تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای جامع انتخاب و خرید سشوار برس دار

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
راهنمای جامع انتخاب و خرید سشوار برس دار

خرید سشوار برس دار به عنوان آخرین ابزار پیشرفته حالت‌دادن به مو، به تمامی افرادی توصیه می‌شود که به آراستگی اهمیت می‌دهند. همان‌گونه که از نام این محصول پیداست در‌ واقع با یک سشوار طرف هستیم که برس گِردی دارد و با دمیدن هوای گرم از داخل منافذ برس به تارهای مو، آن‌ها را خشک و حالت‌پذیر می‌کند.

در همین ابتدا باید اشاره کنیم خرید سشوار برس دار به عنوان ابزاری برای خشک‌کردن موها توصیه نمی‌شود، چراکه این سشوارها توان لازم برای خشک‌کردن کامل موهای خیس را ندارند. به این ترتیب برای استفاده از این سشوارها بهتر است ابتدا موهای خود را با سشوارهای معمولی که قدرت بیشتری دارند تا میزان ۸۰ درصد خشک کنید و سپس برای حالت‌‌دادن و خشک‌‌شدن نهایی مو از سشوارهای برس‌دار کمک بگیرید.

از طرف دیگر برخلاف باور عموم، این سشوارها موهای مجعد و فردار را صاف نمی‌کنند و بیشتر برای صاف‌کردن مو و یا حالت‌دادن به موهای صاف کاربرد دارند.

استفاده از این سشوارها نیازمند تمرین است اما این کار ارزشش را دارد و زمانی که تسلط کافی به استفاده از سشوارهای برس‌دار پیدا کنید، به راحتی و در کمترین زمان موها را به بهترین نحو، حالت خواهید داد. سشوارهای برس‌دار برای بازگرداندن حالت مو پس از شستشو نیز گزینه خوبی به نظر می‌رسند.

تجربه نشان داده خرید سشوار برس دار برای کسانی که موهای آن‌ها کوتاه و روی شانه است، کاربرد بهتری دارد. خانم‌هایی که موهای کم‌پشت و نازکی دارند به لطف این سشوارها گیسوان خود را به بهترین شکل ممکن حالت خواهند داد. سشوارهای برس‌دار بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به موها حجم می‌دهند و تارهای مو را براق و خوش‌حالت می‌کنند.

انواع سشوارهای برس‌دار موجود در بازار

بهتر است قبل از آشنایی و خرید سشوار برس دار بدانید بعضی از سشوارهای برس‌دار به فناوری‌های جدیدی مانند آیونیک مجهز هستند. این فناوری کمک می‌کند تا موها زودتر خشک شوند و جلوی وزدار شدن مو را می‌گیرند.

همچنین سشوارهای برس‌دار به لحاظ توان مصرفی عموماً با میزان ۲۵۰ تا نهایتاً ۱۲۰۰ وات عرضه می‌شوند. سشوارهای ۲۵۰ وات برای حالت‌‌دادن به موهای کودکان و خانم‌هایی با موهای کم‌پشت مناسب‌اند؛ در حالی که برای موهای زمخت و سخت‌حالت بهتر است سراغ سشوارهای برس‌دار با توان بیشتر را بگیرید.

  • سشوار برس دار ثابت

همان‌گونه که از نام این سشوارها پیداست، قسمت برس‌ آن‌ها به صورت ثابت است و حرکت ندارد در نتیجه برای حالت‌دادن به موها باید با دست، برس سشوار را میان موهای خود بچرخانید.

خرید سشوار برس دار ثابت به بانوانی که موهای بلندی دارند، توصیه می‌شود.

  • سشوار برس دار چرخشی

سشوار برس دار چرخشیبرس حاضر در این سشوارها پس از روشن‌کردن، شروع به چرخش می‌کند و در کنار حالت‌پذیری راحت‌تر موها به آن‌ها حجم قابل‌قبولی می‌دهد. قابلیت چرخش برس در این سشوارها قابل تنظیم است و در صورت صلاح‌دید می‌توانید چرخش برس را غیرفعال کرده و از آن به صورت ثابت استفاده کنید.

همچنین برخی از این سشوارها دارای دکمه‌ای برای تنظیم جهت چرخش برس هستند تا بتوانید به راحتی و با انتخاب یک دکمه، برس را به چپ یا راست بچرخانید. چنین قابلیتی از یک طرف فرآیند برس‌کردن موها را راحت‌تر می‌کند و از طرف دیگر، افراد راست‌دست و چپ‌دست به راحتی می‌توانند جهت چرخش برس سشوار را برحسب نیاز خود تنظیم کنند. این سشوارها گزینه خوبی برای کسانی است که موهای کوتاهی دارند.

از طرفی اغلب سشوارهای برس‌دار چرخشی، قابلیت ضدپیج‌خوردگی مو را دارند. وجود این قابلیت در سشوارهای برس‌دار، آنها را به گزینه مناسبی برای خانم‌های مو بلند تبدیل کرده است. به لطف این سشوارها زمانی که موها دور برس پیچ خورد، می‌توانید دکمه‌‌ای را برای آزادکردن موها از میان برس‌ سشوار بزنید.

  • سشوار برس دار با برس‌های قابل تعویض

بیشتر سشوارها دارای یک برس مشخص هستند، اما سر بعضی از سشوارهای برس‌دار را می‌توان تعویض کرد و برس دیگری با ابعاد متفاوت را برای آن استفاده نمود. خرید سشوار برس دار با برس‌های قابل‌تعویض به خانواده‌هایی توصیه می‌شود که اعضای آن مدل و طول موهای متفاوتی دارند.

خرید سشوار برس دار برای طول موهای متفاوت

  • خانم‌هایی که موهای بلندی دارند بهتر است سراغ سشوارهای برس‌دار بزرگ بروند، تجربه نشان‌داده قطر ۵ سانتی‌متر، ابعاد مناسبی برای برس سشوار جهت این دسته از بانوان است.
  • کسانی که موهای کوتاهی دارند بهتر است سراغ برس‌های کوچکتر با قطر ۲.۵ سانتی‌متر بروند چراکه گیسوان آن‌ها به اندازه‌ای بلند نیست که بتوانند دور برس سشوار بپیچانند.
  • بانوانی که موهای متوسط دارند باید برس با قطر ۲ تا نهایتاً ۳ سانتی‌متر را انتخاب کنند.
  • برس ۲.۵ سانتی‌متری، گزینه خوبی برای ایجاد فرهای بیشتر است و برس ۴ سانتیمتری فرهای کمتری ایجاد می‌کند.
  • در مجموع می‌توان گفت: برس ۲.۵ تا ۳ سانتی‌متری در بیشتر مواقع برای موهای مختلف بهترین کاربرد را دارد. این برس حجم خوبی به مو می‌‌دهد و به کمک آن‌ می‌توانید موج‌های زیبایی به گیسوان کمند خود اضافه کنید.
  • برای صاف‌کردن موهای وزدار، از سشوارهای برس‌داری استفاده کنید که در ساخت آنها سرامیک یا تیتانیوم به کار رفته باشد.

مزیت‌های خرید سشوار برس دارمزیت‌های خرید سشوار برس دار

  1. سشوارهای برس‌دار بر خلاف اتوی مو، به گیسوان شما حجم چشمگیری می‌دهند و برس سشوار را به راحتی می‌‌توانید به ریشه مو نزدیک کنید، این کار باعث می‌شود موها به صورت طبیعی حجم پیدا کند. همچنین استفاده از این سشوارها نسبت به اتوی مو،‌ آسیب کمتری به مو وارد می‌کند.
  2. بانوانی که در مناطقی با آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنند با کمک‌گرفتن از سشوارهای برس‌دار، می‌توانند با سرعت بیشتری موهای خود را خشک کنند. از طرف دیگر این سشوارها برای ازبین‌بردن وز و برآشفتگی مو نیز گزینه خوبی به نظر می‌رسند.
  3. سشوارهای برس‌دار قسمت انتهای مو را به خوبی حالت می‌دهند تا از این طریق، پایین مو حالتی زیبا و کلاسیک پیدا کند. استفاده از سشوار برس‌دار برای کسانی که موهای خود را در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت می‌شویند نیز گزینه خوبی است.
  4. سشوار برس‌دار سرعت بیشتری به حالت‌دادن مو می‌دهد و قبل از مهمانی‌ها به راحتی می‌توانید با این سشوارها حالت دلخواه را در کمترین زمان به موها بدهید.
  5. تعامل و حمل سشوار برس‌دار نسبت به سشوار معمولی راحت‌تر است و در نتیجه با آزادی عمل بیشتری می‌توانید با این سشوارها موهای خود را حالت دهید. چراکه استفاده همزمان از سشوار معمولی و برس مو، کار دشواری است.
  6. سشوارهای برس‌دار گزینه بسیاری خوبی برای حالت‌دادن و خشک‌کردن مو در مسافرت به نظر می‌رسند. به این ترتیب به جای اینکه یک سشوار و چندین برس را در مسافرت همراه خود ببرید کافی است یک سشوار برس‌دار جمع‌وجور خریداری و به چمدان مسافرت خود اضافه کنید.

به پایان راهنمای جامع خرید سشوار برس دار رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه خوبی در این زمینه دارید در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان تجربه‌های مفید خود قرار دهید.

منبع: Softerhair دیدگاه‌ها 3987بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه