تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! + سوپرتخفیف‌های ۲۴ساعته در جشنوارهٔ پاییزطوری ۱۴۰۳

چگونه با ورزش‌ به تناسب اندام برسیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
چگونه با ورزش‌ به تناسب اندام برسیم؟

اندکی از نفس افتاده‌اید؟ مساله‌ای نیست. شاید از چنگال یک بیماری رها شده‌اید. شاید مشغله دارید. شاید … تمایل چندانی به ورزش کردن ندارید. باز هم اشکالی ندارد. مساله مهم این است که احساس می‌کنید دوباره زمان آن فرا رسیده است. اما از آنجایی که نفر اول کلاس تمارین هوازی بودن اندکی دشوار است، لیستی از ورزش‌های مؤثر و قابل اجرا را برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید برای رسیدن به تناسب اندام به تمرینات ورزشی روزمره بازگردید.

برنامه پیاده‌روی (امکان پذیر) برای خود بریزید

walkingقدم زدن، ساده‌ترین راه بازگشت به تمرینات ورزشی است. برنامه پیاده‌روی خود را با مسیرهای کوتاه مانند قدم زدن در محله یا پارک شروع کنید. سپس، این برنامه را افزایش داده و به سوی پیاده‌روی‌های تند وکوهنوردی ببرید. با گذشت زمان، با محدودیت‌ها و همچنین میزان سرعت خود آشنا می‌شوید.

 

در هر شرایطی ورزش کنید

out_of_shape_tennisهیچ مسئله‌ای مانند یکنواختی و روزمرگی، باعث قطع شدن برنامه ورزشی نمی‌شود. برای جلوگیری از خستگی مفرط در انجام امور، کارهایی را انجام دهید که از آن‌ها لذت می‌برید. این کار می‌تواند شامل ثبت‌نام در کلاس تنیس یا بسکتبال بازی کردن با دوستان شود. ورزش می‌تواند بهترین روش برای بازگشت به تناسب اندام و همچنین سلامت روحی باشد.

 

از بدن خود استفاده کنید

pushupاهمیت انجام تمرین‌های قدرتی، غیرقابل انکار است، اما باشگاه‌های ورزشی سرپوشیده و ردیف‌های ماشین‌های ورزشی می‌تواند اندکی ترسناک باشد. در مقابل، به تمرینات ورزشی متناسب با وزن بدن همچون پرس سینه، شنا و دراز و نشست روی آورید که بسیار تاثیرگذار بوده و در همه جا می‌توان آن‌ها را انجام داد (و مسلما نیازمند ابزار خاصی هم نیستند).

 

به کلاس اسپینینگ بروید

spinاسپینینگ یک تمرین ورزشی فوق‌العاده و انعطاف‌پذیر است. این کلاس ورزشی همه مزایای کلاس گروهی (دوستان پر انرژی و مربیان مشتاق) را دارد اما با این تفاوت که می‌توانید سرعت دوچرخه خود را تنظیم کنید. یعنی هرگاه که خسته می‌شوید می‌توانید چند دقیقه برای استراحت وقت بگیرید.

 

به کلاس یوگا بروید

exerciseyogaمعمولا هنگامی که به «تندرستی» فکر می‌کنید از انعطاف‌پذیری چشم‌پوشی می‌شود اما یوگا روشی فوق‌العاده برای بهبود عضلات شماست (این ورزش در درجه اول مانع از آسیب‌های جسمی می‌شود). پیش از آنکه به سراغ ایستادن روی دست یا سایر حرکت‌های پر فشار بروید، حرکات آرام را انجام دهید یعنی یک حالت را به مدت طولانی‌تری انجام دهید و مزایای هر کدام را به حداکثر برسانید.

 

در صورت امکان شنا کنید

pool-اگر به استخر دسترسی دارید، شنا کردن می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده عالی باشد زیرا بدون آسیب رساندن به عضلات، باعث افزایش ضربان قلب می‌شود و همچنین اگر از کمر درد رنج می‌برید، این ورزش بسیار کارآمد است. بیایید واقع‌گرا باشیم. در آب بودن به انسان آرامش می‌دهد. همانطور که می‌دانید آرامش ذهن و بدن هر دو مهم هستند.

 

برنامه‌های ورزشی تماشا کنید

exercisevideoتماشا کردن برنامه‌های ورزشی روش فوق‌العاده‌ای برای به هیجان آوردن و ورزش کردن شماست زیرا در خانه خود هستید و اختیار کنترل از راه دور تلویزیون خود را دارید. همچنین می‌توانید ویدئوهایی را به صورت آنلاین پیدا کنید که دستورالعمل انجام هر ورزشی از یوگا تا کیک بوکسینگ و پیلاتس را دارند.

 

از اپلیکیشن‌ها استفاده کنید

exerciseapp1این روزها تکنولوژی می‌تواند همه کاری انجام دهد. پس چرا برای مساله تندرستی به سراغ تکنولوژی نرویم؟ به نظر می‌رسد که تکنولوژی می‌تواند به ما کمک کند. اپلیکیشن‌های رایگان تمرینات ورزشی مانند Workout Trainer، Jefit و تمرین‌های 7 دقیقه‌ای، آموزش‌های لازم را برای شما فراهم می‌آورند و بسیار ارزان‌تر از کلاس‌های 45 دقیقه‌ای گران‌قیمت هستند به شرط این‌که با جدیت آن‌را دنبال کنید.

منبع: Purewow دیدگاه‌ها 4289بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>