تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

معرفی چند ماسک خانگی برای صاف کردن مو با موادی در دسترس

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
معرفی چند ماسک خانگی برای صاف کردن مو با موادی در دسترس

ماسک خانگی برای صاف کردن مو نه‌تنها چیزی کمتر از ماسک‌های تجاری ندارد، بلکه گاهی اوقات از این ماسک‌ها بهتر عمل می‌کند. ماسک خانگی در کنار صاف کردن مو، گیسوان کمند شما را تقویت می‌کند. به همین دلیل افراد زیادی را سراغ داریم که دنبال دستور ساخت ماسک خانگی مخصوص صاف کردن مو می‌گردند. ساخت ماسک خانگی کار ساده‌ای است به شرط اینکه ترکیبات دقیق این ماسک‌ها را بدانید. در ادامه دستور ساخت چند ماسک خانگی برای صاف کردن مو را با شما به اشتراک می‌گذاریم. به شما قول می‌دهیم با ساخت این ماسک‌ها، گیسوان شما از همیشه صاف‌تر شود.

ماسک خانگی برای صاف کردن مو با روغن زیتون و تخم‌ مرغ

ماسک خانگی برای صاف کردن مو با روغن زیتون و تخم‌ مرغ

اگر اهل ماسک‌ های خانگی باشید، حتماً به‌خوبی می‌دانید که تخم‌ مرغ سرشار از ویتامین و پروتئین است. به لطف این ترکیبات، ماسک‌ های خانگی متنوعی را سراغ داریم که با تخم‌ مرغ ساخته می‌شود. پروتئین و ویتامین موجود در تخم‌ مرغ، در کنار صاف کردن مو، آن‌ را آبرسانی می‌کند. از طرف دیگر روغن زیتونِ این ماسک، تقویت مو را به دنبال دارد. به بانوانی که می‌خواهند موهای وزدار خود را صاف کنند، ماسک خانگی روغن زیتون و تخم مرغ را پیشنهاد می‌کنیم.

مواد لازم:

  • ۳ یا ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون؛
  • ۲ عدد تخم مرغ.

تخم مرغ و روغن زیتون را کاملاً هم بزنید. سپس ترکیب به‌دست آماده را روی تمامی قسمت‌های مو بمالید. بگذارید این ترکیب چیزی حدود یک ساعت روی موهای شما باقی بماند. در نهایت گیسوان خود را با شامپو ملایم بشویید.

ماسک خانگی برای صاف کردن مو با موز و کشک

ماسک خانگی برای صاف کردن مو با موز و کشک

اثربخشی این ماسک خانگی با کاندیشنرهایی که در سالن‌های آرایش استفاده می‌کنند برابر است. کافی است ترکیب ماست خانگی، موز و کشک را هفته‌ای یک یا دو بار روی موهای خود استفاده استفاده کنید تا وز و شکنندگی‌های گیسوان شما برای همیشه از بین برود. این ماسک در کنار صاف کردن مو، پیاز مو را هم تقویت می‌کند.

مواد لازم:

  • ۲ موز کاملاً‌ رسیده؛
  • ۲ قاشق غذاخوری عسل؛
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون؛
  • یک قاشق غذاخوری کشک.

ابتدا موزها را حسابی له کنید تا نرم شود. سپس عسل، زیتون و کشک را به موزهای له‌شده اضافه کنید. ترکیب به‌دست آمده را هم بزنید. پس از اینکه ترکیبات کاملاً با هم مخلوط شد، آن را روی موها بمالید. بگذارید این ماسک خانگی حدود ۳۰ دقیقه روی موهای شما باقی بماند. سپس گیسوان خود را شامپو بزنید و با آب سرد بشویید.

ماسک خانگی برای صاف کردن مو با موز و پاپایا

ماسک خانگی برای صاف کردن مو با موز و پاپایا

ترکیب موز و پاپایا نوشداروی موهای وزدار و شکننده‌ است. این ترکیب در کنار آبرسانی مو، گیسوان شما را تقویت می‌کند. ماسک خانگی موز و پاپایا را باید هفته‌ای یک بار استفاده کنید. پس از گذشت مدت کمی متوجه خواهید شد موهای شما حالتی نرم و زیبا پیدا کرده است.

مواد لازم:

  • یک موز رسیده؛
  • یک تکه پاپایا.

اگر می‌خواهید ماسک خانگی برای صاف کردن مو اثربخشی بیشتری داشته باشد، باید حتماً‌ مقدار مساوی موز و پاپایا را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را هم بزنید تا کاملاً حالتی خمیرمانند پیدا کند. سپس ماسک خانگی موز و پاپایا را مستقیماً روی موهای خود بمالید. بگذارید ای ماسک حدود نیم‌ساعت روی موها باقی بماند. در نهایت گیسوان خود را با شامپو بشویید.

ماسک خانگی برای صاف کردن مو با آرد برنج و تخم مرغ

ماسک خانگی برای صاف کردن مو با آرد برنج و تخم مرغ

به افرادی که می‌خواهند در کنار صاف کردن مو با ماسک خانگی، آلودگی‌های پوست سر را پاک کنند، ماسک آرد برنج و تخم مرغ را پیشنهاد می‌کنیم. این ماسک موهای شکننده و وزدار را التیام می‌بخشد و گیسوانی نرم و خوش‌حالت به ارمغان می‌آورد.

مواد لازم:

  • ۴ تا ۵ قاشق غذاخوری آرد برنج؛
  • یک چهارم فنجان شیر؛
  • یک سفیده تخم مرغ؛
  • یک فنجان خاک رس قهوه‌ای.

مواد لازمی که به آن‌ها اشاره کردیم را با هم مخلوط کنید تا حالتی خمیرمانند پیدا کند. سپس خمیر حاصل را روی موهای خود بمالید. بگذارید این ماسک خانگی حدود یک ساعت روی موهای شما باقی بماند. سپس گیسوان خود را با آب سرد و شامپو بشویید.

سخن پایانی

ماسک خانگی برای صاف کردن مو گیسوان شما را از همیشه خوش‌حالت‌تر می‌کند. با این حال از آنجایی که استمرار حرف اول را در سلامتی می‌زند، بهتر است ماسک های خانگی که به ‌آن‌ها اشاره کردیم را تا رسیدن به نتیجه رضایت‌بخش ادامه دهید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم ماسک خانگی دیگری را برای صاف کردن مو سراغ دارید، ترکیبات این ماسک و نحوه استفاده از آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید. اگر هم حوصله ساختن ماسک خانگی ندارید، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید و بهترین محصولات را برای خود تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 7359بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه