تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با آرایش به روش کانتورینگ، زیبایی خود را دو چندان کنید

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
با آرایش به روش کانتورینگ، زیبایی خود را دو چندان کنید

همان‌گونه که پیشتر در مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان چگونه از کانسیلرهای رنگی در آرایش صورت استفاده کنیم؟  ذکر شد، شیوه‌های زیبایی و آرایش مدام در حال تغییر هستند. روش کانتورینگ (آرایش ترمیمی) یکی از این شیوه‌ها است که با استفاده از کرم‌پودرهای تیره و روشن، نواقص صورت را اصلاح کرده و زیبایی‌های شما را برجسته‌تر می‌کند. در این مقاله قصد داریم متناسب با فرم‌های مختلف صورت، آن را توضیح داده و نکته­هایی درباره تشخیص و طراحی فرم صورت را ذکر کنیم.

امروزه بررسی فرم صورت در تمام دنیا متداول شده است. با وجود این‌که تکنیک­ها و دستورالعمل­‌های مختلفی برای نحوه آرایش و گریم وجود دارند اما باید ابتدا فرم صورت خود را بشناسید و سعی کنید حالت طبیعی آن را حفظ کنید. چند روش ساده برای تشخیص شکل صورت در مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان شناخت انواع فرم صورت (قسمت اول)  آورده­ایم که می­توانید پس از مطالعه و شناخت فرم صورت خود، بر اساس نوع چهره‌تان، طبق دستورالعمل‌های زیر عمل کرده و به کمک سایه روشن، زیبایی خود را دو چندان کنید.

چهره لوزی شکل

01اگر چهره لوزی شکل دارید، باید نواحی زیرگونه‌ها را تیره کنید، برای این­‌کار از گوش شروع کنید و به سمت وسط گونه بروید. این­‌کار بدون ایجاد حالت مصنوعی در چهره، صورت شما را کاملا طبیعی نشان می‌دهد.

چهره قلبی شکل

02بالای یک قلب را در قسمت پیشانی طراحی کرده، سپس کرم کانتور را زیر گونه­ها و چانه بزنید. یک برس و یک کرم برنزه برای این کار عالی است.

چهره بیضی شکل

03کرم پودر کانتور (تیره‌تر از کرم پودر هایلایت) خود را به دو طرف پیشانی و زیر گونه­ها بزنید. کرم پودر را با استفاده از قلم‌موی مناسب به سمت محل رویش موها پخش کرده و تمام مرزها را محو کنید، زیرا این کار نکته کلیدی طراحی پیشانی است.

چهره دایره‌ای شکل

04شقیقه­ها، دو طرف پیشانی، زیر گونه و زیر چانه را تیره کنید. خط­های پررنگ را پخش کنید تا واضح نباشند و حالت سایه مانند آن صاف و طبیعی باشد.

چهره مربعی شکل

05طول پیشانی، فک و زیر گونه را تیره کنید تا حالت خوش‌تراشی پیدا کند. حال که چهره خود را به خوبی طراحی کرده‌اید، نوبت به بخش‌های دیگر آرایش می‌رسد.

منبع: makeup دیدگاه‌ها 7503بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه