۳۰۰هزارتومان بُن تخفیف در حساب کاربری شما شارژ شد! مهلت استفاده: از ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت «روز دختر مبارک»

راه های جلوگیری از خراب شدن کرم پودر در آرایش صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
راه های جلوگیری از خراب شدن کرم پودر در آرایش صورت

خیلی از افراد بعد از انتخاب بهترین مارک کرم پودر موجود در بازار و استفاده از آن انتظار دارند که آرایش صورت جذاب و ماندگاری داشته باشند. این در حالی است که گاهی ممکن است کرم پودر پس از چند ساعت روی صورت خراب و به عبارتی اکسید (oxidise) شود. ماسیدن کرم پودر اصطلاح رایجی است که در این مواقع به کار می‌رود. ماسیدن و خوب نخوابیدن کرم پودر روی صورت دلایل متفاوتی دارد. استفاده از کرم پودر نامناسب با نوع و نیاز پوست یکی از رایج‌ترین این دلایل است. در همین راستا سعی کردیم این مقاله را به بررسی مهم‌ترین راه های جلوگیری از خراب شدن کرم پودر در آرایش صورت اختصاص دهیم. پس برای داشتن یک آرایش بی عیب و نقص تا پایان همراه ما باشید.

حتماً از مرطوب کننده استفاده کنید

حتماً از مرطوب کننده استفاده کنیدسلامت پوست حرف اول را در زیبایی آرایش می‌زند و حتی با انتخاب بهترین مارک کرم پودر و استفاده از آن هم به‌سختی می‌توان صورتی که آبرسانی نشده را پوشش داد. در نتیجه قبل از آرایش، از مرطوب‌ کننده مناسب نوع پوست خود استفاده کنید. برای شناخت نوع پوست خود راه‌های بسیاری وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش بلاگ اردمی،‌ مقالات مربوط به این موضوع را انتخاب کرده و مطالعه کنید. راه ساده‌تر مشاوره با کارشناسان پوست و مو اردمی است. به این منظور، روزهای غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره‌ی «۰۹۰۱۶۹۳۲۹۱۱» تماس گرفته و مشاوره‌ی رایگان بگیرید.

پس از شناخت نوع پوست خود باید برای رسیدگی و مراقبت از آن، اقدام کرده و برنامه خاص و منظمی داشته باشید. آنچه در این مقاله حائز اهمیت است،‌ راه جلوگیری از خراب شدن کرم پودر در آرایش است که ارتباط تنگاتنگی با میزان رطوبت پوست دارد. در این راستا اگر پوست چربی دارید، پیشنهاد می‌کنیم مرطوب‌ کننده فاقد چربی یا ملایم انتخاب کنید تا این محصول پوست شما را بدون چرب کردن، مرطوب نگه دارد. از طرف دیگر اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از مرطوب کننده آبرسان استفاده کنید.

هرگز از پرایمر غافل نشوید

پرایمر زدن یکی از راه های جلوگیری از خراب شدن آرایش صورت است.یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از خراب شدن کرم پودر در آرایش صورت، استفاده از پرایمر است. لازم است در کنار اهمیتی که به انتخاب بهترین مارک کرم پودر می‌دهید، توجه ویژه‌ای هم به خرید بهترین پرایمر داشته باشید. اصراری که برای خرید پرایمر باکیفیت داریم، بی‌دلیل نیست؛ چراکه پرایمر به عنوان کاربرد اولش، نقش لایه‌ای محافظ میان پوست و مواد آرایشی را ایفا می‌کند؛ در نتیجه جلوی ترکیب شدن کرم پودر با چربی طبیعی پوست را می‌گیرد و ماندگاری کرم پودر را افزایش می‌دهد. همچنین با پوشش منافذ پوست،‌ سطح آن را صاف می‌کند؛ در نتیجه آرایشی تمیز و یکدست خواهید داشت. برای اثربخشی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم سراغ پرایمر سیلیکونی را بگیرید. ترکیبات سیلیکونی این پرایمرها مانع اکسید شدن کرم پودر می‌شوند و ماندگارترین آرایش را با این پرایمرها تجربه خواهید کرد.

ابتدا یک لایه نازک از کرم پودر را روی صورت بزنید

ابتدا یک لایه نازک از کرم پودر را روی صورت بزنید

افراد بسیاری برای پوشش بیشتر و بهتر پوست خود، یک لایه ضخیم از بهترین کرم پودر را روی صورت می‌زنند. این کار علاوه بر اینکه آرایش صورت را سنگین و غیرطبیعی می‌کند، باعث زودتر خراب شدن کرم پودر در آرایش صورت می‌شود. با این حساب بهتر است ابتدا یک لایه نازک از کرم پودر را روی صورت زده و با براش روی صورت پخش کنید. سپس روی هر قسمت از صورت که احساس کردید به پوشش بیشتری نیاز دارد، دوباره به میزان لازم کرم پودر بزنید.

همیشه دستمال کاغذی آماده داشته باشید

همیشه دستمال کاغذی آماده داشته باشیداگر کرم پودری که زده‌اید قرار است به مدت طولانی روی صورت شما باقی بماند، چند دستمال کاغذی داخل کیف آرایش خود قرار دهید. هر زمان که احساس کردید صورت شما چرب شده است، چربی اضافی را با دستمال کاغذی بگیرید و اجازه ندهید کرم پودر روی صورت شما با چربی ترکیب و اکسید شود. با این کار علاوه بر جلوگیری از خراب شدن کرم پودر در آرایش، مانع از سنگین شدن مواد آرایشی روی صورت خود خواهید شد.

از فیکس کننده آرایش کمک بگیرید

از فیکس کننده آرایش کمک بگیریدکرم پودری که زده‌اید را با استفاده از فیکس کننده آرایش یا به اصطلاح فیکساتور،‌ تثبیت کنید. با این کار چربی بیش از حد پوست، توسط فیکس کننده آرایش جذب می‌شود و کرم پودر، رنگی نازیبا و تیره پیدا نمی‌کند. با این حساب استفاده از فیکساتور، یکی از راه های جلوگیری از خراب شدن کرم پودر در آرایش صورت است.

پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن یک میکاپ زیبا ابتدا بهترین مارک کرم پودر موجود در بازار را انتخاب کرده و خریداری کنید. برای این کار می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اردمی و یک جست‌وجوی ساده در آن بهترین کرم پودر مناسب نوع و رنگ پوست خود را بخرید. سپس با بهره‌گیری از این روش‌ها تجربه یک میکاپ بدون نقص را داشته باشید. در پایان خواندن مقاله‌ی «بررسی نکات مهم در انتخاب بهترین مارک کرم پودر» می‌تواند مکمل خوبی برای تکمیل اطلاعتتان در این زمینه باشد.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 9440بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه