تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

همه چیز درباره تشخیص بهترین مارک پنکیک و استفاده از آن

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
همه چیز درباره تشخیص بهترین مارک پنکیک و استفاده از آن

پنکیک از آن دسته‌ لوازم آرایشی به حساب می‌آید که در کیف آرایش هر خانمی یافت می‌شود و محبوبیت آن باعث شده تا هزاران مدل پنکیک مختلف روانه‌ی بازار شود. پنکیک ها به‌ لحاظ کارایی نیز تفاوت‌های زیادی دارند و پنکیک‌ کامپکت، پنکیک پودری، پنکیک تثبیت‌ کننده آرایش و پنکیک اچ دی (High Definition، کیفیت بالا) را می‌توان از پنکیک هایی دانست که خرید آن‌ها خانم‌ها را سردرگم کرده است؛ درنتیجه به‌راحتی نمی‌توان بهترین مارک پنکیک را تشخیص داد. همه‌ی این مسائل دست‌به‌دست هم داده تا در ادامه نکات مهم برای تشخیص تفاوت انواع پنکبک، خرید پنکیک و روش استفاده از پنکیک را با شما در میان بگذاریم. پس با ما همراه باشید.

تفاوت انواع پنکیک

تفاوت انواع پنکیک

  • پنکیک های پودری همان پنکیک های معمولی و رایج هستند که پوشش ملایمی ایجاد می‌کنند و استفاده از آن‌ها بیشتر در منزل یا آرایشگاه کاربرد دارند.
  • پنکیک کامپکت (کامپکت پودر) یا فشرده نیز ترکیباتی مانند موم و سیلیکون دارد که پوشش قابل‌قبولی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. فقط خانم‌هایی که به این مواد حساسیت دارند، بهتر است هنگام استفاده از این پنکیک ها بیشتر مواظب پوست خود باشند. ذرات پنکیک های کامپکت خاصیت چسبندگی دارند تا در کنار هم قرار بگیرند و فشرده‌ شوند. این قابلیت باعث شده تا زیاده‌روی در استفاده کامپکت پودرها، آرایش را پف‌کرده و غیرطبیعی نشان دهد. یک لایه نازک از پنکیک های فشرده برای آرایش پوست‌ معمولی کفایت می‌کند و سرعت استفاده از این پنکیک ها نیز نسبت به پنکیک های پودری بیشتر است. در نتیجه اگر شاغل هستید و دنبال بهترین مارک پنکیک می‌گردید، بهتر است این پنکیک را از نوع کامپکت یا فشرده انتخاب کنید.
  • همان‌‌گونه که از نام پنکیک های تثبیت‌ کننده مشخص است، این پنکیک ها برای ثبات آرایش استفاده می‌شوند و برای افزایش دوام آرایش های سنگین‌ و‌ غلیظ گزینه‌ی خوبی‌ به حساب می‌آیند.
  • پنکیک اچ دی نیز پوشش بسیار خوبی دارد. این پنکیک ها عموماً برای گریم و عکاسی با نور فلش زیاد و حضور در زیر نور بسیار شدید کاربرد دارند.

اهمیت رنگ پنکیک

تشخیص بهترین پنکیک | اهمیت رنگ پنکیکدر انتخاب رنگ پنکیک، نسخه‌ی واحدی نمی‌توان پیچید؛ چراکه در کنار اهمیت رنگ پنکیک، کیفیت آن هم مهم است و بهتر است بهترین مارک پنکیک موجود در بازار را خریداری کنید. تجربه نشان داده است پنکیک های رنگِ پوست پوشش بیشتری دارند و برای پنهان‌کردن عارضه های پوستی گزینه‌ی بهتری به نظر می‌رسند. پنکیک‌ های بی رنگ با رنگ پوست های مختلف سازگاری خوبی دارند. اگر پوست چربی دارید، برای کاهش براق‌بودن پوست خود می‌توانید پنکیک بی رنگ بزنید. این پنکیک ها صورت را بیش از حد پف دار نشان نمی‌دهند و برای آرایش در محل کار و روزهای طولانی گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسند.

استفاده از پنکیک روی پوست بدون آرایش

تفاوت انواع پنکیک و روش استفاده از پنکیک روی پوست بدون آرایشبعد از شناخت تفاوت انواع پنکیک با هم، استفاده از پنکیک هیچ پیش‌نیازی لازم ندارد. به‌راحتی می‌توانید با کمک پنکیک های بی رنگ، درخشان‌بودن پوست را کاهش دهید و حالتی مات ایجاد کنید. پنکیک های رنگ پوست نیز گزینه‌ی خوبی برای یکدست کردن ناهماهنگی‌های پوستی به حساب می‌آیند. ناگفته نماند برای پوشش عارضه های پوستی بهتر است از پنکیک های معمولی استفاده نکنید و با خرید بهترین مارک پنکیک، عارضه ها را پوشش دهید. البته به جای استفاده از پنکیک می‌توانید از کانسیلر کمک بگیرید.

روشی ساده‌ و کارآمد برای استفاده از پنکیک

روشی ساده‌ و کارآمد برای استفاده پنکیک

بعد از انتخاب بهترین مارک پنکیک، نوبت به دانستن روش درست استفاده از پنکیک می‌رسد. برای این کار باید ابتدا برس با موهای متراکم و پرپشت انتخاب کنید. این برس ها که به برس های کوباکی معروف هستند، عملکرد خوبی برای پنکیک زدن دارند. سپس به کمک پرایمر، کرم پودر، کانسیلر و در صورت لزوم ضد آفتاب زیرسازی آرایش را انجام دهید. در نهایت برس کوباکی را داخل پنکیک فرو کنید و پنکیک اضافی آن را با ضربه‌زدن بگیرید و برس را روی صورت بمالید. برای این کار از مرکز صورت شروع کنید و دایره‌ای بزرگ و فرضی از داخل به بیرون صورت ترسیم کنید.

اگر وسواس زیادی برای خرید پنکیک به خرج داده و بهترین مارک پنکیک را خریداری کرده باشید، این پنکیک به‌راحتی روی صورت شما قرار می‌گیرد و جلوه‌ای زیبا و ابریشمی به آن می‌دهد. در نهایت نیز رژگونه و پودر برنزه بزنید تا آرایش شما چیزی کم نداشته باشد. به‌ خانم‌های شاغل پیشنهاد می‌کنیم یک پنکیک کامپکت به همراه برس کوباکی را داخل کیف آرایش خود قرار دهند و در طول روز، هر زمان که احساس کردند آرایششان به هم ریخته است، با برس کوباکی و پنکیک کامپکت، آرایش را تجدید کنند.

اکنون وقت آن رسیده که با این اطلاعات راحت‌تر از همیشه بهترین مارک پنکیک را تشخیص داده و بخرید. از آنجایی که پنکیک های باکیفیتی از برندهای معتبر را در فروشگاه اینترنتی اردمی برای شما آماده کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم سری به این فروشگاه بزنید و برای تشخیص بهترین پنکیک و خرید آن اقدام کنید. در پایان اگر شما هم نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن را می‌دانید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها در میان بگذارید.

منبع: Hellogiggles ۱ دیدگاه 6100بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سلام روز بخیر
    پنکک کامپکت ام ان دی هم خیلی عالی نرم و مخملی
    قیمتش هم مناسب 150ت

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه