تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کرم دور چشم برای انواع پوست و راه های افزایش اثربخشی آن

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
کرم دور چشم برای انواع پوست و راه های افزایش اثربخشی آن

حساسیت پوست دور چشم جایی برای خطرکردن نمی‌گذارد. به جای خرید کرم‌های معمولی باید بهترین کرم دور چشم را خریداری کنید که آسیبی برای پوست حساس این ناحیه به دنبال نداشته باشد. از طرف دیگر این کرم باید دارای ترکیبات مؤثر و کارآمدی باشد و پس از مدتی چین و چروک ها را از بین ببرد. اینجاست که در کنار اهمیت خرید بهترین کرم دور چشم، روش‌های کرم زدن نیز اهمیت پیدا می‌کند. در واقع باید روش‌هایی را برای افزایش اثربخشی کرم دور چشم به کار ببرید. به همین دلیل در ادامه با راهنمای خرید بهترین کرم دور چشم برای انواع پوست و نحوه‌ی صحیح استفاده از آن در کنار شما هستیم.

راهنمای خرید بهترین کرم دور چشم برای انواع پوست

چرا کرم دور چشم استفاده کنیم

پوست دور چشم حساسیت بیشتری نسبت‌به دیگر قسمت‌های صورت دارد. به همین دلیل باید کرمی با ترکیبات بسیار ملایم انتخاب نمایید تا ترکیبات آن آسیبی به پوست دور چشم وارد نکند و نفوذپذیری سریعی نیز داشته باشد. از طرف دیگر از آنجایی که پوست اطراف چشم نقش مهمی در زیبایی چهره دارد، هرچه سریع‌تر باید فکری برای درمان چین و چروک های این ناحیه کرد. در چنین مواقعی خرید بهترین کرم دور چشم نسبت‌به کرم‌های معمولی اهمیت پیدا می‌کند و باید کرمی خریداری کنید که در کنار حفظ سلامت پوست حساس دور چشم، اثربخشی سریع و سودمندی برای رفع چین و چروک های این ناحیه داشته باشد.

  • راهنمای خرید بهترین کرم دور چشم برای پوست معمولی

به افرادی که پوست معمولی دارند پیشنهاد می‌کنیم کرم دور چشمی با ترکیبات اسید گلیکولیک (Acid Glycolic) و آلوئه ورا (Aloe vera) خریداری نمایند. اسید گلیکولیک جلوی بسته‌شدن منافذ پوست را می‌گیرد و خاصیت لایه بردار دارد. آلوئه ورا نیز پوست دور چشم را تمام‌و‌کمال آبرسانی می‌کند و التهاب های این ناحیه را التیام می‌بخشد.

  • راهنمای خرید بهترین کرم دور چشم برای پوست خشک

برای پوست بسیار خشک، کرم دور چشمی با ترکیبات اسید هیالورونیک (hyaluronic acid) و اسید گلیکویک خریداری کنید. این ترکیبات پوست را آبرسانی و لایه برداری می‌کنند. در نهایت برای محافظت بیشتر پوست خود بهتر است کرمی با ویتامین E استفاده کنید.

  • راهنمای خرید بهترین کرم دور چشم برای پوست افتاده و بی حال

اگر دور چشم شما چین و چروک های زیادی دارد و پوستی افتاده و بی‌حال را در این قسمت مشاهده می‌کنید، کرمی با ترکیبات رتینول (Retinol) و پپتید‌ها (Peptids) خریداری کنید. این ترکیبات اثربخشی چشم‌گیری در کاهش چین و چروک دارد. برای مبارزه با رادیکال های آزاد می‌توانید کرمی حاوی انواع آنتی اکسیدان (Antioxidants) مانند عصاره چای سبز خریداری نمایید.

بهترین روش برای افزایش اثربخشی کرم دور چشم برای انواع پوست

راهنمای خرید بهترین کرم دور چشم

گام اول: شستشو و لایه برداری

لایه برداری صورت کار بسیار رایجی است؛ اما کمتر کسی را دیده‌ایم که از لایه برداری پوست دور چشم صحبت کند. برای افزایش اثربخشی کرم دور چشم، در کنار خرید بهترین کرم دور چشم برای انواع پوست شوینده و لایه بردار ملایمی خریداری نمایید که ترکیبات آن برای پوست حساس دور چشم، مناسب باشد. سپس دور چشم را بشویید و به‌آرامی لایه برداری کنید تا بستری مناسب برای جذب بیشتر ترکیبات کرم دور چشم فراهم شود.

گام دوم: استفاده از کرم دور چشم

قانونی برای مقدار لازم کرم دور چشم برای انواع پوست وجود ندارد. بسته به غلظت ترکیبات این کرم، باید مقدار آن را مشخص کنید. تجربه نشان داده است برای اثربخشی بیشتر باید کرم‌های رقیق که تراکم ترکیبات کمتری دارند را به مقدار زیادتری نسبت‌به کرم‌های غلیظ با تراکم ترکیبات بیشتر استفاده کنید.

گام سوم: به نفوذ ترکیبات کرم دور چشم به داخل پوست کمک کنید

پس از مالیدن کرم دور چشم، بسیار آرام به پوست این ناحیه ضربه بزنید تا ترکیبات کرم به‌سرعت به داخل منافذ عمیق پوست نفوذ پیدا کند. توجه داشته باشید که مالیدن پوست دور چشم به پاره شدن مویرگ‌ها و در نتیجه کبودی این ناحیه منجر می‌شود.

گام چهارم: پوست دور چشم را همیشه مرطوب نگه دارید

افراد بسیاری را سراغ داریم که بر این باور هستند که با خرید بهترین کرم دور چشم، پوست آن‌ها نیازی به استفاده از کرم مرطوب‌ کننده ندارد؛ اما چنین باوری از پایه و اساس اشتباه است. از آنجایی که کرم دور چشم را صبح یا شب استفاده می‌کنید، باید در طول روز با کرم مرطوب کننده مخصوص دور چشم، آبرسانی این ناحیه را تضمین کنید.

گام پنجم: قبل از آرایش حتماً پرایمر مخصوص چشم بزنید

آرایش کردن در کنار استفاده از کرم دور چشم هیچ مانعی ندارد، به‌شرط اینکه حتماً بهترین کرم دور چشم را خریداری نمایید که ترکیبات آن جذب بیشتری به پوست دور چشم داشته باشد. پس از استفاده از این کرم، حتماً پرایمر مخصوص دور چشم بزنید تا لایه‌ای محافظ میان ترکیبات کرم دور چشم و مواد آرایشی ایجاد کند. از طرف دیگر برای آرایش پس از استفاده از کرم دور چشم، عجله نکنید و اجازه دهید ترکیبات کرم دور چشم کاملاً جذب پوست شود، سپس آرایش را آغاز کنید.

امیدواریم با اطلاعاتی که از خرید بهترین کرم دور چشم برای انواع پوست و افزایش اثربخشی آن با شما در میان گذاشتیم، هرگز دور چشمتان چین و چروک نداشته باشد. در نتیجه بهتر است فرصت را غنیمت بدانید و هم‌اکنون سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کرم های دور چشم باکیفیتی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین محصول را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌های سودمندی در استفاده از کرم دور چشم دارید و روش‌های مفیدی را برای فزایش اثربخش آن می‌شناسید، در قسمت نظرات این تجربه‌های سودمند را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Girlyvirly دیدگاه‌ها 8550بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>