تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش مدل آرایش دودی چشم به سبک نوین و امروزی

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
آموزش مدل آرایش دودی چشم به سبک نوین و امروزی

از گذشته‌های دور تا کنون آرایش دودی چشم یکی از مدل‌های متداول بوده است. اما هر از گاهی چیزهایی به این مدل افزوده یا از آن کاسته می‌شود. اما آیا می‌دانید مدل آرایش چشم دودی جدید با مدل کلاسیک آن چه فرقی دارد؟ آرایش دودی چشم ظاهر صیقلی و براق دارد، اما منظور ما از آرایش دودی براق، سایه شاین و آرایش چشم براق نیست بلکه صورت براق است. برای آموزش مدل آرایش دودی چشم، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. استفاده از پرایمر در آرایش دودی

ابتدا با پرایمر شروع کنید تا از ریختن و پاک شدن آرایش شما جلوگیری کند.

۲. سایه چرب

سپس یک سایه چشم چرب به پلک بالا و پایین بزنید و با کمک برس نرم آن را تا بالاتر از چین پلک پخش کنید. پیشنهاد ما سایه سیاه یا زغال‌سنگی پررنگ است.

۳. خط چشم ژلی

خط چشم ضخیمی در خط مژه‌ها بکشید.

کشیدن خط چشمی ضخیم

۴. استفاده از روغن صورت

حال نوبت مرحله کلیدی است. با نوک انگشت از روغن صورت فقط به پلک پایین بزنید. این کار ویژگی دودی این مدل را برجسته‌تر می‌کند.

۵. استفاده از ریمل یا مژه مصنوعی

بهتر است این نکته را بدانید که آرایش چشم بدون آرایش مژه تکمیل نمی‌شود. بنابراین بهتر است با خرید ریمل مناسب یا خرید مژه مصنوعی زیبایی خود را دو چندان کنید. در زمان خرید ابزار آرایش مژه، نوع مژه‌های خود را درنظر بگیرید. معمولاً استفاده از ریمل حجم دهنده و بلند کننده پیشنهاد مناسبی برای آرایش مژه به حساب می‌آید. همچنین اگر مژه‌های کوتاهی دارید و یک آرایش مجلسی را می‌خواهید تکمیل کنید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

حال، آموزش مدل آرایش چشم دودی زیبای شما تمام شد، به همین راحتی!

ما نیز پذیرای دیدگاه‌ها و تجربیات شما در بخش نظرات بلاگ اردمی هستیم که آن‌ها را با سایر کاربران عزیز به اشتراک بگذاریم.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 7095بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه