تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه با کمترین هزینه بهترین لاک را خریداری کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۷ دقیقه
چگونه با کمترین هزینه بهترین لاک را خریداری کنیم؟

بانوان زیبارویی که نبض دنیای آرایش و زیبایی را در اختیار دارند به خوبی می‌دانند لاک ناخن روز‌به‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. خرید لاک به اندازه‌ای جذاب است که هر چقدر بیشتر به این کار اقدام کنید به همان اندازه بیشتر عاشق آن خواهید شد.

این امر، انتخاب لاک مناسب که برازنده ناخن‌های شما باشد را دشوارتر کرده است. به همین دلیل در کشوی لوازم آرایش بسیاری از خانم‌ها، لاک‌های زیادی را شاهد هستیم که بیشتر از یک بار استفاده نشده‌اند. به همین دلیل در ادامه، ترفندهای خرید لاک با کمترین هزینه را بررسی کرده‌ایم.

۱- در خرید لاک عجله نکنید

بانوانی را سراغ داریم که پس از مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی هرچه لاک زیبا به چشمشان می‌آید را خریداری می‌کنند. این لاک‌ها بدون اینکه استفاده شوند در کشوی لوازم آرایش آن‌ها خاک می‌خورد. خریدن لاک همانند سایر لوازم آرایش نیاز به دقت خاصی دارد. در نتیجه قبل از خرید لاک، حتما به رنگ آن توجه کنید، چه بسا رنگی نزدیک به همان رنگ را در منزل داشته باشید.

از طرف دیگر، قانون نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید هر چیزی که گران‌تر باشد کیفیت بیشتری نیز دارد، اما همان‌گونه که می‌دانید این قانون در خیلی از مواقع کاربرد ندارد؛ یکی از این موارد را می‌توان برای خرید لاک مثال زد.

تجربه نشان داده است با کمک یک لاک معمولی که هزینه زیادی هم برای آن پرداخت نکرده‌اید می‌توانید ناخن‌های خود را به زیبایی لاک بزنید. بنابراین قبل از خرید، بهتر است انتظار خود را از لاک مشخص کنید. برای نمونه لاک‌های براق برای جذابییت بیشتر ناخن‌ها کاربرد دارند و لاک‌های مات ظاهری شیک و مجلسی به ناخن‌ها می‌دهند. همچنین اگر ناخن‌‌های شکننده‌ای دارید می‌توانید سراغ لاک‌های تقویت‌کننده ناخن را بگیرید.

باید به این نکته اشاره کرد که قیمت، نقش مهمی در خرید یک محصول دارد، بنابراین سعی کنید لاک‌ مقرون‌به‌صرفه‌ای را خریداری نمایید که کیفیت آن‌ رضایت شما را جلب کند.

۲- ذهن خود را آماده خرید کنید

عوامل مختلفی در خرید یک محصول دخیل است. در نتیجه باید ذهن شما از هر لحاظ آماده خرید باشد و عواملی مانند علاقه به یک برند خاص یا شهرت آن، نباید تأثیر زیادی روی خرید شما داشته باشد.

  • وفاداری به یک برند

فقط از یک برند، لاک نخریدخانم‌های زیادی را سراغ داریم که با یک برند خاص پیمان وفاداری بسته‌اند و چشم‌ آن‌ها سایر برندها را نمی‌بیند، اما همان‌گونه که اشاره شد ممکن است یک برند ناشناس، لاک باکیفیت‌تری نسبت به شناخته‌‌شده‌ترین برندها داشته باشد.

از طرف دیگر رنگ لاک نیز تأثیر مهمی در خرید دارد. با این حساب پیشنهاد می‌‌کنیم رنگ لاک دلخواه خود را در میان برندهای معتبر که به آن‌ها علاقه دارید پیدا کنید، سپس به دنبال همین رنگ لاک در میان برند‌هایی که قیمت مناسب‌تری دارند بگردید.

در نهایت می‌توانید با خیال راحت یک لاک از برندهای مقرون‌‌به‌صرفه که کیفیت خوبی دارند را انتخاب کنید و پولی که از این طریق کنار می‌گذارید را برای سایر لوازم آرایشی که اهمیت بیشتری دارند خرج کنید.

  • منابع آنلاین

خوشبختانه منابع زیادی برای نقد و بررسی لاک‌ و سایر لوازم آرایش در اینترنت قابل دسترس است. این منابع محصولات مختلف را بررسی می‌کنند که با خیال راحت‌ می‌توانید به نقاط ضعف و قوت آن‌ها پی ببرید. از طرفی فروشگاه‌های آنلاین نظر کاربران را در خصوص یک محصول درج می‌کنند که از این طریق قادر هستید در کمترین زمان، اطلاعات زیادی را در خصوص محصول دلخواه خود کسب کنید.

ناگفته نماند، به احتمال زیاد در فضای مجازی (همانند فضای واقعی) با فروشگاه‌های مختلفی برخورد کنید که قیمت‌های مختلفی را برای محصولات آرایشی در نظر دارند.

با این حساب پیشنهاد می‌‌کنیم حتما نقد و بررسی‌های این محصولات را در منابع آنلاین مطالعه کنید، از نظر کاربران در فروشگاه‌های آنلاین باخبر شوید و قیمت محصول مدنظر خود را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه و در نهایت اقدام به خرید کنید.

  • جدیدترین مد رنگ لاک

نقش مد در خرید لاک

هر سال، مُد آرایش و زیبایی چندین بار رنگ عوض می‌‌کند و رنگی که امروز به عنوان جدیدترین مد شناخته می‌شود چند وقت دیگر از مد می‌افتد. این قضیه حتی برای رنگ لاک ناخن‌ نیز صدق می‌کند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید لاک، مُد را در نظر نگیرید چرا که این لاک‌ها به سرعت از مد می‌افتند و جای خود را به رنگ‌های جدیدی می‌دهند.

بنابراین برای خرید لاک ببینید چه رنگی برازنده‌ ناخن‌های شماست و این رنگ را بسته به رنگ کلی آرایش و پوشاک خود انتخاب نمایید.

۳- در خرید لاک، به تجربه شخصی خود اعتماد کنید

در بالا اشاره کردیم که برای خرید لاک می‌توانید از نظر سایر خریداران کمک بگیرید. در این بین گاهی اوقات امکان دارد تجربه استفاده این افراد از یک محصول که شما قبلا از آن استفاده کرده‌اید با تجربه شما تفاوت داشته باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم نظر سایرین را در خصوص خرید یک محصول جدی بگیرید، اما از تجربه شخصی خود نیز فارغ نشوید و در صورت امکان لاک مورد نظر را روی قسمتی از ناخن خود امتحان کنید.

از طرف دیگر رنگ و یا کیفیت نامناسب یک لاک روی ناخن را نمی‌توان دلیلی بر بی‌کیفیت بودن تمامی لاک‌های یک برند دانست. تجربه نشان داده ممکن است تمامی رنگ‌های لاک یک برند زیبا نباشند، اما به احتمال زیاد یک یا چند رنگ جذاب و استثنایی را در میان این رنگ‌ها پیدا خواهید کرد.

۴- با توجه به سلیقه خود در طراحی ناخن، لاک بخرید

خرید لاک متناسب با سلیقه خودیکی از مهم‌ترین جذابیت‌های آرایش، تنوع آن است که برای لاک‌زدن هم گزینه‌های بسیار زیبا و متنوعی پیش‌روی شماست. برای نمونه بانوانی را سراغ داریم که از طرفداران پروپاقرص طراحی ناخن هستند و ناخن‌های آن‌ها همیشه به جذاب‌ترین طرح‌های روزدنیا طراحی شده است، اما بعضی دیگر ترجیح می‌دهند لاک آن‌ها معمولی و یک‌رنگ باشد.

در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مشخص کنید چه طرح و مدلی برای لاک‌ردن در نظر دارید، سپس اقدام به خرید انواع لاک کنید.
(برای خرید لاک INLAY می‌توانید به فروشگاه آرایشی اُردمی مراجعه فرمائید)

۵- حراجی‌ها و فروش‌های ویژه‌ را از دست ندهید

در این امر شکی نیست که بانوان عاشق خرید هستند. از طرفی تجربه ثابت کرده که بهترین زمان برای خرید یک محصول، زمان حراج و فستیوال‌های فروش است. در نتیجه فروشگاه‌های مورد علاقه خود را زیر نظر بگیرید و خرید‌های غیرضروری خود را به زمان برگزاری حراج و فستیوال‌های فروش موکول کنید.

از طرفی فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین، برای جذب مشتری بیشتر، طرح‌های فروش مختلفی را اجرا می‌کنند. برای نمونه، در قبال خرید بیشتر از یک مبلغ مشخص به شما کوپن‌هایی برای خریدهای آینده اختصاص می‌دهند. استفاده از چنین طرح‌هایی، صرفه‌جویی چشمگیر در خرید را به دنبال دارد.

در این زمینه از فضای مجازی نیز می‌توانید کمک بگیرید و با عضو شدن در صفحه‌های اینستاگرام و خبرنامه‌ ایمیلی فروشگا‌ه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی، اولین کسی خواهید بود که در جریان طرح‌های تخفیفی این فروشگاه‌ها قرار می‌گیرید.

۶- سراغ لاک‌های مقرون‌به‌صرفه بروید

لاک‌های مقرون به صرفبرند‌های معتبر اغلب رنگ‌های بسیار جذابی را برای لاک‌ ناخن در اختیار بانوان قرار می‌دهند، اما به قول قدیمی‌ها هرچقدر پول بدهید به همان اندازه آش می‌خورید و این لاک‌ها در کنار رنگ و کیفیت بالای خود قیمت بالایی نیز دارند.

در نتیجه اگر یک لاک از برند‌های گران‌قیمت چشم شما را گرفته است پیشنهاد می‌کنیم دنبال همان رنگ در بین برند‌های خوش‌قیمت بگردید. همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید گاهی اوقات خیلی هم نیاز نیست بیش‌ازحد وسواس برای رنگ لاک به خرج دهید. لاک قرمز، قرمز است و برند این لاک تا زمانی که با محصول با کیفیتی سروکار داشته باشیم اهمیت زیادی ندارد.

۷- لاک‌ها را در مناسب‌ترین شرایط نگه‌داری کنید

پیشنهاد می‌کنیم پس از اینکه یک لاک مناسب و باکیفیت را خریداری کردید، نکات لازم برای دوام بیشتر آن را در نظر بگیرید:

  • پس از هربار استفاده حتما در لاک را محکم ببندید؛
  • شیشه لاک نیز باید روی سطح صاف قرار بگیرد تا محتویات آن خالی نشود؛
  • اگر از یک لاک مدتی است که استفاده نکرده‌ید و محتویات آن غلیظ شده، با استفاده از مقدار کمی حلال لاک می‌توانید دوباره این لاک را رقیق نمایید.

تا این قسمت سعی کردیم هرچه از خرید مقرون‌به‌صرفه لاک می‌دانستیم را با شما در میان بگذاریم، بدون شک شما هم تجربه خوبی در زمینه خرید لاک مناسب دارید. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نظرات، ما و سایر کاربران فروشگاه آرایشی اُردمی را از تجربه‌های مفید خود باخبر سازید.

منبع: Wikihow دیدگاه‌ها 6613بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>