مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

عوارض استفاده از پنکیک پودری غیر استاندارد روی پوست

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
عوارض استفاده از پنکیک پودری غیر استاندارد روی پوست

خانم‌های امروزی اهمیت بسیاری به انتخاب بهترین مارک پنکیک می‌دهند تا این پنکیک در کنار زیبایی، سلامت پوست آن‌ها را نیز تضمین کند. حال با توجه به وجود محصولات متنوع با سطح کیفیت متفاوت، طبیعتاً پیداکردن بهترین پنکیک کار دشواری است. ناگفته نماند که در این بین افراد بسیاری هم هستند که معتقدند استفاده از پنکیک های بی کیفیت و معمولی عوارض ندارد و نیازی نیست که همیشه بهترین محصول را تهیه کرد. اما ما در این مقاله برای شما از عوارض استفاده از پنکیک های بی کیفیت خواهیم گفت. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید و با این عوارض جانبی آشنا شوید.

نکته مهم: کمپانی های معروف دنیای زیبایی و آرایش غالباً سعی می‌کنند بهترین محصولات با ترکیبات عالی تولید کنند. با این حساب برای به حداقل رساندن عوارض استفاده از پنکیک یا هر لوازم آرایشی دیگر، حتماً بهترین محصولات را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

بروز یا تشدید خشکی پوست

یکی از عوارض استفاده از پنکیک پودری خشکی پوست است.

پنکیک های پودری ترکیبات بسیار خشکی دارند و مالیدن این ترکیبات روی پوست صورت، احتمال خشکی پوست را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر این پنکیک ها همه‌ی چربی طبیعی پوست را جذب می‌کنند. قرار گرفتن لایه‌ای از پنکیک پودری روی صورت، جلوی تنفس پوست را می‌گیرد. دردسرهای پنکیک بی کیفیت به همین‌جا ختم نمی‌شود. ترکیبات این پنکیک ها، فرایند ترمیم سلول‌های پوستی را مختل می‌کنند و استفاده مداوم از آن‌ها جلوی تولید کلاژن را می‌گیرد. به این ترتیب برای جلوگیری از چنین عارضه‌ای، پیشنهاد می‌کنیم با انتخاب  بهترین مارک پنکیک و استفاده از بهترین ماسک صورت و کرم مرطوب کننده، آبرسانی پوست را تما‌م‌و‌کمال انجام دهید.

بروز جوش و التهاب پوستی

استفاده از پنیکیک بی کیفیت باعث بروز جوش می شود

پنکیک های پودری دارای ترکیبات بسیار ظریفی هستند و این ترکیبات به‌راحتی وارد منافذ پوست می‌شوند. در نتیجه بسته‌شدن منافذ پوست، موقعیت را برای ایجاد جوش مهیا می‌کند. از طرف دیگر افرادی که ظهر‌ها بدون شستن صورت، پنکیک می‌زنند، آلودگی‌هایی که از صبح روی صورت آن‌ها باقی‌مانده با ترکیبات پنکیک روی پوست باقی می‌ماند و احتمال ایجاد عفونت‌ و جوش‌ های پوستی را افزایش می‌دهد. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم در خرید پنکیک پودری وسواس بیشتری داشته باشید و به جای پنکیک های معمولی، حتماً بهترین مارک پنکیک را خریداری نمایید. این پنکیک نباید دارای ترکیبات برنج یا ذرت باشد؛ چراکه باکتری‌های آکنه‌زا در مجاورت مواد غذایی مانند برنج و ذرت، رشد بهتری دارند.

احتمال افزایش حساسیت

پنکیک پودری حساسیت را افزایش می‌دهد

پنکیک‌های پودری بی کیفیت ترکیباتی نگه‌دارنده و معطر دارند. این ترکیبات احتمال ایجاد حساسیت را در بعضی از افراد افزایش می‌دهد. بعضی از پنکیک‌های پودری نیز دارای ترکیبات شیمیایی هستند که این ترکیبات در درازمدت، آسیب‌های مختلفی به پوست می‌رسانند.

احتمال آسیب به ریه

پنکیک پودری در درازمدت به ریه آسیب می‌زند

هرچقدر هم که برای خرید بهترین مارک پنکیک وسواس به خرج داده باشید و این پنکیک را با ملاحظه روی صورت بمالید، باز هم ترکیبات پنکیک وارد ریه می‌شود و در درازمدت، عارضه‌هایی مانند برونشیت، آسم و آسیب‌های ریه‌ای را به دنبال دارد. ناگفته نماند این قضیه برای همه‌ی پنکیک ها وجود ندارد و بسته به ترکیبات پنکیک پودری که استفاده می‌کنید، این پنکیک ممکن است آسیب‌های تنفسی به دنبال نداشته باشد. اینجاست که یک‌بار دیگر خرید بهترین مارک پنکیک اهمیت پیدا می‌کند.

پیشنهاد ویژه

امیدواریم با عوارض جانبی که از پنکیک پودری بی کیفیت با شما در میان گذاشتیم، به این نتیجه رسیده باشید که از اکنون به بعد، حتماً بهترین مارک پنکیک پودری را خریداری کنید که آسیب‌های کمتری به دنبال داشته باشد. با این حساب از آنجایی که دور پنکیک پودری را نمی‌توان خط کشید و از کاربرد پنکیک ها در آرایش نمی‌توان گذشت، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان پنکیک های باکیفیتی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. در پایان اگر شما هم تجربه‌ای سودمند برای خرید پنکیک پودری دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانند‌ه‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Thehealthsite دیدگاه‌ها 12742بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه