تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۷ پیشنهاد غیرمنتظره برای استفاده از رنگ‌های رنگین‌کمان در آرایش

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
۷ پیشنهاد غیرمنتظره برای استفاده از رنگ‌های رنگین‌کمان در آرایش

هفت رنگ زیبا و دلنشین را در رنگین‌کمان شاهد هستیم، این طیف رنگ‌ها ممکن است بیش‌ازحد روشن به‌نظر برسد و برای هر آرایشی مناسب نباشد اما در دنیای آرایش و زیبایی هیچ محدودیتی وجود ندارد و این چاشنی خلاقیت است که به آرایش رنگین‌کمانی اجازه می‌دهد تا روی چهره بانوان زیبارو جان بگیرد.

به همین دلیل در ادامه قصد داریم با هم ببینیم چه الهام‌هایی می‌توان از هفت رنگ‌ رنگین‌کمان برای آرایش صورت گرفت.

۱- رنگ قرمز برای سایه چشم

رنگ قرمز برای سایه چشملب‌ لعل بانوان زیبارو بهترین قسمت برای استفاده از رنگ قرمز در آرایش است اما بانوان آرایشگری که نبض مد و آرایش را در دست دارند به خوبی می‌دانند که این روزها رنگ قرمز به رنگی اصلی در آرایش چهره تبدیل شده و این رنگ را در قسمت‌های مختلف صورت شاهد هستیم.

به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده سنت‌شکنی کنید و رنگ قرمز را برای سایه چشم به خدمت بگیرید. این رنگ تقابل زیبایی با رنگ چشم‌های آبی و سبز ایجاد می‌کند و ظاهری متفاوت و پرجذبه را به دنبال خواهد داشت.

۲- رنگ نارنجی برای رژلب

رنگ نارنجی برای رژل

رنگ نارنجی از آن رنگ‌هایی است که با خیال راحت می‌توانید در قسمت‌های مختلف آرایش صورت استفاده کنید. نارنجی نسبت به رنگ‌های رایج صورتی و قرمز که برای رژلب استفاده می‌شود طرفدار پیدا نکرده اما این رنگ بیش‌تر از آن چیزی که فکرش را بکنید برازنده آرایش لب‌ است.

پیشنهاد می‌‌کنیم اگر قصد استفاده از رنگ نارنجی را برای رژلب دارید، پس از رژلب حتماً خط لب‌ بکشید تا لب‌های شما برجسته و جذاب جلوه کند.

۳- رنگ زرد برای هایلایت آرایش

رنگ زرد برای هایلایت آرایشآرایشگران حرفه‌ای از طیف‌های مختلف رنگ زرد برای آرایش بانوانی که پوست سبزه و تیره دارند کمک می‌گیرند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم شما هم برای هایلایت چهره از رنگ زرد کمک بگیرید.

برای این کار هایلایت زرد را با انگشت روی استخوان گونه بمالید و با یک برس آرایش این ناحیه را یک‌دست کنید، رنگ زرد با سایر رنگ‌هایی که در آرایش صورت استفاده می‌کنید سازگاری خوبی دارد و زیاده‌روی در استفاده از هایلایت زرد به لحاظ ظاهری هیچ اشکالی ایجاد نمی‌کند.

۴- رنگ سبز برای کانسیلر

رنگ سبز برای کانسیلر

به احتمال زیاد تاکنون حتی فکرش را هم نکرده‌اید که رنگ سبز را می‌توان به عنوان کانسیلر در آرایش استفاده کرد اما جالب است بدانید این طیف رنگ دقیقاً بر خلاف رنگ قرمز در آرایش صورت عمل می‌کند و بهترین گزینه برای مخفی نگه‌ داشتن جوش‌های قرمز صورت به حساب می‌آید.

پس از مخفی نگه داشتن جوش‌های قرمز، سرسیاه و سایر عارضه‌های پوستی با رنگ سبز، به راحتی می‌توانید سراغ ادامه آرایش صورت بروید، بدون اینکه نگران نمایان شدن جوش‌ها باشید.

۵- رنگ آبی برای ریمیل

رنگ آبی برای ریمیلبانوان زیادی را سراغ داریم که از رنگ سیاه برای ریمیل خسته‌ شده‌اند و برای تنوع هم که شده از رنگ آبی به عنوان رنگی شیک و جذاب برای ریمیل مژه‌های خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید آمار شبکه اجتماعی بزرگ پینترست، از افزایش ۲۴۳ درصدی جستجوی بانوان برای تصاویر آرایش با ریمیل آبی در سال گذشته میلادی حکایت دارد.

از طرف دیگر استفاده از رنگ آبی روی مژه‌ها باعث می‌شود تا چشم‌ها، سفید‌تر در نظر جلوه کنند و در نتیجه ریمیل آبی برای آرایش روز مناسب به نظر می‌رسد.

۶- رنگ بنفش برای خط‌چشم

رنگ بنفش برای خط‌چشم

رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای اولین انتخاب بانوان برای خط‌چشم است اما بهتر است با الهام از رنگ‌های رنگین‌کمان تنوعی در رنگ خط‌چشم ایجاد کنید و با استفاده از رنگ بنفش چشم‌های شهلای خود را جلوه تازه‌ای بخشید.

رنگ بنفش زیبایی مژه‌ها را بیش‌تر می‌کند و در مواقعی که عجله دارید با کشیدن خط چشم بنفش و رژلب، آرایشی زیبا و کامل را انجام دهید.

۷- رنگ صورتی برای رژگونه

رنگ صورتی برای رژگونه

انصافاً باید اعتراف کرد انتخاب رنگ صورتی برای رژگونه کار خیلی مهمی به نظر نمی‌رسد و بانوان زیادی را سراغ داریم که سالیان سال است که از رنگ صورتی برای رژگونه استفاده می‌کنند. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم برس آرایشی را به رنگ صورتی آغشته کرده و برس را در جهت استخوان گونه به سمت بالا بمالید تا استخوان گونه جلوه بیش‌تری پیدا کند.

انجام این روش که بسیار ساده و پیش‌پاافتاده به نظر می‌رسد چهره شما را خوش‌تراش‌تر جلوه می‌دهد.

در این قسمت به پایان رنگ‌های رنگین‌کمان رسیدیم که هر کدام از آن‌ها جذابیتی خاص به آرایش چهره می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه مفیدی در این زمینه دارید در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از تجربه‌های خود باخبر سازید.

منبع: Beautybay دیدگاه‌ها 2853بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه