رویدادی بی‌سابقه! فروش ویژهٔ محصولات «فارماسریز» فقط تا ۲۸ تیر

معرفی بهترین عطر مردانه خوش قیمت با ماندگاری بالا

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
معرفی بهترین عطر مردانه خوش قیمت با ماندگاری بالا

برای خرید بهترین عطر مردانه شاخص‌های بسیاری وجود دارد که تاکنون در بلاگ اُردمی به بررسی بسیاری از آن‌ها پرداخته‌ایم. در این مقاله سعی کردیم به معرفی چند محصول به‌عنوان بهترین عطر مردانه خوش قیمت با ماندگاری بالا بپردازیم؛ چراکه ماندگاری بالای رایحه عطر خیلی مهم است. حالا اگر قیمت مناسب را نیز به این ویژگی اضافه کنید، آن عطر بدون شک بهترین عطر خواهد بود. در این مقاله تلاش کردیم تا برای هر عطر ضمن معرفی شناسنامه آن،‌ به بیان نت های آغازین،‌ میانی و پایانی آن بسنده کنیم. پس اگر به‌دنبال خرید بهترین عطر مردانه برای خود یا کسی که دوسش دارید هستید، با دقت ادامه مقاله را بخوانید. سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. جهت سهولت فرایند خرید، لینک خرید هر عطر در مقاله درج شده است.

ادو تویلت وان میلیون اینتنس paco rabanne

ادو تویلت وان میلیون اینتنس paco rabanne یک عطر مردانه خوش قیمت است.برند اسپانیایی پاکو رابان «ادو تویلت وان میلیون اینتنس paco rabanne» را از خانواده محبوب وان میلیون، تولید و روانه بازار کرده است. این ادوتویلت با رایحه ای شیرین و گرم ازجمله پرفروش‌ترین تولیدات این کمپانی می‌باشد. نت های آغازین این عطر، زعفران، فلفل، پرتقال ماندارین و هل هستند. این نت ها در ادامه جای خود را به رایحه های دارچین، رز و بهار نارنج می‌دهند که نت های میانی هستند. بعد از گذشت چندی، نت های پایانی از راه رسیده و مشام شما را با رایحه های خوشِ ریشه بنفشه، چوب صندل، چرم و نعناع هندی نوازش می‌کنند. این عطر علاوه‌بر بوی خوش و دل‌نشینِ خود، ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد. با این حساب این محصول بهترین گزینه برای خرید بهترین عطر مردانه خوش قیمت مناسب فصل پاییز و زمستان است.

ادو تویلت پورهوم VERSACE

ادو تویلت پورهوم VERSACE یک عطر مردانه خوش قیمت با ماندگاری بالا است.«ادو تویلت پورهوم VERSACE»، توسط برند معتبر ایتالیایی ورساچه تولید شده است. این محصول با رایحه تلخ و سردش توانسته یکی از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه باشد. نت های آغازین این ادوتویلت رز، لیمو، ترنج و بهار نارنج بوده که همان ابتدا شما را به وجد می‌آورند. کمی بعد این نت های میانی سدر، سنبل، شمعدانی و مریم گلی کبیر هستند که از راه رسیده و خودی نشان می‌دهند. هنوز در احساس خوبی که در شما به وجود آورده ‌اند غرق نشده‌اید که حس می‌کنید رایحه های دیگری به مشام‌تان می‌رسند. این نت های پایانی کهربا، مشک و دانه درخت تانکا هستند که شما را مهمان این بوی خوش می‌کنند.

این محصول با حجم ۱۰۰ میلی لیتری و ماندگاری بالایش، توانسته خود را در لیست بهترین عطرهای مردانه قرار دهد. به این ترتیب دیگر برای خرید بهترین عطر مردانه خوش قیمت مناسب مهمانی ها و موقعیت‌های خوشی که دلتان را به زندگی گرم می‌کنند، نگرانی نخواهید داشت.

ادو تویلت 212 ان وای سی من Carolina Herrera

ادو تویلت 212 ان وای سی من Carolina Herrera«ادو تویلت 212 ان وای سی من Carolina Herrera»، توسط برند فرانسوی کارولینا هررا تولید شد و به‌سرعت توانست سروصدای زیادی را به پا کند. این محصول رایحه تند، تلخ، سرد و خوراکی داشته و در دو حجم ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتری به فروش می‌رسد. رایحه های تند، برگ نارنج، اسطو خودوس، رایحه های سبز، گریپ فروت و ترنج در دسته‌ی نت های آغازین این ادوتویلت هستند. زنجبیل، گاردنیا، بنفشه و مریم گلی نیز در قالب رایحه های میانی خودنمایی می‌کنند. نت های آغازین و میانی جای خود را به نت های پایانی مشک، علف وتیور، چوب گایاک، لادن، عود معطر و چوب صندل می‌دهند. رایحه خوش و ماندگاری بالا، این محصول را به یکی از گزینه‌های بی‌رقیب برای خرید بهترین عطر مردانه خوش قیمت تبدیل کرده است.

ادو پرفیوم آمبر بلند Davidoff

ادو پرفیوم آمبر بلند Davidoffدیویدوف، برند سوئیسی است که توانست با تولید «ادو پرفیوم آمبر بلند Davidoff»، بازار خرید عطر و ادکلن را داغ کند. رایحه سرد و تند این عطر در حجم ۱۰۰ میلی لیتر به فروش می‌رسد. جوز هندی و دارچین نت های آغازین این ادو پرفیوم هستند که با همان اولین پاف مشام شما را نوازش می‌کنند. کهربا و عرق نیشکر هم در ادامه‌ی نت آغازین آمده و رایحه عطر را دل‌نشین‌تر می‌نمایند. اندکی بعد نت های پایانیِ بلسان پرویی و چوب صندل این ضیافت را تکمیل می‌کنند. طراوت و انرژی فوق‌العاده این عطر را اگر در کنار ماندگاری و قیمت مناسبش بگذارید، دیگر چاره‌ای جز خریدش نمی‌ماند. بله! این ادو پرفیوم در لیست بهترین عطر مردانه خوش قیمت است.

ادو تویلت لجند اسپریت Mont Blanc

ادو تویلت لجند اسپریت Mont Blancدر سال ۲۰۱۶ میلادی برند مشهور و معتبر فرانسوی مون بلان نسخه جدیدی از عطر پرطرفدار لجند را با نام «ادو تویلت لجند اسپریت Mont Blanc» تولید و روانه‌ی بازار کرد. این عطر توانست با رایحه شیرین، تند، خنک، خوراکی و طبیعت جای خود را دل طرف‌دارانش باز کند. ادو تویلت لجند اسپریت در حجم ۱۰۰ میلی لیتر، بهترین عطر مردانه مناسب روزهاییست که دل‌تان به زندگی گرم است. ترنج، فلفل صورتی و گریپ فروت رایحه های آغازین این عطر هستند. بعد از گذشت زمان کمی، جای خود را به هل، رایحه های آبی، اسطو خودوس که رایحه های میانی هستند، می‌دهند. خاص‌ترین قسمت رایحه ها، نت های پایانی مشک، خزه‌ی اوک موس، چوب کشمیر و رایحه های چوبی هستند که از راه می‌رسند.

آرامش، حس تعادل و اعتمادبه‌نفس از دستاوردهای ادوتویلت لجند اسپریت است. ماندگاری بالا، پخش بوی قوی، شیشه‌ی زیبا و قیمت مناسب، این محصول را عضو با صلابت بهترین عطرهای مردانه خوش قیمت کرده است.

راهنمای خرید بهترین عطر مردانه

برای انتخاب بهترین عطر مردانه خوش قیمت علاوه‌بر خواندن مطالب بالا، می‌توانید مقاله‌ی دیگری با عنوان «معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن شما» را نیز بخوانید. سپس گزینه‌ی مورد نظر خود را بخرید. برای خرید بهترین عطر مردانه نیز فقط کافی است در این مقاله روی لینک آن عطر کلیک کنید. یا نام محصول را در قسمت جستجوی فروشگاه اردمی وارد کنید. در ادامه صفحه‌ی محصول که باز شد با یک نگاه اجمالی به اطلاعات محصول نسبت به خرید خود مطمئن شوید. سپس با کلیک روی گزینه‌ی «افزودن به سبد» محصول خود را ثبت کرده و اطلاعات درخواستی را تکمیل فرمایید. در پایان خاطرنشان می‌کنیم که تعهد اصلی فروشگاه اینترنتی اردمی ضمانت اصالت کالا و ارسال آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

دیدگاه‌ها 7770بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه