تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: نکاتی درباره ریزش مو

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: نکاتی درباره ریزش مو

موها یکی از عوامل زیبایی و جذابیت بانوان و آقایان است؛ به همین خاطر است که اکثر افراد حساسیت خاصی نسبت به سلامت و پر پشتی موهایشان دارند و یرای جلوگیری از ریزش موی سر تلاش می‌کنند. درست است که نمی‌توان از برخی عوامل طبیعی و ژنتیکی جلوگیری کرد اما باز هم نباید ناامید شد.

در حقیقت ریزش مو برای همه اتفاق می‌افتد و تا 100 تار مو در روز طبیعی به‌شمار می‌رود؛ اما اگر ریزش مو از این حد بیشتر شود و موهای جدید جایگزین نشوند، به کم‌پشتی و خالی شدن سر منتهی می‌شود و باید برای درمان ریزش مو چاره‌ای اندیشید. در مواردی این ریزش مو ژنتیکی است که درمان قطعی ندارد، اما در مواردی دیگر این ریزش مو نشان از بیماری، کمبود برخی مواد معدنی نظیر زینک یا بعضی ویتامین‌ها دارد که باید دلیل آن توسط پزشک متخصص تشخیص داده شود و درمان‌های لازم صورت گیرد.

در این اینفوگرافیک کوشیده‌ایم که با توصیه‌هایی ساده، راه را برای سلامت هر چه بیشتر موها و در نتیجه جذابیت شما هموار کنیم. اگر مشکل ریزش مو گریبانگیر شما شده است، امیدواریم که بتوانید با استفاده از این راهکارها آن را حل کنید. ممکن است راه‌های دیگری هم برای بهبود سلامت مو وجود داشته باشند که ما در این اینفوگرافیک به آن‌ها اشاره نکرده‌ایم، در این‌صورت خواهشمندیم نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در همین رابطه مطالعه مقالات دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

نکاتی درباره ریزش مو

دیدگاه‌ها 10291بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه