تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهار و بازگشت رنگ‌های روشن به آرایش

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
بهار و بازگشت رنگ‌های روشن به آرایش

هیچ شکی نیست که بهار نزدیک است چون می‌توانیم آمدن بهار را با هوای گرم‌تر و دیدن درختان سرسبز و پر از شکوفه‌­ احساس کنیم و قطعا مدها، رنگ‌ها و انواع آرایش‌ها نیز تغییر می‌کنند. با این‌که می‌دانیم زمستان، فصل جالبی برای آرایش­‌های خاص خود با رژلب‌های پررنگ و کرم­‌های مات است، اما اکنون زمان در آغوش کشیدن بهار است؛ پس با چهار شیوه برای بازگرداندن رنگ­‌های زیبا و روشن به آرایش خود آشنا شوید.

رنگ‌های براق را امتحان کنید

اگر هنوز درگیر مدل­‌های آرایشی فصل سرد هستید و نمی­‌توانید از کرم­‌های مات و سایه‌های خاکستری دست بردارید، مشکلی نیست. تغییر مدل آرایش از زمستان به بهار، مرحله به مرحله است. با افزودن یک جزء کوچک اما موثر به روال آرایشی خود شروع کنید: رنگ‌های براق. این تغییر کوچک، خواه خط چشم­‌های صورتی پررنگ باشد یا زرد لیمویی یا خط چشم گرب­ه‌ای، جلوه­ جدیدی به آرایش کلی شما می­‌دهد و راحت­‌تر می­‌توانید به استقبال رنگ­‌های شاداب بهاری بروید.

توجه بیش­تر به لب­‌ها

این یکی از راه­‌های آسان افزودن رنگ به آرایش است. به جای رنگ‌های جگری و قرمز می‌توانید از رژلب­‌های روشن­‌تر مثل گل­بهی، صورتی پررنگ و رنگ‌های براق و درخشان استفاده کنید. بدین ترتیب به آرایش بهاری نزدیک­‌تر می­‌شوید.

تاکید روی گونه­‌ها

گونه­‌های صورتی برجسته، اساس آرایش بهاری­ است و ظاهرا هرچه روشن­‌تر باشد به­تر به نظر خواهد رسید. در این فصل می‌توانید به جای صورتی و هلویی یک­دست، از رنگ‌های شاداب و باطراوت طیف‌های سرخ مثل نارنجی، ارغوانی و قرمز آتشین استفاده کنید. هرچند ممکن است کمی غیر‌عادی به‌ نظر برسد اما باور نخواهید کرد که این رنگ­‌ها چه­‌قدر طبیعی روی پوست می­‌نشینند. بهار امسال را با شجاعت شروع کنید و کمی رژگونه سرخ رنگ، روی گونه خود بزنید.

مژه­‌های رنگی

ممکن است نخواهید از ریمل­‌های سیاه خود دست بردارید اما باید بدانید یک خانم گاهی نیاز دارد رنگ غیر منتظره‌­ای به مژه­‌های خود بزند. اگر در عقیده خود درباره صورت بدون آرایش راسخ هستید، لااقل می­‌توانید فقط به مژه­‌های خود رنگ‌­های زیبا بزنید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 6358بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه