مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

اینفوگرافیک: فواید لیمو برای زیبایی

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: فواید لیمو برای زیبایی

درمان‌های زیبایی می‌توانند هزینه‌های زیادی را به شما متحمل کنند، اما با این وجود امکان دارد که برخی از درمان‌ها موثر نباشند. بنابراین ممکن است صدها هزار تومان بدون در برداشتن هیچ نتیجه مثبتی هدر برود. قبل از مراجعه به متخصص پوست یا سر زدن به داروخانه یا فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی، نگاهی به داخل آشپزخانه خود بیندازید.

لیمو در حوزه مراقبت از پوست و مو، یک میوه همه کاره است که مزایای زیبایی فراوانی دارد. منشاء و خاستگاه این میوه ترش و خوش‌عطر در آسیا بوده و تاریخچه طولانی دارد. این میوه اغلب در پخت و پز استفاده می شود؛ با این حال، بسیاری از متخصصین پوست و زیبایی استفاده از لیمو در مراقبت و نگهداری از پوست را توصیه می‌کنند.

انواع مرکبات و مخصوصا لیمو، برای درمان لکه‌های تیره، لکه‌های ناشی از بالا رفتن سن و همچنین کک و مک فوق‌العاده مفید بوده و کاربردهای آرایشی دیگری نیز دارد. فقط کافی است که آب لیموی تازه را بر روی هر منطقه آسیب دیده، قرار دهید تا به پوستی صاف، انعطاف‌پذیر و بدون هیچ عیب و ایرادی برسید. اگر این کار را به‌طور متناوب و پیوسته انجام دهید، به مرور زمان، شاهد کاهش لکه‌های تیره خواهید بود. اسید سیتریک موجود در لیمو، به روشن‌کنندگی و سفید‌کنندگی پوست کمک می‌کند.

اسید آلفا هیدروکسیل موجود در لیمو، شبیه مواد تشکیل‌دهنده برخی محصولات آرایشی و بهداشتی است. از سوی دیگر، خاصیت ضد باکتریایی لیمو ترش، باعث شده تا این میوه بتواند به درمان آکنه و انواع جوش کمک کند.

در اینفوگرافیک زیر به برخی از فواید لیمو اشاره شده است:

فواید لیمو برای زیبایی

دیدگاه‌ها 9843بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه