روی دست هیچ فایده‌ای ندارد. از طرف دیگر، از آنجایی که رنگ پنکیک باید با طیف رنگ کلی پوست بدن شما در تمام قسمت‌ها سازگاری داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم فک خود را به‌عنوان سنگ محک انتخاب رنگ مناسب پنکیک قرار دهید. برای این کار فقط کافیست، هر پنکیکی که به نظر مناسب پوست شماست، را روی فک بمالید و رنگی که تمایزی با دیگر قسمت‌های صورت نداشت را به‌عنوان طیف رنگ مناسب پنکیک انتخاب کنید.

اقدام درست، انتخاب پنکیک مناسب با رنگ پوست خود و خرید آن است؛ اما اگر بنا به هر دلیلی بعد از خرید پنکیک، متوجه شدید که رنگ آن با پوست شما تفاوت دارد نگران نباشید. اگر رنگ پنکیک از پوست شما روشن‌تر باشد، به راحتی می‌توانید با ترکیب طیف رنگ های گرم مثل برنزه کننده ها یا پنکیک های تیره تر با پنکیک خود، رنگ هماهنگ با پوست خود را بسازید. اما اگر رنگ پنکیک از رنگ پوست شما تیره تر باشد کار شما اندکی سخت‌تر شده و به‌راحتی نمی‌توانید آن را به رنگ مطلبوتان برسانید. به همین دلیل است که آرایشگران حرفه‌ای می‌گویند اگر رنگ هماهنگ با پوست خود پیدا نکردید، خرید پنکیک روشن‌تر از پوستتان نسبت به خرید پنکیک تیره‌تر از پوست توجیه بیشتری دارد.

انتخاب و خرید بهترین پنکیک

انتخاب و خرید اینترنتی پنکیک مناسب با رنگ پوستحتماً این گلایه‌ی رایج خیلی از خانم‌ها را شنیده‌اید که می‌گویند: «پنکیک روی صورتمان مصنوعی به نظر می‌رسد یا به اصطلاح خوب نمی‌خوابد». انتخاب اشتباه پنکیک باعث این اتفاق می‌شود. هماهنگی رنگ پنکیک با رنگ پوست شما یک طرف قضیه است و طرف دیگر آن انتخاب و خرید بهترین مارک پنکیک است. ترکیبات به کار رفته در پنکیک های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. استفاده از برندهای معتبر پنکیک معمولاً این مشکل را حل می‌کند. در ادامه به معرفی بهترین مارک های پنکیک می‌پردازیم.

۱. پنکیک دو کاره DEBORAH

«پنکیک دو کاره دبورا»، محصولی فشرده، دارای ذرات بسیار نرم، همراه با خاصیت مات کنندگی است که به دو صورت خشک و مرطوب استفاده می‌شود. در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات ضد چروک و ضد حساسیت استفاده شده است. این پنکیک گزینه‌ی مناسب برای کسانی است که پوست‌های حساس دارند.

۲. پنکیک برنزه‌ کننده دیزرت Pupa

«پنکیک برنزه‌ کننده دیزرت پوپا»، بافتی سبک و بدون وزن دارد. خاصیت مات‌ کنندگی و مخمل بودن این محصول به گونه‌ای است که از آن به راحتی به عنوان پنکیک در مصارف روزانه می‌توان استفاده کرد.

۳. پنکیک فشرده دبل دیزاین Live Alive

«پنکیک فشرده دبل دیزاین Live Alive»، با پودری بسیار نرم و بدون گرده اندازی در زمان مصرف، پوشانندگی کاملی دارد و در عین حال سبک و تثبیت کننده نهایی آرایش است. این محصول به دو صورت خشک و مرطوب استفاده می‌شود. ویژگی دیگر داشتن یدک اضافه پنکیک در داخل بسته بندی است که قابل استفاده مجدد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین روش استفاده از پنکیک

در پایان مطمئن هستیم با ترفند‌هایی که با شما درمیان گذاشتیم راحت‌تر از همیشه بهترین مارک پنکیک را انتخاب خواهید کرد. اگر شما هم به پنکیک زدن اهمیت می‌دهید و اطلاعات جالبی در این زمینه دارید، در قسمت نظرات، برای ما و دیگر خواننده‌های اردمی از این اطلاعات جالب و مفید بگویید.

منبع: Popsugar دیدگاه‌ها 7104بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه