تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش چسباندن مژه مصنوعی

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
روش چسباندن مژه مصنوعی

نصب صحیح مژه مصنوعی بر روی پلک کار دشواری است و تقریبا تمام خانم‌ها این مساله را درک می‌کنند اما با این وجود، همگی تاثیر فوق‌العاده این محصول را در آرایش چشم مشاهده کرده‌اند و خواهان استفاده از آن هستند. نصب مژه مصنوعی نیاز به تجربه و تمرین زیادی دارد. برای این‌که بتوانید مانند یک آرایشگرحرفه‌ای از مژه مصنوعی خود استفاده کنید، تجربیات آرایشگران حرفه‌ای را در این مقاله برای شما گردآوری کرده‌ایم.

مژه را کوتاه کنید

تقریبا تمام مژه‌هایی که از بازار تهیه می‌کنید از نظر طولی، اندازه پلک‌های شما نیستند. در ابتدا نیاز دارید که طول مژه مصنوعی و خط مژه خود را اندازه‌گیری کنید و سپس برای قرارگیری دقیق، مژه را کوتاه کنید. بسیاری از خانم‌ها از این نکته اطلاع ندارند و طرف اشتباه مژه را کوتاه می‌کنند. باید طرف بیرونی مژه کوتاه شود زیرا این قسمت از مژه با انحنای مژه چشم ترکیب می‌شود.

از ناخن‌گیر استفاده نکنید

دلایل زیادی وجود دارد که با توجه به آن‌ها نباید مژه را با ناخن‌گیر کوتاه کرد. اول این‌که به دلایل بهداشتی، ناخن‌گیر وسیله‌ای نیست که در نزدیکی چشم شما به‌کار رود. دوم اینکه استفاده از ناخن‌گیر یا حتی بدتر از آن قیچی کاغذبری، به احتمال زیاد به مژه مصنوعی آسیب وارد می‌کند. برای برشی دقیق و صاف، استفاده از قیچی ظریف و باریک ابرو پیشنهاد می‌شود.

به‌دنبال مژه‌هایی با انتهای مخروطی‌ باشید

این نوع از مژه‌ها به راحتی بر روی خط طبیعی مژه قرار می‌گیرند.

مژه را در دو مرحله نصب کنید

نصب مژه نباید در یک حرکت سریع انجام گیرد. سعی کنید ابتدا لبه بیرونی و پس از آن لبه داخلی را بر روی خط مژه نصب نمایید. به این دلیل، باید ابتدا لبه بیرونی مژه مصنوعی را نصب کنید که کاملا روی ریشه خط طبیعی مژه قرار گیرد.

برای نصب مژه مصنوعی در بهترین زاویه قرار بگیرید

این نکته در نصب صحیح مژه بسیار حائز اهمیت می‌باشد. اگر در منزل آیینه‌ای بزرگ و ایستاده دارید، می‌بایست حتما در حین نصب مژه مصنوعی، در حالت ایستاده کار خود را انجام دهید. اما اگر برای آرایش خود از یک آیینه رومیزی کوچک‌تر استفاده می‌کنید آیینه را به سمت بالا کج کنید و در حالی که به پایین نگاه می‌کنید مژه را نصب کنید.

چسب را روی مژه مصنوعی بزنید

پس از این‌که چسب را بر روی خط مژه مصنوعی زدید، حدود 10 ثانیه صبر کنید تا چسب به مقدار کافی چسبناک شود. با این کار نه تنها مژه مصنوعی تمام روز و شب بر روی چشم شما ثابت باقی می‌ماند، بلکه نصب آن نیز راحت‌تر می‌شود.

منبع: Dailymakeover دیدگاه‌ها 7692بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه