تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم برای رسیدن به نتایج عالی

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم برای رسیدن به نتایج عالی

آیا خرید بهترین کرم دور چشم و استفاده منظم از آن برای داشتن چشمانی زیبا و گیرا، مؤثر و کافی است؟ به نظر شما چه اصول و قواعدی برای استفاده از کرم دور چشم وجود دارد؟ آیا استفاده از این محصول قانون خاصی دارد؟ چطور و به چه میزان از کرم دور چشم استفاده کنیم تا نتایج بهتری بگیریم؟ این مقاله قرار است به همه این پرسش‌ها پاسخ دهد. اگر شما هم دوست دارید اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم را بدانید، در این نوشته همراه ما باشید.

اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم

اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم

این روزها با افزایش تبلیغات و آگاهی مردم درباره استفاده از کرم دور چشم برای شادابی و طراوت چهره، افراد بسیاری به خرید بهترین کرم دور چشم روی می‌آورند. برخی از این افراد نیز خود را ملزم می‌کنند که از بهترین برندها و گران‌ترین محصولات استفاده کنند؛ ولی باز هم شاکی هستند که این محصول نتوانسته جلوی عارضه‌های اطراف چشمشان را بگیرد. وقتی بیشتر و دقیق‌تر به مسئله نگاه کردیم، متوجه شدیم که بسیاری از این افراد، کرم دور چشم را اشتباه استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که زحمت، پول و زمانشان به هدر برود. به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم را برایتان توضیح دهیم. همراه ما باشید.

اصل اول: پوست اطراف چشم را ماساژ ندهید

اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم

برخی افراد موقع استفاده از کرم دور چشم، آن را اطراف چشمانشان ماساژ می‌دهند. این کار به‌شدت اشتباه است. همان طور که می‌دانید، پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است. از سویی در این بخش از صورت، مویرگ‌های بسیار ریزی وجود دارد. ماساژ دادن یا مالیدن پوست اطراف چشم باعث می‌شود این مویرگ‌ها پاره شوند یا به‌شدن آسیب ببینند. آسب مویرگ‌ها یا پاره‌شدنشان باعث کبودی و ورم بیشتر زیر چشم می‌شود. با این توضیح، این کار نه‌تنها باعث رفع پف و تیرگی پوست دور چشم نمی‌شود، بلکه آن را متورم‌تر و تیره‌تر نشان می‌دهد.

از سوی دیگر ماساژ غیراصولی پوست دور چشم باعث می‌شود میزان چین و چروک نیز افزایش پیدا کند. افزایش تعداد و عمق چروک های دور چشم نیز پیامدی جز پیری اطراف چشم ندارد. با همه این تفاصیل این نکته را به خاطر بسپارید که مالیدن پوست دور چشم کلاً اشتباه است. پس یکی از اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم این است که آن را به‌صورت ضربه‌ای بسیار آرام به پوست دور چشمتان منتقل کنید. حواستان باشد ضربه‌ها آنقدر آرام باشد که حتی خودتان هم آن را حس نکنید.

اصل دوم: برای جذب کرم، به پوستتان زمان دهید

برای جذب کرم، به پوستتان زمان دهید

یکی دیگر از اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم این است که به پوستتان برای جذب کرم زمان بدهید. این نکته مخصوصاً برای زمانی است که قصد آرایش صورت را دارید. در چنین مواقعی باید به کرمتان فرصت دهید که کاملاً جذب شود، سپس سراغ استفاده از لوازم آرایشتان بروید. برای مثل، بعد از زدن بهترین کرم دور چشم، اندکی صبر کنید و سپس از کانسیلر یا کرم پودر برای زیرسازی آرایش صورتتان استفاده کنید. عجله‌کردن در چنین مواقعی باعث می‌شود که زحمت و هزینه‌تان به هدر برود.

اصل سوم: به اندازه مصرف کنید

به اندازه مصرف کنید

برخی افراد فکر می‌کنند که هر چه بیشتر از بهترین کرم دور چشم استفاده کنند، تأثیرش بیشتر می‌شود. این در حالی است که اضافات کرم دور چشم مثل هر محصول مراقبتی دیگر همیشه هدر می‌رود. در واقع یگی از اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم این است که به اندازه یک نخود از کرم در چشم را روی پوست دور چشم قرار داده و با ضربات بسیار آرام آن را دور چشمتان پخش کنید. استفاده بیشتر از این مقدار فقط باعث هدر رفتن محصولتان می‌شود. به این منظور می‌توانید از محصولاتی استفاده کنید که خودشان غلطک مخصوص دارند. این غلطک‌ها هم میزان کافی از محصول را به پوستتان منتقل می‌کنند، هم با ضربات بسیار نرم و ملایم باعث نفوذ مواد مغذی کرم به پوستتان می‌شوند.

اصل چهارم: کرم را روی پلک و استخوان ابرو بزنید

کرم را روی پلک و استخوان ابرو بزنید

برخی افراد از بهترین کرم دور چشم فقط زیر چشم استفاده می‌کنند. این در حالی است که در اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم آمده است که باید این محصول را علاوه بر زیر چشم، روی پلک و استخوان زیر ابرو هم استفاده کنید. در واقع همه فضای دور چشم باید با مواد مغذی موجود در کرم دور چشم آبرسانی و تقویت شوند. به همان اندازه که تیرگی و پف زیر چشم مهم است، افتادگی پشت پلک هم در تغییر چهره و زیبایی و زشتی آن مؤثر است. با این توضیح همه نقاط اطراف چشمتان را با کرم مخصوص دور چشم، تقویت کنید.

اصل پنجم: از انگشتر حلقه برای زدن کرم استفاده کنید

از انگشتر حلقه برای زدن کرم استفاده کنید

اصل پنجم از اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم به شما گوشزد می‌کند که برای جذب بهتر کرم دور چشم سعی کنید آن را با انگشت حلقه خود دور چشم پخش کنید. انگشت حلقه معمولاً در مقایسه با سایر انگشت‌ها، سبک‌تر است و ضرباتی که وارد می‌کند خیلی نرم و لطیف است. با این توضیح، فشار انگشت باعث نمی‌شود که پوستتان آسیب ببیند یا سیاه و کبود شود.

سخن پایانی

در این مقاله با اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم آشنا شدید. حالا وقت آن رسیده است که اقدام به خرید بهترین کرم دور چشم کنید. ما به این منظور به شما فروشگاه اینترنتی اردمی را پیشنهاد می‌کنیم. این فروشگاه، مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی است. در فروشگاه اردمی می‌توانید بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت پیدا کنید.

دیدگاه‌ها 6002بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه