مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

رنگ‌های مختلف پرایمر چه کاربردی دارند؟

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
رنگ‌های مختلف پرایمر چه کاربردی دارند؟

اگر از آن دسته بانوان خوش‌سلیقه‌ای هستید که دستی هم در آرایش دارند حتماً به‌بخوبی با اهمیت پرایمر در آرایش آشنا هستید. پرایمر، ماندگاری آرایش را بیشتر می‌کند و جلوی براق شدن بیش از حد چهره را پس از آرایش می‌گیرد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم دفعه بعدی که جلوی آینه به قصد آرایشِ صورتِ زیبایِ خود نشستید از پرایمر آرایشی غافل نشوید.

آیا به پرایمر نیاز دارید؟

بانوان زیبارویی را سراغ داریم که احساس می‌کنند نیازی به پرایمر ندارند یا اینکه بر این باور هستند پرایمر تأثیر زیادی در آرایش چهره آن‌ها نخواهد داشت. اگر شما هم از این دسته بانوان هستید در همین ابتدا باید بگوییم بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به پرایمر در آرایش نیاز دارید.

پرایمر در کنار اینکه ماندگاری آرایش را بیشتر می‌کند، باعث پرکردن چین‌وچروک‌های ظریف پوست نیز می‌شود، از طرف دیگر پرایمر به عنوان یک ماده واسط میان پوست نازنین شما و مواد آرایشی قرار می‌گیرد و به زیرسازی آرایش جلوه‌ای طبیعی می‌دهد.

چگونه از پرایمر استفاده کنید؟

از آنجا که زیرسازی آرایش دقیقاً پس از استفاده از پرایمر شروع می‌شود نیازی به زیاده‌روی در استفاده از پرایمر نیست و تنها کافی است چیزی به اندازه یک نخود، پرایمر را روی بینی و مرکز صورت بمالید و به سمت بیرون با دست مالش دهید. برای این کار از برس‌های زیرسازی آرایش نیز می‌توانید کمک بگیرید.

در حین مالیدن پرایمر به پوست زیبای خود، به قسمت‌هایی از پوست که چین‌وچروک دارند یا داری منافذ بزرگ‌تری هستند توجه بیشتری داشته باشید و سعی کنید با مالیدن بیشتر پرایمر در این قسمت‌ها سطح پوست را کاملاً صاف و یک‌دست کنید.

اگر هم از پرایمرهایی که برای اصلاح رنگ قسمت‌های خاصی از پوست کاربرد دارند استفاده می‌کنید سعی نمایید قرمزی یا تغییر رنگ پوست را با این پرایمرها از بین ببرید تا رنگ تمامی قسمت‌های پوست صورت شما یکسان شود.

کدام پرایمر را باید انتخاب کرد؟ (مشاهده و خرید پرایمر)

پرایمرهای بسیار زیادی را در بازار شاهد هستیم و این امر فرآیند انتخاب پرایمر مناسب با چهره شما را دشوار می‌کند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب پرایمر مناسب با نوع پوست خود از شیوه آزمون‌و‌خطا کمک بگیرید و چند پرایمر مختلف را امتحان کنید.

اگر پوست چربی دارید انتخاب پرایمرهای مات‌کننده گزینه مناسبی برای شما است. بانوان زیبارویی که پوستی خشک دارند نیز بهتر است سراغ پرایمرهای روشن‌ و مرطوب کننده بروند. اگر هم برای اولین بار است که قصد استفاده از پرایمر را دارید توصیه می‌کنیم از پرایمرهای شفاف (بی‌رنگ) کمک بگیرید، این پرایمرها مناسب انواع مختلف پوست هستند و جلوه‌ای بی‌عیب‌ونقص به صورت زیبای شما می‌دهند.

پرایمرهای رنگی

پرایمرها رنگ‌ها و عمل‌کرد مختلفی دارند، پرایمرهای اصلاح‌کننده رنگ با هدف یک‌دست کردن طیف رنگ پوست ساخته شده‌اند. برای نمونه اگر طیف رنگ پوست شما گرم است اما به دلیل حضور جوش‌های آکنه یا برافروختگی پوست، قرمز به نظر می‌رسد می‌توانید از پرایمرهای سبز برای از بین بردن رنگ قرمز پوست خود استفاده کنید.

جالب است بدانید پرایمر سبز،‌ رنگ پوست را سبز نمی‌کند و تنها باعث خنثی شدن قرمزی پوست می‌شود. از طرف دیگر اگر پوست شما دارای لکه‌های خاکستری یا قهوه‌ای است می‌توانید از پرایمرهایی با رنگ صورتی، برای برطرف کردن این لکه‌ها کمک بگیرید. بانوان‌ زیبارویی که پوست آن‌ها رنگی کم‌حال و کدر دارد نیز می‌توانند با کمک پرایمرهایی که رنگ برنزه‌ دارند، حلاوت و گرمی را به پوست خود هدیه دهند.

انواع پرایمرهای رنگی

اگر برای انتخاب رنگ پرایمر دچار مشکل شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • پرایمر سبز

این پرایمر برای خنثی کردن قرمزی پوست مناسب به نظر می‌رسد، بانوانی که پوست آن‌ها دارای جوش‌های قرمز است نیز به کمک پرایمر سبز می‌توانند این جوش‌ها را ناپدید کنند.

  • پرایمر صورتی

این پرایمر گزینه بسیار خوبی برای روشن‌کردن سطح پوست است. با این حساب به کمک پرایمر صورتی می‌توانید درخشش پوست‌های مختلف را بیشتر کنید.

  • پرایمر برنزه یا طلایی

طیف رنگ‌های کاراملی انتخاب خوبی برای خنثی کردن رنگ تیره و خاکستری پوست است. در نتیجه اگر پوست شما رنگی بی‌‌حال و تیره پیدا کرده است از پرایمرهای برنزه یا طلایی کمک بگیرید.

  • پرایمر زرد

این رنگ از پرایمرها گزینه خوبی برای بانوانی است که به فکر روشن کردن پوست خود هستند. در نتیجه استفاده از پرایمر زرد برای بانوانی که رنگ پوست آن‌ها در قسمت‌های مختلف، تفاوت دارد پیشنهاد می‌شود. این پرایمر رنگ پوست را یک‌دست می‌کند و جوش‌های سیاه را از بین می‌برد. پرایمر زرد برای بانوانی که پوستی تیره و سبزه دارند نیز پیشنهاد می‌شود.

  • پرایمر بنفش

این رنگ به خنثی کردن زردی پوست کمک می‌کند و برای بانوانی که پوستی سبزه و مایل به زرد دارند گزینه مناسبی است.

  • پرایمر چندرنگ (مولتی‌ پرایمر)

در ساخت بعضی از پرایمرها از چندین رنگ کمک گرفته شده است و هر کدام از این رنگ‌ها تأثیر متفاوتی روی پوست دارند. در نتیجه با انتخاب این نوع پرایمرها می‌‌توانید به قول قدیمی‌ها با یک تیر چند نشان را هدف بگیرید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌ای در استفاده از رنگ‌های مختلف پرایمر دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از تجربه‌های مفید خود مطلع سازید.

منبع: ‌‌‌Beautysouthafrica ۱۲۳ دیدگاه 134748بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سلام.من صورتم صاف وبدون جوشه ولی اکه های حالت کک مک داره وخال هم زیاده توصورتم.ی راهنمایی کنید چ پرایمر وکرم پودر وپنککی بزنم …..

  2. سلام من پوست خشک و حساس دارم . از چه پرایمر و کرم پودری استفاده کنم بهتره؟لطفا راهنمایی کنید خیلی عجله دارم??

  3. سلام.من پوست چرب و فوق العاده حساسی با کمی قرمزی به دلیل لایه برداری در سالهای گذشته و نافذ باز دارم.از چه پرایمر و کرمی استفاده کنم

  4. من پوست تقریبا خشکی دارم که کدر هست تا حالا از پرایمر استفاده نکردم،بیستر مواقع فقط ضدافتاب میزنم و کرم پودر و پنکیک زیاد استفاده نمیکنم محبورم از ضدافتابای فاقد چربی استفاده کنم که جوش نزنم ولی مشکل اینجاست که این کرمای فاقد چربی اصلا رو موستم نمیشینه و جلوه ی خیلی بدی میده و جروکای ریز صورتمو بیشتر نشون میده.معمولا زیر ضدافتابم از کرم ابرسان استفاده میکنم..بنظرتون باید از پرایمر صورتی استفاده کنم یا مولتی با توجه به اینکه پوستم کدره منافذ باز داره و یکدست نیست ؟؟و اینکه زیرش لازمه ابرسان بزنم ؟ینی ابرسان پرایمر ضدافتاب؟؟

    • درود به شما آناهیتای عزیز

      اگر از کرم‌پودر استفاده نمی‌کنید، نیازی به پرایمر ندارید و اگر پوستتان خشک و کم آب است، ضدآفتاب مناسب نوع پوست خود را استفاده نمایید. همچنین هر دو هفته پوست خود را داخل حمام اسکراب کنید و از محصولات آبرسان در طول روز استفاده نمایید.

  5. سلام پوست من کمی تیره است و جوش منافذ باز دارم از چه پرایمری استفاده کنم که هم پوستو روشن کنه هم جای جوشو از بین ببره

  6. سلام و خسته نباشید
    من پوست چربی دارم و به همراه جوشای زیر پوستی و منافذ باز رنگ پوستم گندمیه میخوام بدونم چه پرایمری استفاده کنم که هم پوستم روشن و صاف بشه و هم شاداب
    و البته پوستم خیلی حساسه

  7. سلام خسته نباشید
    من پوستم هم خشک و هم چربه و اون چرب بودنش بخاصر جوش صورتمه ک رو گونه هامه فقط
    بنظر شما کدوم پرایمر کارسازه ؟؟

  8. user avatar
    سحر از شاهین شهر

    سلام پوست من چربه وبا کمی جای جوش پرایمری که گرفتم روغنیه آیا برای پوست من مناسبه؟؟اسمش پرایمر مینی استاره روغنی

    • درود به شما سحر عزیز
      این برند برای ما شناخته شده نیست، اما به‌طور کلی پرایمر روغنی برای مرطوب نگه داشتن پوست‌های خشک مناسب است.

  9. سلام من یه پرایمر صورتی میبلین خریدم الان که زدم اصلا منافذ باز پوستمو نبسته کلا فرقی نکرده و محصولمم اورجیناله فیک نیست فقط کمی درخشان کرده پوستو

    • درود به شما سارای عزیز

      پرایمرها وقتی در زیر آرایش و چند دقیقه قبل از کرم‌پودرها زده می‌شوند باعث بسته شدن منافذ می‌گردند و به تنهاییی موثر نیستند.
      بسته شدن منافذ توسط پرایمر لحظه٬ای می‌باشد و خاصیت درمانی ندارد. اگر به دنبال درمان هستید از محصول زیر استفاده نمایید.
      سرم قابض منافذ HC

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  10. سلام
    پوست صورت من چرب هست‌و مستعدجوش
    گاهی جوش دارم
    گاهی ندارم
    آرایش ک میکنم بعد ازمدت کوتاهی بینی وبالای ابروم‌ برق میزنه
    از چه مدل پرایمری بایداستفاده کنم؟
    ممنون از کمکتون

  11. سلام من پوست چرب دارم و جای جوش دارم و قسمت کنار لبم رنگ پوست ی کم تیره تر از بقیه قسمت هاست، لطفا پرایمر مناسب برای منو لطف کنید راهنمایی کنید

  12. سلام
    روی صورت من جای ابله مرغون مونده کمی گود شده از چه پرایمری میتونم استفاده کنم؟
    وقتی که کرم پودر میزنم هم روی صورتم برق میزنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  13. سلام من پوست چرب و دارای جوش و جای جوش دارم و وقتی آرایش می‌کنم در ناحیه بینی سریع عرق می‌کنه و آرایشم رو خراب می‌کنه.
    لطفا بگید از چه پرایمری استفاده کنم؟
    ممنونم

  14. سلام
    پوستم رنگش تقریبا معمولیه، نمیدونم از کدوم پارایمر و کرمی استفاده کنم تا هم جوش‌هامو ناپدید هم جای سیاهی و قرمزی اون‌ها رو ببره.
    البته تا حالا از هیچ پارایمری استفاده نکرم و تازگیا از فیکس کننده گلدن رز استفاده می‌کنم
    خواهش می‌کنم کمک کنید

    • درود به شما معصومه عزیز

      از پرایمر سبزرنگ استفاده کنید تا قرمزی و کبودی جای جوش قبل از آرایش محو شود.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  15. سلام خسته نباشید من تقریبا پوستم چربه میخواستم بدونم چه رنگی از پرایمر رو استفاده کنم که هم پوستم روشن تر به نظر بیاد هم قرمزی جای جوش روی صورتمو خنثی کنه؟سبز یا صورتی یا طلایی؟

    • درود به شما الهه عزیز

      با پرایمر سبز فقط می‌توانید لک و جای جوش را محو کنید و برای روشن‌تر شدن پوستتان باید از کرم پودر کمک بگیرید.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  16. سلام من پوست صورتم خشک اما روی بینی و چونه ام چرب رنگ پوستم هم سفید رو به زردی لطف میکنید یه کرم و پرایمر خوب بهم معرفی کنید

  17. سلام
    میخواستم بدونم میشه پرایمر زد بعدش پنکک استفاده کرد؟بدون کرم پودر…?

    • درود به شما آتوسای عزیز

      خیر؛ بعد از پرایمر بهتر است از کرم‌پودر استفاده کنید تا تاثیر استفاده از پرایمر برای شما قابل تشخیص باشد.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  18. سلام
    من پوست چربی دارم و گاهی اوقات جوش میزنم منافذ پوستم هم باز است
    بیشتر رو گونه هام منافذ است و جوش میزنه
    از چه پرایمری استفاده کنم؟

  19. سلام من پوست خشکی دارم و منافذ پوستم خیلی زیاده میخواستم بدونم از چه پرایمری استفاده کنم که منافذ پوستمو ببنده و چه کرم پودری بزنم که پوستم صاف بشه ممنون

  20. سلام خسته نباشید
    من صورتم کمی چربه و جای جوش داره
    هراز گاهی هم روی گونه هام جوش میزنه
    ولی کمی بعد آرایش قسمت بینی و چونه (قسمت مثلثی) برق میزنه
    در ضمن از کرم zero default مارک ایوروشه استفاده میکنم
    خواستم پیشنهاد شما رو برای پرایمر بدونم

  21. سلام
    من پوست چربی دارم ک جای قرمزی جوش هم داره
    فقط ضدآفتاب استفاده می کنم، پرایمر برای قبل از ضدآفتاب میتونه موثر باشه؟ ک پوستم یکدست کنه
    لطفا یک کانسیلر برای تیرگی دور چشم معرفی کنید
    ممنون

    • درود به شما فریبای عزیز

      پرایمر برای ماندگاری آرایش است و قبل از ضدآفتاب کارایی ندارد.
      برای رفع قرمزی و جای جوش بهتر است به فکر درمان آن باشید نه پوشش آن. کرم «ان سی ژل اکسفولیاک» را هر شب پس از شستشوی پوست استفاده نمایید.

      محصولات پیشنهادی:
      ژل noreva Exfoliac NC
      کانسیلر مایع درس می پرفکت DEBORAH

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  22. سلام
    رنگ پوست من سفید هست و مختلط و جوش هم داره میخواستم بدونم از چه پرایمر و کرم پودر و کانسیلری استفاده کنم؟ و میشه بجای استفاده از کانتور از استیک استفاده کنم؟
    با تشکر

  23. سلام؛ ببخشید من برای آرایش پوست سیاه و کک‌ومک‌دارم، مشکل دارم. هم چرب است و هم خشک.
    لطفا راهنمایی کنید. معمولاً این نوع پوست‌ها خاکستری می‌شوند.

    • درود به شما آرزوی عزیز

      استفاده از کرم‌پودر‌های روشن‌تر از رنگ پوست باعث خاکستری به‌نظررسیدن آن می‌شود؛ بنابراین در حین خرید کرم‌پودر، نزدیک‌ترین رنگ به تُن پوست خود را انتخاب کنید.
      اگر پوست چربی دارید، به دنبال لوازم آرایشی بگردید که فاقد چربی (oil Free) یا با چربی کنترل‌شده باشند. همچنین بهتر است در قسمت‌های چرب پوست از پرایمر مناسبی استفاده کنید تا چربی پوست شما باعث کاهش ماندگاری آرایشتان نشود.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  24. سلام. خسته نباشید.
    من تا چند سال پیش جوش‌هایی می‌زدم و الآن جاش به‌صورت فرورفتگی و چال روی صورتم مونده. آیا استفاده از پرایمر یا هر ماده آرایشی دیگه‌ای می‌تونه قبل از زدن کرم این چال‌ها رو بپوشونه، طوری‌که اصلاً معلوم نباشه؟
    اگر میتونه، چه نوع پرایمر یا محصول آرایشی؟
    پوستم به مواد آرایشی خیلی چرب حساسه و جوش می‌زنه.
    ممنون می‌شم راهنماییم کنید.

    • درود به شما سارای عزیز

      تنها راه درمان اسکار به‌جامانده از جوش‌ها، میکرودرم یا میکرونیدلینگ است. ابتدا یکی‌دو ماه از کرم‌های لایه‌بردار حاوی AHA استفاده کنید تا سطح پوستتان آماده شود. سپس قبل از میکرو ده روز کرم را قطع کنید و هر بیست روز یک‌بار میکرودرم انجام دهید.
      پرایمرها فقط هنگام آرایش و قبل از کرم‌پودر استفاده می‌شوند تا منافذ باز پوست را جمع کرده و باعث دوام آرایش شوند.
      هیچ کرمی چاله‌های جوشی را محو نمی‌کند. کرم‌پودرهای مناسب پوستتان را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.
      کرم پودر کوورانس Avene
      کرم پودر مناسب برای پوست های آکنه دار ERIKEH

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  25. سلام
    من پوستم خیلی خشکه و جوش می‌زنه.
    کرم پودرم مک هست؛ اما مناسب پوست من نیست. با اینکه زیرش مرطوب‌کننده می‌زنم؛ اما کرم روی پوستم نمی‌خوابه و پوست‌پوست می‌شه.
    میشه کرم‌پودر مناسب پوست من که هم مات باشه، هم پوشانندگی عالی و آب‌رسان خوب داشته باشه و پرایمری که کرم‌پودرم روش بخوابه، معرفی کنید؟

  26. سلام
    ببخشید برای چال‌های پوستی چند جلسه میکرونیدلینگ لازمه و هزینه‌اش چقدر میشه؟
    با انجام میکرونیدلینگ فرورفتگی‌ها کامل ازبین میره؟

    • درود به شما سارای عزیز

      تعداد جلسات لازم برای میکرونیدلینگ بستگی به عمق اسکارها و ضخامت پوست شما دارد. ولی معمولاً با تشخیص پزشک دو یا سه جلسه لازم است. پس از انجام میکرونیدلینگ تا ۶۰٪ از عمق اسکار کاسته خواهد شد.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  27. سلام خسته نباشید
    من پوستم هم چرب هم خشکه
    وقتی کرمم میزنم احساس می‌کنم کم‌آبه
    چه کرم پودر و پرایمری استفاده کنم؟ منافذ پوستم خیلی زیاده.

  28. سلام خسته نباشید پوست من خیلی چربه و دارای جوش و لکه های جوش زیر پوستی هستش میخواستم بدونم چه پرایمر و کرم پودری استفاده کنم

  29. سلام
    من پوستم مختلط متمایل به چرب هست.
    منافذ پوستم باز و لک‌های قهوه‌ای روی گونه‌م به وجود اومده.
    آیا استفاده از پرایمر برای پوشاندن لک‌هام در زیر آرایش تاثیر داره و چه مارکی بهتر است تهیه کنم؟
    با تشکر

    • درود به شما هلیای عزیز

      برای پوشاندن لک‌های صورت خود بهتر است از پرایمرهای رنگی استفاده کنید که متاسفانه در سایت اُردمی موجود نیست.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  30. سلام خسته نباشید
    من پوستم چربه و دارای جوش و منافذ باز بینی
    میخواستم بدونم چه پرایمری برای اولین بار مناسبه استفاده کنم؟
    پرایمر مک طلا که حالت مایع داره چطوره؟
    خیلی ممنون

  31. سلام
    من پوست چرب، خشک با جای قرمزی جوش و آکنه دارم، ولی نمی‌دونم برای این که پوستم صاف نشون داده شه و قرمزی معلوم نباشه از کرماکتی پودر، سی سی کرم یا بی بی کرم استفاده کنم و می‌خوام زیر یکی از این کرم‌ها، پرامر استفاده کنم.
    لطفا راهنمایی کنید چه پرایمر و چه کرمی استفاده کنم.
    ممنون از سایت خوبتون

  32. سلام
    من پوستم خیلی چربه؛ برای همین همیشه جوش می‌زنه و آرایشم خراب می‌شه و نمی‌دونم چجوری جای جوشا رو مخفی کنم.
    لطفا راهنماییم کنین باید از چه پرایمر، کرم‌پودر و پنکیکی استفاده کنم؟؟؟?

  33. برای محوکردن جوش‌های کنده‌شده از چه نوع پرایمر و کرمی باید استفاده کرد؟؟

  34. سلام
    من پوستم چربه، جوش و جای جوش هم روی صورتم دارم.
    می‌خواستم بدونم می‌شه از روی پرایمر مات، کرم پودر مات استفاده کنم؟ باعث خشکی پوست نمی‌شه؟
    و اینکه به‌صورت کلی، پرایمر مات باعث خشکی پوست نمی‌شه؟

    • درود به شما مینای عزیز

      پرایمر چربی اضافه پوست را جذب می‌کند تا دوام آرایش بیشتر شود.
      مشا می‌توانید از کرم پودر مات هم همزمان استفاده کنید.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  35. سلام

    من دیدم سوالات رو جواب می‌دید خیلی خوشحال شدم که می‌تونم سوالمو بپرسم.
    من پوستم قبلاً به خاطر اصلاح، جوش زده و جای جوش دارم که لک قهوه ای هست.
    رنگ پوستم سبزه و پوست مختلطی دارم که بیستر خشکه؛ چون کرم پودر روی صورتم کاملا خشکه و انگار کاملاً جذب نمی‌شه.
    چه کرم پودر و پرایمر و یا کانسیلری رو معرفی می‌کنید؟
    میکرونیدلینگ برای رفع جای جوش ها موثره؟

    خیلی ممنونم

    • درود به شما ژاله عزیز

      برای از بین بردن اسکار جوش بهترین گزینه مصرف AHA است، بدین صورت که دو سه ماه از این ترکیب استفاده می‌کنید و پس از مکث ده روزه برای میکرو ابریژن یا میکرونیدلینگ به پزشک یا کلینیک مراجعه می‌نمایید. معمولاً سه یا چهار بار با فواصل یک ماه این کار را برای شما انجام خواهند داد.
      پوست خشک نیازی به پرایمر ندارد چون بیشتر باعث جذب چربی روی پوست می‌شود. شما می‌توانید از زیر ساز آرایشی استفاده نمایید.
      محصولات پیشنهادی ما:
      کرم شب گلایکو-آ ISIS PHARMA
      زیرساز آرایشی Makeup Factory
      کرم پودر آبرسان آنتی اکسیدان Pharmaceris

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  36. سلام خسته نباشید
    من پوست خشکی دارم ک وقتی کرم پودر می‌زنم پوسته پوست می‌شه و روی صورتم نمی‌خوابه.
    رنگ پوستم گندمی روشن هست؛ همچنین صورتم هم جوش قرمز و هم جوش سرسیاه داره.
    ممنون می‌شم بگید از چه پرایمر و کرم پودری استفاده کنم؟

  37. مارک کرم پودر رو هم بگید که چی استفاده کنم.
    با تشکر

  38. سلام، خسته نباشید.

    خانمی ۵۰ ساله هستم، پوست صورتم چرب و منافذ پوستم باز هست. پوستم معمولاً قرمزه و بعضی اوقات هم جوش می‌زنم.
    برای پوشاندن منافذ باز پوست، قرمزی و آرایش صورتم چه کانسیلر، پرایمر، کرم پودر و پنکیکی باید استفاده کنم؟

    با تشکر

  39. سلام
    پوست من مختلط و رنگش گندمی خیلی روشن هست.
    حلقه‌های تیره دور چشمم و لک های کوچیک قهوه ای روی گونه هام دارم. گاهی هم پوستم جوش می‌زنه و مثلث صورتم چرب می‌شه.
    لطفاً راهنمایی بفرمائید از چه پرایمر، کرم پودر و پنکیکی بهتره استفاده کنم؟
    اگر محصولات درمانی خاصی هم لازمه استفاده کنم معرفی کنید؟
    ممنون از لطفتون

  40. سلام من پوست گندمی و بدون جوش دارم. از چه پرایمری می‌تونم استفاده کنم؟

    • درود به شما دوست عزیز ?

      پیشنهاد ما به شما استفاده از پرایمر زیر است.
      پرایمر پایه آرایش ایلومینیتینگ Flormar

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

      • سلام من یک پرایمر فارسالی نقره ای خریدم و برای اولین بار می‌خوام ازش استفاده کنم و صورتم خشکه و یکم جوش داره. اگه ازش استفاده کنم که باعث خراب‌شدنه پوستم نمیشه؟! من فقط ازضد آفتاب استفاده می‌کنم. ضد آفتاب رو قبلش بزنم یا بعدش؟! روزانه ازش استفاده کنم که مشکلی پیش نمیاد؟!

        • درود به شما نرگس عزیز?

          در حالت کلی پرایمر برای افزایش دوام و ماندگاری آرایش و همچنین بستن منافذ پوست در زیر کرم پودر استفاده می‌شود. هیچ کاربردی برای قبل از ضد آفتاب ندارد و برای استفاده روزانه هم پیشنهاد نمی‌شود.

          گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  41. سلام.
    من پوست گندمی روشنی دارم برای اولین بارازکرم شب گلایکوآ ISIS pharma استفاده کردم. شب تا صبح رو صورتم بودش فردا و پس فرداش کل صورتم شروع به پوست اندازی کرد و کاملاً روی بینی و گونه ام قرمز قرمز شد.
    اسکرابم سنت گلاویز استفاده می‌کنم؛ اون خیلی پوستمو تیره می‌کنه برعکس این یکی.
    جوش ندارم رو صورتم، ولی جدیداً روی گونه‌هام منافذ ایجاد شده و اطراف بینی‌ام چربه بقیه قسمت‌ها نرمال.

    – حالا من می‌خوام باتوجه‌به توضیحات، محصولات مراقبتی که فکر می‌کنین لازم داشته باشم بهم معرفی کنین
    – و اینکه من برای آرایش‌کردن چه چیزی استفاده کنم که به پوست آسیبی نرسونه؟
    – نظرتون رو در مورد بی‌بی کرم ویشی بگین.
    – و اینکه آیا پرایمر بی‌رنگ میبلین برای منافذ روی گونه برای زیر این بی‌بی کرم موثره؟

  42. سلام
    من پوست چربی دارم، معمولاً هم جوش می‌زنم، روزنه‌های صورتم بازه، یکم صورتم تیره شده.
    شما چه کرم پودر و پرایمری پیشنهاد می‌کنید؟ این هم بگم تا به حال از پرایمر استفاده نکردم.

  43. سلام عزیزم
    پوست من هم خشکه هم چرب. بعد جوش‌های زیرپوستی می‌زنم و همیشه بعد از کرم پودرزدن بینیم و چونم عرق می‌کنه و کرم پاک می‌شه.
    می‌شه بگین چیکار کنم و از چه پرایمری استفاده کنم؟

  44. سلام. من پوست سفید و چرب و دارای کک و مک دارم. می‌خواستم بدونم برای پوشاندنشون از چه پرایمر و کرم پودر یا پنکک استفاده کنم؟

  45. سلام. من صورتم نیمه خشکه با جوش‌های قرمز و سرسیاه. چه پرایمری استفاده کنم که موقع آرایش این جوش‌های سرسیاه و قرمز رو بپوشونه و صاف و یکدست به نظر بیاد؟

  46. من پوستم چرب هست رنگ پوستمم سبزه هست و وقتی آرایش می‌کنم بعد یک ساعت پوستم برق می‌زنه. منم خوشم نمیاد. لطفاً یک پرایمر خوب معرفی کنید. تا حالا هم از پرایمر استفاده نکردم.

  47. سلام وقتتون بخیر.
    من پوست صورتم مختلط هست. پیشونیم خشک هست طوری‌که وقتی کرم پودر می‌زنم ابتدا حالت پوسته‌پوسته پیدا می‌کنه، بعد یکم که بگذره خوب می‌شه.
    و گونه‌هام چرب هستش که بعد از کرم پودر بینی و گونه‌ها حالت براق پیدا می‌کنن.
    منافذ پوستم روی گونه‌ها و پیشونی و چونه باز هستش که جوش‌های سرسیاه دارم. قرمزی رد جوش سال‌های گذشته روی گونه‌هام باقی هستش. هنوز هم هرازگاهی صورتم جوش می‌زنم.
    آیا استفاده از اسکراپ می‌تونه باعث ایجاد جوش بشه؟ امکانش هست ژل شستشو، اسکراپ، پرایمر و کرم‌پودر مناسب پوستم رو معرفی کنین؟
    ممنونم.

  48. سلام پوست من خیلی چربه و هیچ لک و جوشی نداره فقط چربه و منافذ خیلی بازه وقتی کرم پودر میزنم مثل پوست پرتقال میشه چیکار کنم صورتم بعداز ارایش صاف بشه حداقل برای عروسیها خیلی وحشتناک میشه صورتم وقتی کرم زیاد میمونه تو صورتم چون چربه پوستم منافد بازتر میشن ممنون میشم

  49. سلام وقت بخیر برای بستن منافذ پوست صورت شما سرم قابض hcمعرفی کردید ایا بعداز این سرم کرم پودر بزنم خوبه یا چیکار باید کرد صورت صافی داشته باشمحداقل ۴ .۵ ساعت

  50. سلام من پرایمر Versai گرفتم بصورتم که زدم چنددقیقه بعد کرم پودر که زدم همش روی صورتم لوله شد علتش چیه پوست من جوش وجای جوش داره این پرایمربی رنگ است آیامناسب پوست من نبوده راهنمایی بفرماییدلطفا

    • درود به شما ستایش عزیز

      برای دریافت مشاوره دقیق‌تر ممنون میشم بفرمایید که چند سالتون هست؟
      نوع پوستتون چیه؟چرب یا خشک

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید

  51. سلام وقتتون بخیر
    من 16 سالمه پوستم خشکه،رنگ پوستم سبزه(با ته رنگ زرد)هستش و جوش های ریز تقریبا قرمزی روی پیشونی و گونه هام دارم
    وخیلی کم هم از کرم ها استفاده میکنم چون باعث میشه جوش بزنم?
    لطفا یه پرایمر و کرم پودر خوب بهم معرفی کنید، تا حالا هم از پرایمر استفاده نکردم…

    و اگه میشه یه کرم ضد آفتاب مناسب با پوستم هم بهم معرفی کنید چون معمولا هر ضد آفتابی که استفاده میکنم باعث میشه صورتم جوش بزنه. ممنون میشم.

  52. سلام وقتتون بخیر
    من ۱۶ سالمه، صورتم خشکه، و روی پیشونی و گونه هام جوش های قرمز کوچیکی وجود داره
    معمولاً از کرم ها و.. کمتر استفاده می کنم چون باعث میشه صورتم جوش بزنه…
    اگه میشه یه پرایمر و کرم پودر خوبی برای پوشوندن تا حدی از جوش هام و یکدست کردن رنگ پوستم بهم معرفی کنید واینکه جوری نباشن ک صورتم جوش بزنه. تا حالا هم از پرایمر استفاده نکردم
    واگه میشه یه کرم ضد آفتاب هم بهم معرفی کنید.ممنون میشم

  53. سلام پوست من نه خشکه نه چرب بین این دوحالته رنگ پوستم سفیده فقط کک و مک داره صورتم اگه میشه یه کرم پودر خوب معرفی کنین
    برای اولین بار میخوام از پرایمر استفاده کنم به نظرتون چه پرایمری برای پوستم خوبه

  54. سلام من پوست خیلی خیلی حساس و خشکی دارم و واقعا پوست صورتم عاجز م کرده و کمی هم سبزه هستم میخواستم بدونم از چه پرایمری استفاده کنم

  55. سلام پرایمر های نارنجی و آبی برای کاور کردن چه نقاط ضعفی از پوست به کار میرن

    • درود به شما مینا عزیز
      صورتی یا نارنجی ضد خستگی و شفاف کننده پوست های کدر و خسته
      سبز ضد قرمزیست
      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  56. سلام من نمیدونم پوستم خشکه یا چربه،بعد از شستن به حدی خشکه که نمیتونم تحمل کنم کمی کرم مرطوب کننده میزنم، نیمساعت بعد ب شدت چرب و روغنی میشه بادستمال فقط روغن پاک میکنم
    مواقعی که کرم پودرمیزنم بشدت میماسه و پوسته پوسته میشه انگار بینهایت خشکه، جای جوش هم زیاد دارم
    1.بیزحمت نوع پوستم رو بگین و بفرمایین چی استفاده کنم که پوستم عادی بشه
    2.پرایمر و کانسیلر و.. بهم معرفی کنین برا پوشاندن جای جوش و نماسیدن کرم پودرم
    3.و بگین پرایمر رنگی بهتره یا بی رنگ؟ من خوندن اطلاعات هر نگ سبز برامن بهتره، ولی نمیدونم سبز بگیرم یا بی رنگ بهتره
    4.محصولات روپشت سرهم ننویسین، بگین هرکدوم برا چیه
    سپاس

  57. سلام من ۱۶ سالمه رنگ پوستم روشنه ولی پوست چربی دارم و دور لب و زیر چشمام تیره تره
    باید چ نوع پرایمری و از چ برندی استفاده کنم؟

  58. سلام من پوستم خشکه وکمی لکه های تیره وچندتاجوش هم دارم چه مارک پرایمروکرم پودری استفاده کنم؟ممنون میشم جواب بدید

  59. سلام من پوست سفید رو به گندمی دارم که به طرف زری هم میره . جوش ندارم رو صورتم ولی روی بینیم جوش های سر سیاه دارم.وقتی کرم پودر میزنم .کرم پودر روی پوستم .پوسته پوسته میشه و زود هم از بین میره.پوستم هم تقریبا یکدست نیست . زیر چشام تیره است
    چه کرم پودر و پرایمری استفاده کنم خوبه؟

  60. سلام من پوستی معمولی دارم ولی بعضی مواقع روی پیشانیم دونه های کوچک داره و دماغم هم دونه های سیاه
    دوست دارم صورت همیشه صاف و یکدست باشه چه پرایمر و کرم پودر و آبرسانی استفاده کنم
    یه روتین هم بهم معرفی کنین ممنون

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>