تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفندهای جوان کردن صورت با آرایش برای خانم های مسن

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
ترفندهای جوان کردن صورت با آرایش برای خانم های مسن

انتخاب بهترین مارک پنکیک برای افرادی که سن و سالی از آن‌ها گذشته است اهمیت بیشتری دارد. این دسته از افراد به جای روش‌های معمولی، باید ترفند‌های حرفه‌ای را برای جذاب‌تر شدن آرایش استفاده کنند. در نتیجه در کنار تأکید به انتخاب بهترین مارک پنکیک و دیگر لوازم آرایش باکیفیت،‌ ترفندهای جوان کردن صورت را آماده کرده‌ایم و مطمئن هستیم با این ترفند‌های آرایشی، جوانی و شادابی را به چهره خود باز خواهید گرداند.

۱. حتماً بهترین مارک پنکیک را بخرید

حتماً بهترین مارک پنکیک را بخرید

یکی از ترفندهای جوان کردن صورت استفاده از پنکیک مناسب پوست است. پنکیک لایه‌ای مات و زیبا روی پوست ایجاد می‌کند. البته اگر پوست چرب دارید، به جای پنکیک های معمولی، حتماً بهترین مارک پنکیک را خریداری نمایید تا چربی پوست را کاملاً جذب کند. البته از آنجایی که افزایش سن، کاهش تولید چربی پوست را به دنبال دارد، گاهی اوقات حتی ترکیبات بهترین مارک پنکیک نیز روی چنین پوست هایی حالتی خشک و خاکستری‌رنگ پیدا می‌کند.

اگر پا به سن گذاشته‌‌اید و همچنان صورت چربی دارید،‌ با خرید بهترین مارک پنکیک، چربی صورت را پوشش دهید و از آرایشی مات و زیبا لذت ببرید. اما اگر پوست خشکی دارید، دیگر نیازی به استفاده پنکیک وجود ندارد و در این مواقع پیشنهاد می‌کنیم به جای پنکیک، با اسپری‌های تثبیت کننده، دوام آرایش را اضافه کنید. این اسپری ‌ها دارای ترکیبات مرطوب کننده هستند و در کنار آبرسانی پوست، بستری مناسب برای آرایش ایجاد می‌کنند و بیشتر چین و چروک های ظریف پوست را پوشش می‌دهند.

۲. از بهترین ماسک صورت استفاده کنید

ترفندهای جوان کردن صورت استفاده از بهترین ماسک صورت

یکی دیگر از ترفندهای جوان کردن صورت استفاده از بهترین ماسک صورت است. برای اینکه بهترین مارک پنکیک یا هر زیرسازی دیگری به‌خوبی روی صورت شما جواب بدهد لازم است در هفته چند بار از ماسک صورت استفاده کنید. استفاده درست و منظم از ماسک به شما کمک می‌کند پیری پوست را به تأخیر بیندازید و پوستی یکدست و زیبا داشته باشید. همچنین اگر استفاده از ماسک، اصولی باشد در رفع عارضه های مختلف پوست مانند جوش، ‌لک،‌ چین و چروک و چربی و خشکی بیش از حد پوست بسیار مؤثر است.

۳. با پنکیک مژه ها را حجیم کنید

حجیم نشان دادن مژه ها

حجیم نشان دادن مژه ها یکی دیگر از ترفندهای جوان کردن صورت است. اگر برای این کار به ریمل حجم دهنده دسترسی ندارید، می‌توانید از پنکیک کمک بگیرید. در این راستا فقط کافی است بهترین مارک پنکیک غیر فشرده را خریداری کنید که ترکیبات باکیفیتی داشته باشد و به چشم آسیب نرساند. سپس قبل از ریمل زدن، لایه‌ای پنکیک روی مژه های خود بمالید.

اگر به پنکیک غیر فشرده دسترسی ندارید، مقداری کرم پودر فشرده را به حالت پودری تبدیل کنید و با برس ریمل، روی مژه‌ها بمالید. برای حجیم نشان دادن مژه‌ها، برس ریملی که به پنکیک آغشته‌ کرده‌اید را روی ریشه مژه از قسمت بیرون چشم بگذارید و به سمت بینی حرکت دهید. در نهایت با برس تمیز، پنکیک اضافی را پاک کنید و بسته به انتظاری که از حجم مژه دارید، چند لایه ریمل بزنید.

۴. برای پاک کردن آرایش از روغن بچه کمک بگیرید

روغن بچه گزینه مناسبی برای پاک کردن آرایش

افزایش سن و سال به لحاظ زیبا شناختی عارضه‌های زیادی به دنبال دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کم پشت شدن و ریزش مژه هاست. در نتیجه باید بیشتر از همیشه مواظب مژه ها باشید و حتماً شب‌ها قبل از خواب، ریملی که زده‌اید را پاک کنید. این کار یکی دیگر از ترفندهای جوان کردن صورت است. برای رسیدن به این هدف نیازی به محصول خاصی ندارید. روغن بچه گزینه مناسبی برای پاک کردن آرایش به نظر می‌رسد.

روغن بچه ترکیبات بسیار ملایمی دارد و استفاده از آن برای پاک کردن ریمل، عارضه‌ خاصی را به دنبال ندارد. چند قطره روغن بچه روی دستمال پنبه‌ای بریزید و در حالی که چشم‌هایتان را بسته‌اید، دستمال را به‌‌‌آرامی در جهت جلو و عقب روی مژ‌ها بمالید. برای پاک کردن لکه‌های احتمالی که پاک کردن مژه به دنبال داشته نیز چند قطره روغن بچه را روی دستمالی بریزید و زیر چشم را پاک و تمیز کنید.

۵. پنکیک زیرسازی با ته رنگ زرد استفاده کنید

استفاده از پنکیک مناسب یکی از ترفندهای جوان تر کردن صورت

فقط زمانی می‌توان پنکیک زیرسازی را بهترین مارک پنکیک دانست که در کنار کیفیت این محصول، رنگ آن براساس ته رنگ پوست انتخاب شده باشد. در این بین حتماً در جریان هستید که مشخص کردن ته رنگ پوست، در خانم‌های جوان کار ساده‌ای نیست؛ اما با افزایش سن، انتخاب رنگ مناسب پنکیک زیرسازی راحت‌تر می‌شود.

اگر سن و سالی از شما گذشته، به جای نگرانی برای سازگاری رنگ پنکیک زیرسازی، کافی است پنکیکی با رنگ زرد روشن برای زیرسازی انتخاب کنید. استفاده از این رنگ پنکیک یکی دیگر از ترفندهای جوان کردن صورت است. البته ناگفته نماند این قانون برای همه‌ی خانم‌ها صدق نمی‌کند و رنگ‌های گرم نیز سازگاری جذابی با چهره بعضی از آن‌ها دارد.

۶. مرطوب کننده رنگی خانگی درست کنید

مرطوب کننده رنگی خانگی

افراد زیادی را سراغ داریم که به جای خرید بهترین مارک پنکیک، برای جوان کردن صورت سراغ مرطوب کننده‌های رنگی باکیفیت می‌گردند. اما جالب است بدانید با ترکیب پنکیک و مرطوب کننده‌ای که از آن استفاده می‌کنید به راحتی قادر به ساخت مرطوب کننده رنگی خانگی هستید. جالب‌تر اینکه ساخت مرطوب کننده رنگی خانگی دست شما را در طیف رنگ مناسب با پوست باز می‌گذارد. در فصل زمستان که با خشکی هوا روبه‌رو هستیم با ساخت مرطوب کننده رنگی، نه‌تنها آرایشی زیبا را تجربه خواهید کرد، بلکه رطوبت ضروری پوست را نیز تأمین می‌کنید.

۷. با کرم‌ پودر ماتیکی چهره خود را کانتورینگ کنید

ا کرم‌ پودر ماتیکی چهره خود را کانتورینگ کنید

کانتورینگ از آن ترفندهای جوان کردن صورت است که پیر و جوان نمی‌شناسد. افرادی که سن‌و‌سالی از آن‌ها گذشته، به لطف کانتورینگ، آرایشی خاص و خیره‌کننده را تجربه می‌کنند. اما کرم پودرهای مخصوص کانتورینگ عموماً ترکیباتی سفت و تیره دارند و به جای زیباترکردن آرایش، حالتی غیرطبیعی به چهره می‌دهند. در عوض می‌توانید از کرم پودر‌ ماتیکی یا همان استیکی کمک بگیرید، به شرط اینکه بهترین مارک کرم پودر را خریداری کرده باشید که در طیف متنوعی از رنگ‌های مناسب کانتورینگ عرضه شده باشد. در نتیجه کرم پودر ماتیکی ۱ یا ۲ درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست خریداری کنید و زیبا‌تر از همیشه کانتورینگ کنید.

۸. آرایش نهایی صورت را زیر نور طبیعی امتحان کنید

یکی دیگر از ترفندهای جوان کردن صورت با آرایش

گاهی اوقات نورپردازی نامناسب مکانی که در آن آرایش می‌کنید، سن‌و‌سال شما را بیشتر از چیزی که هست نشان می‌دهد. برای نمونه لامپ‌های مهتابیِ دایره‌ای که روی سر قرار می‌گیرند سایه‌های زیادی را به صورت اضافه می‌کنند و هرچقدر هم که زیبا آرایش کرده ‌باشید، رنگی زرد و نازیبا به آرایش می‌دهند. در نتیجه اگر همه‌ی ترفندهای جوان کردن صورت را اجرا کرده‌اید، تا جایی که امکان دارد در شرایط نور طبیعی آرایش کنید. پس از پایان آرایش نیز، آرایشی که انجام داده‌اید را در محیط‌های مختلفی مانند آینه عقب خودرو، اتاق کم‌نور، فضای باز و مکان‌هایی از این دست بررسی نمایید و ضعف‌های آرایش خود را با نورپردازی‌های مختلف شناسایی کنید.

سخن پایانی

مطمئن هستیم با رعایت ترفندهای جوان کردن صورت و انجام درست آن‌ها، جوانی و شادابی را به چهره خود باز خواهید گرداند. از آنجایی که خرید لوازم آرایش باکیفیت نقش مهمی در زیبایی آرایش دارد، مجموعه‌ای از بهترین مارک پنکیک و دیگر لوازم آرایش را در فروشگاه اینترنتی اُردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی آماده کرده‌ایم تا با نگاهی به این محصولات، در کنار خرید بهترین مارک پنکیک، لوازم آرایش خود را از میان برند‌های معتبر خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم روش‌های جالبی را برای جوان‌تر کردن صورت با آرایش سراغ دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌‌ها در میان بگذارید.

منبع: Varietyallure دیدگاه‌ها 6350بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه