تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کاربردهای بی بی کرم که از آن‌ها خبر ندارید

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
کاربردهای بی بی کرم که از آن‌ها خبر ندارید

بی بی کرم (BB Cream)، در گروه لوازم آرایشی قرار دارد که در کنار زیبایی، سلامت پوست را تضمین می‌کند. این کرم پوشش ملایمی روی صورت ایجاد می‌کند و جاذبه‌ای درخشان به آن می‌دهد. به همین دلیل روزبه‌روز محبوبیت این کرم در انجمن‌های آرایشی بهداشتی بیشتر می‌شود. انصافاً هم باید گفت این محبوبیت بی‌دلیل نیست؛ زیرا  بی بی کرم اثربخشی چندگانه‌ای دارد. روی این محصول برای آبرسانی پوست و حفظ آن در برابر پرتوهای خطرناک خورشید نیز می‌توانید حساب باز کنید. جالب است بدانید ویژگی‌های  بی بی کرم فقط به نکته‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، خلاصه نمی‌شود. آرایشگرهای حرفه‌ای به لطف این کرم، زیرسازی آرایش را انجام می‌دهند و از آن برای پوشش سیاهی زیر چشم کمک می‌گیرند. از آنجایی که رسم داریم همیشه بهترین ترفند‌های آرایشی را با همراهان خود مطرح کنیم، در ادامه به کاربردهای جالبی از  بی بی کرم اشاره می‌کنیم.

 بی بی کرم برای زیرسازی آرایش

 بی بی کرم برای زیرسازی آرایش

مطمئن هستیم شما بهتر از ما از اهمیت زیرسازی در آرایش باخبر هستید. با این حال با این واقعیت باید روبه‌رو شد که زیرسازی کار چندان ساده‌ای نیست و نیاز به دقت و وقت زیادی دارد. در نتیجه اگر حوصله نداشتید، یا وقت تنگ بود و فرصت کمی برای آرایش در اختیارتان قرار داشت، می‌توانید به جای استفاده از چندین محصول برای زیرسازی، با  بی بی کرم زیرسازی کنید. جالب است بدانید روی  بی بی کرم به جای پرایمر هم می‌توانید حساب باز کنید. کافی است مقدار کمی  بی بی کرم را روی تمامی قسمت‌های صورت و گردن بمالید. پوشش مطلوب این کرم، نیاز شما را به زیرسازی برطرف می‌کند و آبرسانی و محافظت از پوست در برابر پرتوهای خورشید را بر عهده می‌گیرد.

پوشش سیاهی زیر چشم با بی بی کرم

 بی بی کرم برای زیرسازی آرایش

علاقه‌مندان دنیای آرایش با جادوی کانسیلر به‌خوبی آشنا هستند. به لطف کانسیلر، می‌توانید جوش‌ها، جراحت‌‌های جزئی و تغییر رنگ قسمت‌های مختلف صورت را از نظرها مخفی کنید. هما‌ن‌گونه که می‌دانید، کانسیلر انتخاب مناسبی برای پوشش سیاهی زیر چشم است. با این حال اگر به هر دلیلی کانسیلر در اختیار نداشتید، غم به دلتان راه ندهید.  یکی از کاربردهای بی بی کرم این است که شبیه به کانسیلر برای پوشش سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود.

ناگفته نماند اگر زیر چشم شما بیش‌از‌حد تیره است،  بی بی کرم آن‌ چنان که باید و شاید از عهده پوشش مقدار زیاد تیرگی این ناحیه بر نمی‌آید. از طرف دیگر  بی بی کرم قادر به پوشش پف زیر چشم هم نیست؛ در نتیجه اگر به کانسیلر دسترسی داشتید، بهتر است ابتدا  بی بی کرم روی پوست زیر چشم بمالید تا این ناحیه در طول روز آبرسانی شود و از پرتوهای خطرناک خورشید در امان باشد، سپس مقدار کمی کانسیلر بزنید تا تیرگی زیر چشم کاملاً مخفی شود.

رژ گونه کرمی با بی بی کرم

 بی بی کرم برای زیرسازی آرایش

بسیاری از آرایشگرهای حرفه‌ای، رژ گونه را جادوی آرایش می‌دانند. به لطف رژ گونه، چهره نشاط و زیبایی پیدا می‌کند و آرایش به کمال می‌رسد. با این حال انصافاً باید گفت انتخاب رنگ مناسب رژ گونه کار چندان ساده‌ای نیست. می‌دانستید یکی از کاربردهای بی بی کرم این است که  می‌توانید از  آن به جای رژ گونه استفاده کنید؟ بله تعجب نکنید. برای این کار باید ابتدا مقدار کمی رژ لب (بهتر است مایع باشد) را با کمی  بی بی کرم مخلوط کنید. سپس مخلوط به‌دست‌آماده را روی گونه‌ها بمالید تا اثربخشی مانند رژ گونه پیدا کند.

اصلاح اشتباه‌های آرایش با بی بی کرم

اصلاح اشتباه‌های آرایش با بی بی کرم

هر چقدر که در آرایش استاد باشید، باز هم نمی‌توان جلوی اشتباه را گرفت. به همین دلیل اگر تصادفاً رژ لبتان مالیده‌شد یا پس از ریمل‌زدن، عطسه کردید و لکه‌‌های ریمل زیر پوست چشم باقی ماند، این اشتباه‌ها را به‌راحتی می‌توانید با  بی بی کرم اصلاح کنید. در واقع یکی دیگر از کاربردهای بی بی کرم، استفاده از آن به جای اصلاح‌کننده است.کافی است مقدار کمی  بی بی کرم روی قسمتی از صورت که آرایش آن خراب شده، بمالید. این کرم اشتباه‌های آرایشی را پوشش می‌دهد و جلوه‌ای زیبا و بی‌نقص برای آرایش ایجاد می‌کند.

سخن پایانی

بی بی کرم کاربردهای بی‌شماری دارد و در کنار رسیدگی به پوست،‌ ترفندهای آرایشی چشمگیری را در اختیار علاقه‌مندان دنیای آرایش قرار می‌دهد. امیدواریم به لطف فایده‌هایی که برای استفاده از  بی بی کرم با شما در میان گذاشتیم، از همیشه زیباتر آرایش کنید. اگر دوست دارید برای خودتان یک بی‌ بی کرم عالی داشته باشید، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. اینجا بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی برای شما وجود دارد که هم اصالت کالا دارند  و هم قیمت مناسب. راستی شما چه کاربردهای دیگری برای بی بی کرم سراغ دارید؟ از این محصول چه استفاده‌های دیگری می‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 4904بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه