مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه چیست و چه مزایایی دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه چیست و چه مزایایی دارد؟

هدف از خرید بهترین کرم ضد آفتاب محافظت از پوست در برابر خورشید است. همان طور که می‌دانید ایجاد چین و چروک، لکه های پوستی، تشدید جوش صورت، آفتاب سوختگی، خشکی بیش از حد پوست و اگزما، سرطان پوست و غیره از جمله عوارض ماندن زیر نور خورشید است. خرید کرم ضد آفتاب برای افرادی که پوست معمولی دارند، چندان سخت نیست. این افراد می‌توانند بین کرم های معندییا همان مینرال و کرم های شیمیایی، یکی را انتخاب و استفاده کنند. خرید کرم ضد آفتاب زمانی دشوار می‌شود که پوست درگیر عارضه‌ی خاصی مثل جوش باشد. این کرم باید خصوصیات منحصربه‌فردی داشته باشد که آن را از سایر محصولات مجزا کند. در ادامه‌ی مقاله به خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه می‌پردازیم.

ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب ضد آکنه

ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب ضد آکنه

یکی از پرسش‌هایی که همواره ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند، ضرورت استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب برای افراد مبتلا به انواع جوش صورت است. همان طور که می‌دانید یکی از دلایل بروز جوش در افراد مختلف قرار گرفتن در برابر نور خورشید است. با این توضیح لازم است افراد قبل از خروج از منزل از کرم ضد آفتاب متناسب با پوست خود استفاده کنند تا از این عوارض در امان بمانند. همچنین یکی از مشتقات محصولات ضد جوش رتینول است. رتینول پوست را در برابر نور خورشید به‌شدت حساس می‌کند؛ بنابراین لازم است همزمان با مصرف داروهای ضد جوش از بهترین کرم ضد آفتاب نیز استفاده شود.

البته باید این نکته را گوشزد کرد که یکی دیگر از دلایل بروز جوش، ترشح بیش از حد چربی در پوست و گاهی مسدود شدن منافذ و روزنه‌های آن با چربی یا آلودگی‌های محیطی دیگر است. با این تفاصیل لازم است برای مراقبت از پوست از محصولی استفاده کرد که ضمن محافظت در برابر نور خورشید، از تشدید آکنه جلوگیری کند. این محصول باید تا حد ممکن فاقد چربی بوده یا میزان ترشح چربی پوست را کنترل کند. برای شفاف‌شدن موضوع در ادامه به خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه می‌پردازیم.

خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه

خصوصیات کرم ضدآفتاب

هنگام انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مستعد یا مبتلا به جوش باید به ترکیبات آن بیشتر دقت کنید. برای مثال محصولاتی که دارای مواد شیمیایی سنگین هستند، برای پوست مستعد جوش مناسب نیستند. مواد شیمیایی موجود در این کرم های ضد آفتاب به پوست نفوذ کرده و آن را حساس می‌کند. همچنین این مواد سنگین یک لایه روی پوست ایجاد می‌کنند و تا حد بسیاری باعث بستن منافذ و ایجاد زمینه برای بروز مجدد جوش می‌شوند. در واقع مواد شیمیایی، باکتری‌ها و آلودگی‌ها را در منافذ پوست حبس کرده و مانع از تنفس طبیعی آن می‌شوند. همین اتفاق به بروز جوش های چرکی منجر می‌شود.

یکی دیگر از خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه این است که فاقد هر گونه چربی مخصوصاً روغن‌های سنگینی از جمله روغن نارگیل است. این روغن‌ها به دو دلیلِ سنگین بودن و معطر بودن به بروز جوش دامن می‌زنند. توجه داشته باشید که کرم‌هایی که با دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی فرموله می‌شوند برای پوست های مستعد جوش بهتر هستند. در واقع تحمل این مواد برای پوست حساس راحت‌تر انجام می‌شود. ضمناً کرم ضد آفتاب ضد آکنه باید حداقل SPF30 داشته باشد. همچنین ژل ها، فلوئیدها و لوسیون های ضد آفتاب برای پوست چرب و مستعد جوش مناسب‌تر هستند. این محصولات بافت سبک و ملایمی دارند و روی پوست چرب احساس سنگینی یا خستگی ایجاد نمی‌کنند.

معرفی چند کرم ضد آفتاب ضد آکنه

معرفی چند ضدآفتاب

اکنون که با خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه آشنا شدید، راحت‌تر می‌توانید برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب اقدام کنید. در همین راستا نیز چند محصول مرتبط به شما معرفی می‌کنیم که در کنار درمان جوش صورت خود از آن‌ها بهره ببرید.

  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی آنتی آکنه‌ ERIKEH

ضد آفتاب فاقد چربی آنتی آکنه اریکه

«کرم ضد آفتاب فاقد چربی آنتی آکنه‌ اریکه» ساختار بسیار لطیف و سبکی دارد و به‌سرعت جذب پوست می‌شود. وجود مواد مرطوب کننده در این کرم ضد آفتاب باعث می‌شود پوست در حین استفاده نرم و لطیف بماند. همچنین فرمولاسیون این محصول مانع از تشدید جوش صورت شده و در درازمدت از شدت آکنه می‌کاهد. این محصول خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه را داراست و در دو نوع ساده و رنگی برای سلیقه‌های مختلف وجود دارد.

  • کرم ضد جوش قوی هیسه اک URIAGE SPF30

کرم ضد جوش اوریاژ

شاید نتوان «کرم ضد جوش اوریاژ» را به‌عنوان کرم ضد آفتاب معرفی کرد؛ اما فرمولاسیون موجود در این محصول خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه را داراست. این محصول با ترکیبات لایه بردار خود به درمان آکنه التهابی می‌پردازد. همچنین این کرم مواد قابض منافذ دارد که روزنه‌های پوست را جمع می‌کند و می‌تواند تا حد بسیاری از شدت جوش های صورت می‌کاهد. با کمک این کرم درمانی عوامل اضافی و باکتری‌های تکثیریافته در سطح پوست حذف شده و چربی پوست متعادل می‌شود.

  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF60 اکنکس Prime

ضدآفتاب پرایم

«کرم ضد آفتاب فاقد چربی اکنکس پرایم» برای پوست چرب و مستعد آکنه طراحی شده است. این کرم در چند رنگ بژ، برنزه و معمولی در بازار وجود دارد که می‌توان متناسب با پوست یا سلیقه شخصی، رنگ خاصی از آن را تهیه کرد. این محصول با SPF 60 ضمن مراقبت از پوست در برابر نور خورشید از بروز لکه های تیره و چین و چروک احتمالی هم جلوگیری می‌کند.

  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی MQ SPF50

کرم ضدآفتاب فاقد چربی ام کیو

داشتن فرمولاسیون مات کننده یکی دیگر از خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه بوده و از ویژگی‌های «کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام‌کیو» نیز محسوب می‌شود. این محصول در برابر رطوبت و تعریق مقاوم بوده و دارای خاصیت ضد میکروبی و کنترل ترشح چربی در پوست است. این کرم ضد آفتاب ضد آکنه با فاکتور حفاظتی ۵۰ به‌خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مخرب خورشید محافظت می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله با خصوصیات کرم ضد آفتاب ضد آکنه و ضرورت استفاده از آن آشنا شدید. ما نیز برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را به شما توصیه می‌کنیم. اگر نظر یا پرسشی در این باره دارید، می‌توانید در بخش نظرات با و دیگر همراهان اردمی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 4190بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه