تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

نگاهی به مد‌های جدید و پرطرفدار آرایش صورت در سال ۲۰۱۸

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
نگاهی به مد‌های جدید و پرطرفدار آرایش صورت در سال ۲۰۱۸

آرایش صنعت بسیار روبه‌جلو و متنوعی است، به همین دلیل ممکن است چیزی که چند ماه پیش حسابی مد شده و بر سر زبان‌ها افتاده بود این روزها دیگر طرفداری نداشته باشد. در نتیجه به عنوان یک بانوی زیباروی امروزی که همیشه دوست دارد آرایشی هماهنگ با نبض دنیای آرایش داشته باشد باید همیشه در جریان مدهای جدید و پرطرفدار آرایشی قرار داشته باشید.

ما در این مطلب این کار را برای شما ساده کرده‌ایم و قصد داریم با هم نگاهی به هر آنچه که در دنیای آرایش صورت در سال ۲۰۱۸ مد شده است داشته باشیم.

به احتمال زیاد تاکنون حتی فکر استفاده از هایلایتر طلایی درخشان را نکرده باشید و تاکنون رنگ‌های ملایم را برای هایلایتر ترجیح داده‌اید. اما بهتر است بدانید هایلایتر طلایی درخشان این روزها در بین بانوان خوش‌سلیقه حسابی مد شده است و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که با استفاده از طیف رنگ طلایی درخشان برای هایلایتر خود آرایشی جذاب و منحصر‌به‌فرد ایجاد می‌کنند.

همان‌طور که اشاره کردیم طیف رنگ طلایی برای هایلایتر این روزها حسابی مد شده است، با این حساب چه بهتر که این مد را به فال نیک بگیرید و گردی از هایلایتر زرد و طلایی را برای سایه چشم‌ها، گونه‌ها یا سایر قسمت‌های صورت که احساس می‌کنید نیاز به جلوه بیشتری دارد استفاده کنید.

اگر از آن دسته بانوانی هستید که خیلی دوست ندارند آرایش آن‌ها براق باشد و جلب نظر کند، پیشنهاد می‌کنیم هایلایتر پودری طلایی کم‌رنگ را انتخاب کنید.

  • کشیدن خط چشم برای پلک پایین

کشیدن خط چشم برای پلک پایین

اگر به تازگی نگاهی به چهره‌های سرشناس داشته‌اید به احتمال زیاد خط‌چشمی که برای پلک پایین خود کشیده‌اند نظر شما را به خود جلب کرده است. این نوع‌ خط چشم خیلی سریع به آرایش شما جلوه می‌‌دهد و کشیدن آن نیز بسیار ساده و راحت است.

برای این خط‌چشم تنها چیزی که نیاز دارید استفاده از یک رنگ دلخواه و جذاب برای مداد چشم است تا به کمک آن پلک‌ پایین را خط‌چشمی زیبا بکشید. در این حالت کاری به خط‌چشم پلک بالا نداشته باشید و بگذارید زیبایی طبیعی خود را حفظ کند.

پیشنهاد ما رنگ آبی مات برای مداد چشم است، این رنگ بین خط‌چشم پلک پایین شما و سایر آرایش صورت تمایز ایجاد می‌کند.

اگر هم مداد آبی دم دست ندارید می‌توانید از سایه چشم آبی مات کمک بگیرید و با برس آرایشی، زیر پلک‌ پایین چشم را خطی آبی ترسیم کنید.

  • آرایش گوشه داخلی چشم

آرایش گوشه داخلی چشم

در بیشتر مواقع توجهی در آرایش به گوشه داخلی چشم نمی‌شود. این قسمت ممکن است کوچک به نظر برسد اما با مقداری آرایش، می‌توان تأثیر جذاب‌تری را در چشم‌ها ایجاد کرد. این کار باعث درخشش بیشتر چشم‌ها نیز خواهد شد.

در حین انتخاب طیف رنگ نیز برای این قسمت پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه از رنگ‌های خنثی یا هایلایت سفید استفاده کنید سراغ‌ طیف‌ رنگ‌های گرم‌تری مانند صورتی، نارنجی یا حتی آبی بروید.

برای آرایش گوشه داخلی چشم می‌توانید از سایه چشم به رنگ رزگلد کمک بگیرید. برای این کار انگشت حلقه خود را به سایه آغشته کرده و روی محل اشک در گوشه داخلی چشم بمالید. در نهایت نیز این ناحیه را ریمل بکشید.

اگر هم به دنبال آرایش‌های پرزرق‌وبرق هستید می‌توانید با پودرهای آرایشی براق ناحیه گوشه داخلی چشم را جذابیت بیشتری بدهید. از این پودر برای آرایش گونه‌ها و قسمت بالای غنچه لب‌ها نیز استفاده کنید.

  • مژه‌های جدا از هم و نامرتب

مژه‌های جدا از هم و نامرتب

در دنیای آرایش هیچ چیزی عجیب و غریب نیست و مژه‌ها که همیشه باید آراسته و مرتب نگه‌ داشته شوند را می‌توان پریشان و آشفته آرایش کرد. برای اینکار می‌توانید از ریمل‌های پلاستیکی که به مژه‌ها حجم می‌دهند کمک بگیرید.

ریمیل‌های حجم دهنده مژه با رنگ خاکستری مات نیز گزینه خوبی برای حالت‌ دادن نامرتب مژه‌ها هستند.

  • سایه چشم براق

سایه چشم براق

درخشنده بودن آرایش یکی از فاکتورهای مهم در مدل‌های آرایش ۲۰۱۷ بود، در سال جدید نیز استفاده از سایه براق چشم رواج زیادی پیدا کرده است. این آرایش را می‌توانید با سایه‌ای نسبتاً براق به پایان برسانید یا اینکه زیاده روی کرده و حسابی پلک‌ها را براق کنید.

سایه‌های چشم نسبتاً براق گزینه مناسبی برای آرایش چشم براق هستند. این گونه‌ سایه‌ها زرق‌و‌برق زیادی ندارند اما باز هم چشمان شما را جذاب و درخشان نمایش می‌دهند. سایه‌های مایع نقره‌ای یا خاکستری مات نیز که دارای مقدار کمی دانه‌های طلایی و براق هستند گزینه مناسبی برای بانوانی به حساب می‌آید که سایه چشم براق را دوست دارند و نمی‌خواهند آرایش آن‌ها از مد عقب باشد اما اهل آرایش‌های پرزرق‌و‌برق نیستند.

در این قسمت به پایان مدهای جدید و پرطرفدار آرایش صورت رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم مد‌های جدیدی را سراغ دارید، این مدها را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Refinery29 دیدگاه‌ها 3652بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه