تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! در آخرین جشنوارهٔ سال سفارشات بازهٔ ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین، از ۵ فروردین ارسال خواهند شد

میزان تأثیر استفاده از بهترین شامپو برای ریزش مو

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
میزان تأثیر استفاده از بهترین شامپو برای ریزش مو

انتخاب بهترین شامپو برای ریزش مو چه تاثیری در سلامت مو دارد؟ انتخاب بهترین شامپو یکی از دغدغده هایی است که همه سنین و خانم ها و آقایان دارند. ریزش مو معضلی است که به دلایلی بسیاری ممکن است رخ دهد. و اولین راهکاری که آسیب دیدگان در آن جستجو میکنند انتخاب بهترین شامپو برای ریزش مو است. ولی باید در ابتدا علت عارضه را بیابند و سپس شامپو متناسب را انتخاب نمایند.

رایج‌بودن ریزش مو، شرکت‌های سازنده محصولات آرایشی بهداشتی را ترغیب کرده تا شامپو ضد ریزش را تولید و روانه بازار کنند. وجود همین تنوع، کار انتخاب بهترین شامپو ضد ریزش مو را سخت کرده است. حال سؤال این است آیا اصلاً این محصولات قادر به درمان ریزش مو هستند؟ تا چه اندازه؟ برای گرفتن پاسخ خود با خواندن ادامه مقاله همراه ما باشید.

درمان ریزش مو در طول تاریخ

درمان ریزش مو در طول تاریخاز گذشته عارضه ریزش مو وجود داشته و پروسه‌ی ابداع شامپو و روش های جلوگیری از ریزش مو ریشه‌ای تاریخی دارد. اغلب مردم چه برای پیشگیری و چه برای درمان ریزش مو به دنبال راه های مراقبت و رسیدگی به آن بوده‌اند. استفاده از شانه های چوبی، شستن مو با تخم مرغ، تقویت مو با کتیرا و … اقداماتی بوده که در گذشته مردم برای رسیدگی به موهای خود انجام می‌دادند.

با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی انسان‌ها، دلایل ریزش مو نیز جدیدتر و بیشتر شد؛ به همان نسبت راه های درمان ریزش مو نیز گسترش یافت. در حالت کلی دلایل متفاوت ریزش مو، درمان های مختلفی را نیز می‌طلبد، اما در مجموع کامل‌ترین روش درمان، رفع دلایل داخلی و خارجی همزمان با هم است. استفاده از بهترین شامپو برای ریزش مو ، کارآمدترین و رایج‌ترین راهکار درمانی برای رفع دلایل خارجی این عارضه است.

ادعای تولیدکنندگان درباره استفاده از بهترین شامپو برای ریزش مو

ادعای تولیدکنندگان درباره شامپو ضد ریزش موسالیان سال است که شرکت‌های سازنده محصولات آرایشی بهداشتی، شامپو هایی برای جلوگیری از ریزش مو عرضه می‌کنند. به همین دلیل نیز از آنجایی که تجربه حرف اول را در هر کاری می‌زند، شرکت‌های بزرگ توشه‌ای پربار از تجربه‌های سودمند در زمینه‌ی ساخت شامپوهای ضد ریزش مو دارند. فناوری‌های پیشرفته نیز این شرکت‌ها را قادر ساخته تا هر سال نسبت به سال گذشته، شامپوهای کارآمدتری را برای پر پشت کردن موها و جلوگیری از ریزش آن‌ها عرضه کنند.

رویکرد تولیدکنندگان این شامپو ها نیز به‌لحاظ فرمول و کارآیی با یکدیگر تفاوت دارد و این امر باعث‌شده با شامپوهای ضد ریزش مو متنوعی در بازار روبه‌رو باشیم. سازندگان برای تولید بهترین شامپو ضد ریزش مو، گروه‌های مختلف مصرف‌کنندگان را در نظر می‌گیرند. نوع اقلیم و آب‌وهوا، انواع جنس مو، دلایل ریزش مو و … از جمله عوامل تأثیرگذار در ترکیبات سازنده شامپو ضد ریزش مو هستند.

برای نمونه بعضی از شامپو ها دارای موادی مانند کافئین هستند و بعضی دیگر از شرکت‌های بزرگ نیز به‌دنبال ساخت شامپو هایی رفته‌‌اند که با تحریک گردش خون در زیر پوست ‌سر، سرعت رشد مو را افزایش می‌دهند. افرادی نیز بر این باور هستند که بهترین شامپو برای ریزش مو  باید حتماً دارای ویتامین‌های مفید و اسید آمینه باشد و همیشه سراغ این شامپو ها را در بازار می‌گیرند.

دیدگاه کارشناسان درباره استفاده از شامپو ضد ریزش

ادعای تولیدکنندگان درباره استفاده از شامپو ضد ریزش مو

  • آیا درمان قطعی برای ریزش مو وجود دارد؟

سلامت مو اهمیت زیادی در زیبایی و افزایش اعتمادبه‌نفس دارد و به همین راحتی نباید سلامت مو را با هر شامپویی به خطر انداخت. در نتیجه باید ببینیم کارشناسان و متخصصان در این زمینه چه نظری دارند. واقعیت این است که پزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که راه‌حل معجزه‌‌آسایی برای درمان قطعی و صددرصدی ریزش مو وجود ندارد، اما باز هم پیشرفت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است؛ به‌طوری که این عارضه را می‌توان کنترل و تا حد قابل‌قبولی درمان کرد.

ناگفته نماند استفاده از بهترین شامپو برای ریزش مو نیز تأثیر زیادی در رشد موها دارد، اما زمانی این شامپو اثربخشی کاملی خواهد داشت که ابتدا عامل ریزش مو برطرف شود و در کنار آن از داروها و روش‌های کلینیکی برای رشد مو کمک گرفته شود. تداوم در استفاده و همچنین رعایت اصول مصرف نیز عواملی هستند که معمولاً کمتر به اهمیت آن‌ها پرداخته می‌شود. پس در استفاده از شامپو ها استمرار داشته و برای گرفتن نتیجه نیز صبور باشید.

  • استفاده از شامپو ضد ریزش چه تأثیری در درمان این عارضه دارد؟

هترین شامپو برای ریزش مو ، جریان خون در زیر پوست را نیز افزایش می‌دهند در نتیجه استفاده از آن‌ها در کنار روش‌های دارویی و کلینیکی، باعث بهبود اثربخشی این روش‌ها می‌شود. ناگفته نماند که کاشت مو نیز روش اثبات‌شده‌ای برای بازگردانی موها به حالت اول است. پس از کاشت مو باید به جای استفاده از شامپو های معمولی، موهای تازه‌کاشته‌شده را با بهترین شامپو برای ریزش مو  بشویید تا سریع‌تر حالتی طبیعی پیدا کنند. بیشتر شامپو های ضد ریزش مو خاصیت ضد التهابی هم دارند و این ویژگی نیز جلوی التهاب موهای تازه کاشته‌شده را می‌گیرد.

جالب است بدانید دما و مقدار آبی که شامپو را با آن روی سر می‌مالید و مدت‌زمانی که موها با شامپو شسته می‌شوند نیز تأثیر زیادی در اثربخشی یک شامپوی ضد ریزش مو دارد. نکته‌ی دیگر این است که پزشکان متخصص ۲ روش دارویی برای افزایش رشد مو در آقایان را توصیه می‌کنند. در یکی از این روش‌ها قرصی با نام فیناستراید با مقدار یک میلی‌گرم تجویز می‌شود و در روش دیگر از سرمی با ترکیبات ماینوکسیدیل ۵ درصد برای جلوگیری از ریزش مو کمک گرفته می‌شود.

معرفی بهترین شامپو ها برای درمان ریزش مو

  • شامپو تقویت و احیا کننده پوست سر فیتولوجیست PHYTO

استفاده از شامپو تقویت و احیا کننده پوست سراستفاده از شامپو فیتولوجیست ۱۵ فیتو، به ضخیم‌تر شدن، تقویت و احیای تار موی جدید کمک می‌کند. این شامپو سرشار از مواد اولیه طبیعی مانند عصاره دانه کاکائو (دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و تقویت پیاز مو)، عصاره گیاه دم اسبی (دارای خاصیت تقویت کننده پیاز مو و به تأخیر انداختن ریزش مو)، عصاره جلبک دریایی (به‌عنوان حجم دهنده و کمک به ضخیم‌تر شدن تار مو) و گیاه گوارانا (انرژی‌ بخش و افزایش‌ دهنده جریان خون مویرگی و تقویت‌ کننده پیاز مو) است.

  • شامپو تقویت کننده محرک رشد اچ استیموپیورین Pharmaceris

استفاده از شامپو تقویت کننده محرک رشد اچ استیموپیورین Pharmaceris«شامپوی تقویت‌کننده محرک رشد اچ استیموپیورین فارماسریز»، مخصوص آقایان و خانم‌هایی است که دچار افزایش ریزش موی دوره‌ای یا ناگهانی شده‌اند. این محصول با ریزش موی ارثی (آلوپسی آندوژنتیک) و ریزش موی ناشی از عوامل محیطی مبارزه می‌کند. فرمول این شامپو از یک طرف جلوی ریزش مو را می‌گیرد و از طرف دیگر به رشد تارهای جدید کمک می‌کند. در واقع ترکیبات پیچیده‌ی این فرمول، ژن‌های مؤثر در رشد مو را فعال می‌کنند و باعث تقویت فرایند حیات پیاز مو می‌شوند. خوشبختانه در این شامپو خبری از پارابن، سیلیکون و رنگ‌های شیمایی نیست.

  • شامپو انرژایزینگ نو وفن ACM

استفاده از شامپو ضد ریزش مو ای سی ام

«شامپو انرژایزینگ نو وفن ACM» ویتامینه و تقویت کننده موهای ضعیف، نازک و شکننده است. استفاده از شامپو باعث پرپشت شدن موهای نازک و کم حجم می‌شود. این محصول ۲۰۰ میلی لیتری فرانسوی با تحریک گردش خون مویرگی به رشد مو کمک شایانی می‌کند.

  • شامپو ضد ریزش با اثرات دوگانه Aurelien

شامپو ضد ریزش با اثرات دوگانه

«شامپو ضد ریزش با اثرات دوگانه Aurelien» نیز با افزایش گردش خون مویرگی، عملکرد پیاز مو را تقویت می‌کند. همچنین ضمن افزایش تار‌های مو، التهاب های سر را کاهش می‌دهد. استفاده از شامپو اورلین برای موهای رنگ شده بسیار مناسب است؛ زیرا به تثبیت رنگ مو و افزایش درخشش و نرمی آن منجر می‌شود. ساقه‌های موهای آسیب‌دیده از مواد شیمیایی یا عوامل طبیعی را ترمیم می‌کند.

سخن پایانی

برای پیداکردن بهترین شامپو برای ریزش مو از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیریدخرید بهترین شامپو برای ریزش مو  و استفاده از آن را جدی بگیرید؛ از آنجایی که شامپو های ضد ریزش انواع مختلفی دارند، کار انتخاب اندکی دشوار است، اما نگران نباشید؛ چراکه شما می‌توانید در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۲۱ با شماره‌ی ۰۹۰۱۶۹۳۲۹۱۱ تماس بگیرید و به صورت کاملاً رایگان از طریق گفتگو با کارشناسان پوست و موی اردمی، جنس و نیاز موی خود را بشناسید. سپس با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اردمی، بهترین شامپو برای ریزش مو خود را خریداری کنید.

منبع: Fashionbeans ۲ دیدگاه 8106بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. ممنون مطلب خوب و کاربردی بود.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه