تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: ۶ روش موثر برای درمان جوش صورت

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: ۶ روش موثر برای درمان جوش صورت

احتمال زیادی وجود دارد که تاکنون جوش‌های پوستی گریبان شما را هم گرفته باشند. این جوش‌ها که در بیشتر مواقع در اثر التهاب‌ یا ضایعات پوستی ایجاد می‌گردند، بیشتر روی صورت،‌ گردن، پشت،‌ سینه و شانه‌ها ظاهر می‌شوند. برای از بین بردن جوش صورت هم چاره‌ای نیست به غیر از این‌که دست به دامان شیوه‌‌های پزشکی و طبیعی مختلفی شوید.

این جوش‌ها مهمانان ناخوانده‌ای هستند، مخصوصا هنگامی که مهمانی یا مجلس عروسی در پیش دارید! حتما برای شما هم اتفاق افتاده است. یکی از دلایل آن می‌تواند استرس باشد. پس برای بار بعدی که به مهمانی مهمی دعوت داشتید، زیاد نگرانی به دل خود راه ندهید تا احتمالا کمتر جوش بزنید! آمار نشان می‌دهد حدود ۸۵ درصد از انسان‌‌ها در طول عمر خود دچار جوش‌های پوستی می‌شوند و تنها عده کمی برای از بین بردن جوش صورت دست به دامان شیوه‌های پزشکی می‌شوند.

فاکتورهای مختلفی در بروز جوش‌ها دخیل هستند که بیشترین آن‌ها را تغییرات هورمونی، استرس، آلودگی هوا،‌ عوارض ناشی از مواد آرایشی، دلایل ژنتیکی،‌ رژیم‌های مختلف غذایی و عوارض ناشی از استعمال دارو تشکیل می‌دهند.

در این اینفوگرافیک کوشیده‌ایم تا علاوه بر تشریح عوامل دخیل در جوش زدن و آمار جالبی درباره جوش و آکنه، 6 روش موثر خانگی برای درمان جوش صورت را به طور مختصر و مفید برای شما بیان کنیم. امیدواریم اگر شما هم روش مفید دیگری را می‌شناسید که ما در این اینفوگرافیک به آن اشاره نکرده‌ایم، آن‌را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

در همین رابطه، مطالعه مقالات دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

اینفوگرافیک: ۶ دستور برای از بین بردن جوش‌های صورت

۲ دیدگاه 12192بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سلااااام.. مرسی از مقاله های عاااااالیتون❤❤❤❤
    برای از بین بردن جای جوش و قرمزی بعدش باید چکاری انجام داد؟

    • درود به شما پارمیدای عزیز

      اگر جوش‌ها درمان شده‌اند و به دنبال محصولی برای از بین بردن جای جوش و قرمزی ناشی از آن هستید، «ان‌سی ژل اکسفولیاک» بهترین گزینه است.
      همچنین بهتر است هر هفته، یک‌بار از اسکراب استفاده کنید.

      لینک محصولات پیشنهادی:
      ژل noreva Exfoliac NC
      اسکراب فاقد صابون noreva Exfoliac

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه