تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۵ اشتباه متداول در رژگونه زدن

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
۵ اشتباه متداول در رژگونه زدن

هیچ چیز به اندازه رژگونه به صورت جلوه نمی‌دهد. رژگونه زدن آخرین مرحله آرایش است که به صورت‌های رنگ‌پریده (حتی اگر بیمار باشد) رنگ و لعاب می‌دهد و به پوست‌های گرم‌تر، درخشش بیشتری می‌بخشد. استفاده درست و اصولی از رژگونه چهره شما را سالم و زیبا نشان می‌دهد، امادر غیر اینصورت، نه تنها به زیبایی شما کمک نمی‌کند بلکه از جذابیت چهره شما می‌کاهد.

چنانچه شما هم به اهمیت استفاده از رژگونه پی برده‌اید و به دنبال نکات و ترفندهایی هستید که با رژگونه جذابیت بیشتری به چهره سیمین خود ببخشید، همچنین می‌خواهید با اشتباهات متداول در حین استفاده از این محصول آرایشی آشنا شوید، این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

۱- استفاده از رژگونه خیلی پایین‌تر از استخوان گونه

شما که نمی‌خواهید صورت‌تان را آویزان نشان دهید؟

دقت کنید رژگونه را خیلی پایین‌تر از سوراخ‌های بینی (یا استخوان گونه) نزنید، این کار شما را پیرتر نشان می‌دهد.

بهتر است رژگونه را از روی برآمدگی‌های گونه به سمت موها بکشید. برای پیدا کردن نواحی مناسب لبخند بزنید و به آرامی فرچه را روی برآمدگی‌های گونه بکشید.استثناء: اگر صورت شما قلبی شکل است انتهای گونه را رژگونه بزنید تا آن را برجسته و هایلایت کند و نگاه را از خطوط هندسی فک دور کند.

۲- استفاده از رژگونه خیلی بالاتر از استخوان گونه

بالاتر زدن رژگونه از استخوان گونه مثل پایین‌تر زدن آن اشتباه است. هرچند بالا کشیدن صورت مهم است اما خیلی بالاتر زدن رژگونه حالت غیرطبیعی و دلقک‌وار به صورت می‌دهد.

استثناء: در طول ماه‌های گرم‌تر، رژگونه را به صورت هلالی دور گوشه بیرونی چشم بزنید تا درخشش بیش‌تری به صورت بدهد.

۳- انتخاب نامناسب رنگ رژگونه

انتخاب رنگ رژگونه به اندازه کرم آرایشی مهم است. رنگ اشتباه روی ظاهر تاثیر منفی می‌گذارد. رنگی انتخاب کنید که مکمل رنگ پوست شماست.انتخاب رنگ رژگونه متناسب با رنگ پوستآیا نمی‌دانید کدام رنگ مناسب شماست؟ مطلب زیر را مطالعه کنید:

بیشتر بخوانید:‌ بهترین رنگ رژگونه بر اساس رنگ پوست

۴- رژگونه زدن با برس نامناسب

هرچند در کودکی گونه‌های گلی و گرد دوست داشتنی است اما در حقیقت کسی دوست ندارد به آن شیوه رژگونه بزند. هدف از رژگونه زدن، ایجاد حالت طبیعی در چهره است؛ نکته مهم این کار انتخاب برس مناسب است.

برس‌های مخصوص رژگونه به دلایل خاصی ساخته شده‌اند، این برس‌ها باید مواد را به شکل درست و زاویه‌دار روی پوست بزنند. دقت کنید برس درستی انتخاب کنید.

۵- استفاده بیش از حد از رژگونه

برای یک‌دست و بی‌نقض بودن رنگ رژکونه نیازی نیست حجم زیادی از آن را روی گونه بزنید، کافی‌است با حرکات نرم و سبک برس شروع کنید تا کم‌کم رنگی که می‌خواهید را روی گونه خود ملاحظه کنید.

به پایان 5 اشتباه رایج در استفاده از رژگونه رسیدیم، چنانچه شما هم در این زمینه تجربه‌ای دارید، در بخش نظرات، ما و سایر کاربران را از آن مطلع کنید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 2188بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه