مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

راهنمای خرید و استفاده از بهترین کرم پودر استیکی یا ماتیکی

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
راهنمای خرید و استفاده از بهترین کرم پودر استیکی یا ماتیکی

به احتمال بسیار اگر برای خرید بهترین کرم پودر روانه بازار شده‌اید، طیف گسترده کرم پودرهای مایع، پودری، کرمی و ماتیکی شما را سردرگم کرده است؛  چراکه هر کدام از این کرم‌ پودرها فایده‌ها و کاربردهای مختلفی دارند و آگاهی از کاربرد آن‌ها، خرید بهترین کرم پودر را راحت‌تر می‌کند. در این بین از آنجایی که مدتی است کرم پودر استیکی طرف‌داران بسیاری پیدا کرده و استفاده از این کرم‌ پودر ترفند‌های خاص خودش را دارد، در ادامه روش استفاده و خرید بهترین کرم پودر استیکی را با شما در میان می‌گذاریم. ناگفته نماند که این کرم پودر به کرم پودر ماتیکی هم معروف است.

مزایای استفاده از کرم پودر استیکی

دلیل اهمیت خرید و استفاده از کرم پودر استیکی

از بین بردن ناهماهنگی‌های رنگ پوست، مخفی‌ کردن عارضه های جزئی و سطحی و ایجاد بستری نرم و زیبا برای آرایش را می‌توان از فایده‌های انواع مختلف کرم پودر دانست. در کنار این فایده‌ها، آرایشگران حرفه‌ای اصرار ویژه‌ای به استفاده و خرید بهترین کرم پودر استیکی دارند. این اصرار بی‌دلیل نیست و در ادامه به برخی از فایده‌های کرم پودر استیکی نسبت به دیگر کرم پودرها اشاره می‌کنیم.

  • پوشش کرم پودر استیکی

کرم پودرهای ماتیکی پوشش معمولی تا کامل را در اختیار خانم‌ها قرار می‌‌دهند. به لطف این ویژگی، به‌راحتی می‌توانید با یک لایه کرم پودر ماتیکی صورت را پوشش دهید و در صورت نیاز، لایه‌های بیشتری به آن اضافه نمایید تا پوشش کاملی پیدا کند. این کار دست شما را در مقدار کرم پودر برای پوشش قرمزی چانه یا سیاهی زیر چشم، باز می‌گذارد.

  • استفاده راحت و تمیز کرم پودر استیکی

اگر شاغل هستید و به دنبال بهترین کرم پودر می‌گردید، کرم پودر استیکی بهترین گزینه برای شماست؛ چراکه استفاده از این کرم پودرها بر خلاف کرم پودرهای مایع یا کرمی، بسیار راحت و است و نگرانی شما را برای ریختن کرم پودر داخل کیف آرایش از بین می‌برد.

  • جاگیر نبودن کرم پودر استیکی

کرم پودر ماتیکی جای زیادی اشغال نمی‌کند. این کرم پودر را به‌راحتی داخل کیف قرار می‌دهید و همیشه در دسترس شماست. در نتیجه برای مسافرت و محل کار به جای کرم پودرهای معمولی، حتماً بهترین مارک کرم پودر ماتیکی را خریداری نمایید.

  • ماندگاری زیاد کرم پودر استیکی

تجربه نشان داده است کرم پودر استیکی ماندگاری بیشتری نسبت به کرم پودرهای کرمی و پودری دارد. ماندگاری زیاد این محصول نیاز شما را به تجدید آرایش صورت کمتر می‌کند.

بهترین روش استفاده از کرم پودر استیکی

بهترین روش استفاده از کرم پودر استیکی

بعید می‌دانیم در دنیای آرایش و زیبایی، محصولی را سراغ داشته باشید که کاربردی راحت‌تر از کرم پودر ماتیکی داشته باشد. در نتیجه برای آرایشی زیبا و جذاب بسته به صلاح‌دید خود می‌توانید ابتدا صورت را با لایه‌ای از پرایمر زیرسازی پوشش دهید. سپس کرم پودر ماتیکی را روی صورت بمالید و برای قسمت‌هایی که به پوشش بیشتری نیاز دارد، از کرم پودر بیشتری کمک بگیرید. کرم پودر استیکی را ابتدا به مقدار کمی روی پوست بمالید و با انگشت یا اسفنج آرایشی در قسمت‌های مختلف صورت پخش کنید. اگر از طرف‌داران آرایش مات هستید، اما کرم پودر ماتیکی مات در اختیار ندارید، پس از کرم پودر زدن، می‌توانید مقداری پودر تثبیت کننده آرایش روی کرم پودر استیکی بمالید تا درخشش این کرم پودر کمتر شود و حالتی مات و زیبا پیدا کند.

کاربردهای کرم پودر استیکی

کاربردهای کرم پودر استیکی

کرم پودر ماتیکی از آن دسته لوازم آرایشی است که دست شما را برای خلاقیت و نوآوری در آرایش باز می‌گذارد و کاربردهای مختلفی در اختیار شما قرار می‌‌دهد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم بهترین کرم پودر ماتیکی موجود در بازار را خریداری کنید تا با یک تیر چند نشان بزنید و برای پنهان‌کردن عارضه های پوست، کانتورینگ و هایلایت نیز از این کرم پودر استفاده کنید.

  • استفاده از کرم پودر استیکی به‌ جای کانسیلر

برای شما گفتیم که پوشش کرم پودر ماتیکی را بسته به صلاح‌دید خود می‌توانید افزایش دهید. در نتیجه با پوشش بیشتری از کرم پودر ماتیکی می‌توانید سیاهی زیر چشم، جوش ها، لکه های قهوه ای و هر گونه‌ای عارضه‌ ای را پنهان کنید.

  • استفاده از کرم پودر استیکی به جای کانتورینگ

برای کانتورینگ، از کرم پودر استیکی با رنگی چند درجه تیره‌تر از پوست خود کمک بگیرید. سپس این کرم پودر را روی محل رویش موها، خط فک، کناره‌های بینی و حفره‌های گونه بمالید و با انگشت یا برس آرایشی پخش کنید و از چهره‌ای تراشیده و کانتورشده لذت ببرید.

  • استفاده از کرم پودر استیکی به جای هایلایتر

کرم پودر ماتیکی چند درجه روشن‌تر از طیف پوست خود انتخاب کنید و با این کرم پودر مثلثی وارونه زیر چشم‌ها ترسیم کنید و مرکز پیشانی و چانه را هایلایت روشن کنید. در نهایت هایلایت را با کرم پودری که برای کانتورینگ استفاده کرده‌اید، مخلوط نمایید تا این کرم پودر حالتی مکمل برای کانتورینگ پیدا کند.

امیدواریم با کاربردهایی که از کرم پودر استیکی برای شما گفتیم، به فکر خرید بهترین کرم پودر استیکی افتاده‌اید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کرم پودرهای مختلفی که برای شما آماده‌‌ کرده‌ایم، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید.

منبع: Lorealparis دیدگاه‌ها 9074بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>