تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آیا کاشت مژه باعث ریزش مژه های اصلی می‌شود؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
آیا کاشت مژه باعث ریزش مژه های اصلی می‌شود؟

انتخاب بهترین مارک ریمل و استفاده از آن، راهکار بسیار مناسبی برای زیباترکردن مژه ها و آرایش چشم است. ریمل ها انواع مختلف بلندکننده، حجم دهنده و … دارند که می‌توانید براساس نوع مژه و نیازتان محصول مربوطه را بخرید. در این بین افرادی هستند دچار ریزش مژه شده و حتی با استفاده از بهترین ریمل نیز باز هم از مژه های خود ناراضی بوده و به فکر کاشت مژه یا اکستنشن مژه می‌افتند. این روش مزایا و معایبی دارد که قصد داریم در ادامه نکته‌هایی را مطرح کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید کاشت مژه بهتری داشته باشید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

اهمیت مژه

اهمیت مژهمژه علاوه بر افزایش زیبایی چهره، در حفظ سلامت چشم نیز مؤثر است. با این حساب بهتر است رسیدگی به مژه ها و آرایش آن‌ها را در برنامه‌ی روزمره‌ی خود بگنجانید. ریمل زدن جزو رایج‌ترین و بهترین راه برای آرایش مژه است. البته ناگفته نماند برای این کار باید از بهترین مارک ریمل استفاده کنید؛ چراکه استفاده از ریمل های بی کیفیت و نامرغوب، در اغلب اوقات باعث ریزش مژه می‌شوند. در مجموع باید گفت مژه ها به دلایل مختلفی می‌ریزند. برای درمان یا بهبود ریزش مژه بهتر است ابتدا علت ریزش را پیدا کرده و سپس راهکارهای درمانی را پیش بگیرید. در این بین اکستنشن بهترین راه برای داشتن مژه است،‌ اما اصولی دارد که باید حتماً آن‌ها را رعایت کرد؛ در غیر این صورت نتیجه معکوس خواهید گرفت. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم نکات زیر را برای کاشت مژه در نظر داشته باشید:

۱. در مورد تکنیک کار تحقیق کنید

هر مژه مصنوعی فقط باید به یک مژه اصلی بچسبدتکنیک اشتباه در مورد کاشت مژه می‌تواند مژه های شما (هم مژه های مصنوعی و هم مژه های اصلی) را خراب کند. مهم‌تر از همه این است که هر مژه مصنوعی نباید به چند مژه اصلی بچسبد. تاکید کنید که آرایشگر هر مژه مصنوعی را فقط به یک مژه اصلی بچسباند تا مژه های طبیعی خودتان بتوانند رشد کنند، استراحت کنند و مثل الگوی طبیعی خود بریزند. حتماً تاکید کنید مژه ها از نوعی باشند که خیس شدن آن‌ها اشکالی نداشته باشد؛ زیرا برخی مژه ها در صورت خیس شدن، باعث سوزش و گاهی عفونت می‌شوند. نکته دیگر، استفاده صحیح از چسب مژه است. آسیب، زمانی رخ می‌دهد که چسب زیادی استفاده می‌شود و سبب بهم چسبیدن چند مژه می‌شود. وقتی یک مژه بیفتد، باعث ریزش چند مژه دیگر هم می‌شود.

۲. گواهینامه آرایشگر را کنترل کنید

اهمیت گواهینامه آرایشگرقبل از گرفتن وقت برای کاشت مژه، در مورد اینکه آرایشگر‌ گواهی‌نامه معتبری دارد و دیگر اینکه از کدام برند مژه استفاده می‌کند، تحقیق کنید. سپس می‌توانید به صورت آنلاین فهرست گواهی‌نامه‌ها و برندهای مژه های مصنوعی را چک کنید. عکس‌هایی از کارهای قبلی شخص را ببینید و قبل و بعد از کاشت مژه را روی صورت افراد کنترل کنید تا مدل مورد نظرتان را بیابید.

۳. مراقبت بعد از کاشت مژه را فراموش نکنید

مراقبت بعد از کاشتاگرچه هر مدل مژه ای، شیوه نگهداری خاص خود را می‌طلبد، اما بهترین‌ حالت رسیدگی، روزی دو بار زدن فرچه تمیز ریمل است. این فرچه را لابلای مژه ها حرکت دهید تا گردوخاک و آلودگی‌ها را پاک کند و از چسبیدن آن‌ها به هم جلوگیری نماید. ضمناً باید هر روز مژه هایتان را بشویید. هرگز مژه های کاشته شده خود را نکَنید، نکشید و نپیچانید. سعی کنید طوری بخوابید که تماس چشم با بالش، باعث شکستگی مژه و افتادن آن‌ها نشود. با این نکات می‌توانید 6 تا 8 هفته مژه های کاشته خود را حفظ کنید.

۴. مژه متناسب را انتخاب کنید

انتخاب سایز مناسباگرچه برای همه افراد از یک سایز مژه های مصنوعی استفاده می‌شود، اما انتخاب مژه در فرایند کاشت، در حقیقت برای هر فرد متفاوت است. هرگز نباید یک نوع مژه را دو بار استفاده کرد. مژه انواع مختلفی دارد که ضخامت و اشکال متفاوتی دارند. متخصصان باید هر نوع را بر اساس مدلی که مراجعه‌کننده نیاز دارد، انتخاب کنند. آیا می‌خواهد طول آن را بیشتر کند یا آن را فردار کند؟ می‌خواهد تکم پشت باشد یا پرپشت؟ آرایشگر باید ویژگی‌های صورت، استخوان ابرو و مژه‌ های اصلی شما را بررسی کند، سپس کار را شروع کند. یک آرایشگر ماهر می‌داند که چه نوع مژه ای به ساختار ابروی شما می‌آید و مژه شما چه حجم و طولی را می‌تواند تحمل کند. استفاده از مژه هایی با طول متفاوت، به دوام بیشتر و طبیعی بودن مژه ها کمک می‌کند.

سخن پایانی

انتخاب بهترین مارک ریمل اهمیت بسیاری دارد. با رعایت تمام نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم باز هم در صورت کم‌کاری در مراقبت از مژه ها، اکستنشن مژه مشکلات خاص خودش را خواهد داشت. این در حالی است که استفاده از بهترین ریمل، در مقایسه با اکستنشن مژه کم هزینه تر، بدون عوارض و راحت‌تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه خواندن مقاله‌ی «با فواید استفاده از انواع ریمل بیشتر آشنا شویم» را پیشنهاد می‌کنیم. در پایان برای خرید بهترین مارک ریمل از برندهای معتبری مانند گرلن، ژیوانشی، بیو، اچ اس، مک، دیور، دوسه، این لی، فلورمار و … فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کرده و طعم خریدی لذت‌بخش را بچشید.

منبع: Prevention ۸ دیدگاه 44566بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. من کاشت مژه کردم .مژه های خودم کم پشت بود بعد دوهفته پلکم میخارید ناخوداگاه پلکم رو می خاروندم و با هر بار کلی مژه با مژه مصنوعی رو دستم میموند. الان طوری شده که از مژه های قبلیم هم خبری نیست. نکنید واقعا ارزش نداره بخاطر چند روز زیبایی مژه های خودتونم از دست بدید.

  2. وای نکنید توروخدااااا من رفتم پیش یه ارایشگر مژه کاشت کلی هم پول گرفت هرکی میدید میگفت دروغ نگو خودت کاشتی!!جالبشم اینه هی الان مژهام میریزه مژهای من بلنده و خوشگل با اینکارم اونارم دارم از دست میدم😭

  3. اصلا کاشت مزه نکنید کل مژه هام ریختن بدبخت شدم اگه میخایید فقط اکستنشن کنید

  4. مژه های ریخته شده آدم بعد کاشت مجدد بلند میشه ؟ و اگه میشه چقدر طول میکشه به اندازه و حجم اولش برسه؟
    ممنون…

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه