تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

جلوگیری از اشتباه های آرایشی رایج در استفاده از هایلایتر

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
جلوگیری از اشتباه های آرایشی رایج در استفاده از هایلایتر

انتخاب بهترین کرم پودر موجود در بازار و خرید آن، در کنار استفاده از هایلایترها می‌تواند شما را در داشتن یک آرایش صورت جذاب کمک کند. به شرط اینکه صورت را درست هایلایت کنید و از اشتباه های رایج استفاده از هایلایتر و کرم پودر برحذر باشید. استفاده نادرست از کرم پودر و هایلایتر باعث می‌شود هزینه‌ای که برای خرید بهترین کرم پودر و هایلایتر اختصاص داده‌اید هدر رود. بر همین اساس در ادامه شما را در جریان اشتباه های آرایشی رایجی قرار می‌دهیم که نباید در استفاده از هایلایتر انجام دهید. پس تا پایان همراه ما باشید.

آشنایی نداشتن با فرم صورت

یکی از اشتباه های رایج استفاده از هایلایتر ندانستن فرم صورت است.یکی از اشتباه های رایج استفاده از هایلایتر،‌ نداشت شناخت کافی از فرم صورت است. حتی اگر بهترین کرم پودر و هایلایتر را خریداری کنید، اما صورت خود را به‌خوبی نشناسید، نمی‌توانید زیرسازی و هایلایت جذابی انجام دهید. برای نمونه افرادی که چهره‌ای مستطیلی و کشیده دارند نباید پیشانی و چانه خود را هایلایت کنند. یا اینکه افراد با چهره‌ای مثلثی مانند بهتر است استخوان گونه و کمان وسط لب بالا را هایلایت نمایند، تا این قسمت‌ها جلوه‌ زیبایی در آرایش ایجاد کند. آنچه مسلم است بهتر است ابتدا نوع و فرم صورت خود را شناسایی کنید و سپس متناسب با آن، قسمت‌های مورد نیاز را هایلایت کنید. گفتنی است که فرم صورت ممکن است به شکل بیضی، مربع، مستطیل، مثلث (قلبی شکل) و لوزی باشد. در این بین فرم صورت بیضی حالت استاندارد و رایج‌تری است.

زیاد‌‌ه روی در هایلایت صورت

زیاد‌‌ه روی در هایلایت صورتیکی از اشتباه های رایج استفاده از هایلایتر زیاده روی در به‌کاربردن آن‌هاست. در حالت کلی هدف از هایلایت، برجسته نشان‌دادن نقاطی از صورت است که نهایتاً باعث افزایش زیبایی صورت می‌شود. در این بین استفاده بیش از حد از کرم پودر و هایلایتر صورت را چرب و براق می‌کند که زیبا نیست و آرایش را مصنوعی جلوه می‌دهد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم به جای کرم پودرهای معمولی، حتماً بهترین کرم پودر موجود در بازار را خریداری کنید که صورت شما را بیش از حد چرب نشان ندهد، سپس از هایلایتر روی زیرسازی آرایش خود استفاده کنید تا درخشندگی طبیعی و جذابی روی صورت ایجاد نماید.

قانون نانوشته‌ای در آرایش وجود دارد که بر اساس آن باید تا جایی که امکان دارد مقدار متعادلی از ترکیبات آرایشی را روی صورت بمالید. به این ترتیب اگر متوجه شدید که در مصرف هایلایتر زیاده‌روی کرده‌اید، با یک دستمال کاغذی، هایلایت اضافی صورت را کاهش دهید. دقت داشته باشید که دستمال را روی هایلایت صورت نکشید. فقط کافیست دستمال را روی قسمت مورد نظر گذاشته و کمی فشار دهید. با این کار مواد اضافی آرایش جذب دستمال کاغذی می‌شوند. در نهایت می‌توانید مقداری کرم پودر روی هایلایتر بمالید تا هایلایت شما طبیعی و جذابتر جلوه کند. در این حالت نگران سنگین‌شدن آرایش نباشید؛ چراکه لوازم آرایشی باکیفیت از برندهای معتبر دارای ترکیبات سازنده بسیار سبکی هستند.

شناخت ناکافی از هایلایترها

شناخت ناکافی از هایلایتریکی دیگر از اشتباه های آرایشی رایج استفاده از هایلایتر، نداشتن شناخت کافی از انواع این محصول آرایشی است. هایلایترهای زیادی در بازار وجود دارند، به همین دلیل حتماً باید انواع هایلایتر را بشناسید و برازنده‌ترین هایلایتر را با توجه به پوست و توقعی که از آرایش دارید، خریداری نمایید. برای نمونه استفاده از هایلایتر مایع در کنار کرم پودر توصیه نمی‌شود و جلوه‌ای پف‌کرده و مصنوعی به آرایش می‌دهد. در عوض پیشنهاد می‌کنیم زمانی که برای خرید بهترین کرم پودر به بازار رفته‌اید، یک هایلایتر مرغوب با ترکیبات مناسب پوست خود خریداری کنید که با کرم پودرتان نیز سازگاری داشته باشد.

استفاده از رنگ نامناسب برای هایلایت صورت

استفاده از رنگ نامناسب برای هایلایت صورتاگر پس از هایلایت متوجه شدید صورت شما حالتی گچ‌مانند پیدا کرده، شک نکنید که رنگ مناسبی را برای هایلایت انتخاب نکرده‌اید. افرادی که صورتی روشن دارند باید هایلایتری با رنگ‌ هلویی و صورتی خریداری نمایید و به افرادی که تون رنگ صورت آن‌ها گرم است پیشنهاد می‌کنیم از هایلایتر برنزه کمک بگیرند.

به شما قول می‌دهیم خرید و استفاده از بهترین کرم پودر و هایلایتر تأثیر زیادی در زیبایی آرایش دارد و مطمئن هستیم با اجتناب از اشتباه های رایج استفاده از هایلایتر و کرم پودر که در بالا اشاره کردیم، آرایشی خاص و چشمگیر داشته باشید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر به فکر خرید هایلایتر و کرم پودر افتاده‌اید، نگاهی به فروشگاه اینترنتی اُردمی بیاندازید و از میان برند‌های معتبری که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. در پایان خواندن مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین کرم پودر»، خالی از لطف نیست.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 6758بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه