تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چند مدل خط چشم سبز برای آرایش مخصوص شب کریسمس

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چند مدل خط چشم سبز برای آرایش مخصوص شب کریسمس

این روزها حال‌وهوای همه دنیا، حال‌وهوای جشن و شادی کریسمس و تواد حضرت عیسی مسیح است. جشن سال نو میلادی برای همه پیروان این حضرت، مقدس و زیباست. بسیاری از افراد در این شب‌ها و روزها با تزئین درخت کریسمس به استقبال جشن سال نو می‌روند. جشن سال نو هم که بدون دورهمی و پایکوبی، رنگ و بویی ندارد. به همین دلیل خیلی افراد به دنبال ست کردن لباس و آرایش خود با رنگ‌های سبز و قرمز هستند. در این بین خط چشم سبز نیز ترند پرطرف‌داری شده است. این خط چشم در کنار بهترین مارک ریمل حجم دهنده، چشمان شما را زیباتر از همیشه می‌کند. به همین سبب در این مقاله قصد داریم چند مدل خط چشم سبز برای آرایش مخصوص شب کریسمس به شما آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

چرا خط چشم سبز؟

خط چشم رنگی با رژ لب

طرفداران خط چشم می‌دانند که رنگ و مدل کشیدن خط چشم بسیار متنوع است. یعنی برای هر فرد با هر سلیقه و با هر حالت صورت، خط چشم متفاوتی وجود دارد. جدا از حالت و مدل انتخابی شما، خط چشم‌ها رنگ‌بندی متنوعی هم دارد. ما قصد داریم خط چشم سبز را به شما معرفی کنیمگ چون از طرفی با جشن کریمس هم‌خوانی دارد و هم اینکه رنگی متفاوت و زیبا برای جشن‌ها و دورهمی‌های شبانه شماست. می‌دانیم که تنوع خط چشم حالا حالا‌ها تمام نمی‌شود؛ اما با امتحان این رنگ به معجزه‌ و تأثیر رنگ مخصوصاً در این فصل خاص ایمان می‌آورید. پس همراه ما باشید.

استفاده از سرمه با ته رنگ سبز

استفاده از سرمه با ته رنگ سبز

در نگاه و نظر اول شاید خط چشم سبز زیاد جالب به نظر نرسد؛ ولی با یک سرچ سریع در نت می‌بینید که این خط چشم یکی از زیباترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. شاید پیدا کردن یک خط چشم سبز آن هم یکهویی برای شما سخت باشد؛ اما نگران نباشید. ما در کنار شما هستیم که راه‌حل‌های ارزان و مناسب را به شما پیشنهاد دهیم. در ادامه برای شما می‌گوییم که اگر چشمانتان به مواد شیمیایی حساسیت دارد یا پیداکردن خط چشم سبز برایتان سخت است، چه کنید.

شما می توانید از سرمه استفاده کنید. احتمالاً با دیدن این جمله از تعجب چشمانتان گرد می‌شود که سرمه سیاه است نه سبز؟ اصلاً سرمه سبز وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که بله. وجود دارد و اتفاقاً در مقایسه با خط چشم سبز، کمی رنگ رسمی‌تری هم دارد. خط چشم سبز به علت رنگ خاصی که روی صورت ایجاد می‌کند، بیشتر فانتزی است و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. این موضوع افرادی را که با جلب توجه مشکل دارند آزار می‌دهد. اگر دوست‌دارید که خط چشم خاصی داشته باشید و جلب توجه هم نکنید می‌توانید از سرمه سبز استفاده کنید. سرمه کحل با ته رنگ سبز انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

خط چشم سبز مدل گربه ای

خط چشم سبز مدل گربه ای

حالا که معضل حساسیت به مواد شیمیایی و حساسیت به میزان درخشش رنگ سبز برطرف شد، بهتر است به چند مدل طراحی خط چشم بپردازیم. استفاده از این مدل‌ها در کنار استفادته از بهترین مارک ریمل می تواند چشمان شما را بسیار زیباتر و جذاب‌تر نشان دهد.

همه می‌دانیم که رنگ خوب و مدل مناسب، دو روی سکه زیبایی هستند. خط چشم سبز بدون مدل مناسب نازیباست و مدل خوب بدون رنگ جالب دوست‌داشتنی نیست. شما رنگ خط چشم را انتخاب کرده‌اید. حالا این رنگ زیبا را با کدام مدل همراه کنیم که جلوه بیشتر داشته باشد؟ پیشنهاد ما این است که خط چشم گربه‌ای را انتخاب کنید. این مدل خط چشم با همراهی رنگ سبز می‌تواند آرایش شما را خاص و زیبا کند. بهتر است محصولی که انتخاب می‌کنید ضد آب باشد تا در طول مهمانی و در بین ازدحام جشن و پایکوبی، از بین نرود.

خط چشم دوتایی

مدل دوتایی

تا این قسمت ما به شما مدلی و رنگی را پیشنهاد دادیم که مناسب مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی بود. در جمع دوستان و رفیقان صمیمی‌تر اجازه داریم که در خط چشم سبز و مدل آن دست و دلبازی به خرج دهیم. رنگ بیشتر و مدل جذاب‌تر. به نظر می‌رسد که صنعت آرایشی با خط چشم گره خورده است. این گره در بعضی رنگ‌ها و مدل‌های خط چشم کورتر است. یکی از این مدل‌های پر طرفدار خط چشم دوتایی است. این خط چشم را در افراد معروف زیاد دیده‌اید.

می‌توانید در مهمانی بعدی فردی که این مدل خط چشم را استفاده می‌کند شما باشید. امیدواریم بعد از استفاده از این مدل بدرخشید. برای رسیدن به این مدل خاص و جذاب، طبق تصویر بالا خط چشمتان را بکشید. خیالتان راحت باشد که در بین دوستان، چهره متفاوت و خاصی پیدا خواهید کرد. برای جذابیت بیشتر چشمانتان هم حتماً از بهترین مارک ریمل حجم دهنده یا بلندکننده استفاده کنید. استفاده از ریمل خوب، مژه‌های شما را پرتر و زیباتر نشان می‌دهد.

سخن پایانی

در این نوشته شما را با چند مدل طراحی خط چشم سبز آشنا کردیم. امیدواریم با این ایده جالب و جذاب، مهمانی فانتزی خوبی را تجربه کنید. اگر برای تهیه بهترین خط چشم سبز یا بهترین مارک ریمل نیز به مشاوره و کمک نیاز داشتید، با تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی اردمی تماس بگیرید. کارشناسان پوست و زیبایی این مجموعه شما را در انتخاب محصول خوب راهنمایی می‌کنند. راستی شما چه مدل هایی برای ترسیم خط چشم می‌شناسید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 6066بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه