مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

فیشیال صورت طلایی چیست و چه فوایدی دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۸ دقیقه
فیشیال صورت طلایی چیست و چه فوایدی دارد؟

فیشیال راحت‌ترین راه برای داشتن پوستی زیبا، درخشان، سالم و بدون چروک است. پاکسازی عمیق پوست، جوانسازی و احیاء پوست در فیشیال باعث جوانسازی پوست می‌شود. در سالن‌های زیبایی انواع فیشیال انجام می‌شود. فیشیال میوه‌ای رایج‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. همه می‌دانیم که هزینه‌های فیشیال زیاد است. سؤال اینجاست که نمی‌شود بدون از دست‌رفتن زیاد پول به پوستی زیبا برسیم؟ با فیشیال صورت طلایی می‌شود به این هدف رسید.

زنان مصر باستان با استفاده از طلا زیبایی خود را حفظ می‌کردند. طلا خاصیت ضدپیری و روشن‌کنندگی دارد. بعد از کشف خواص ماسک طلا و آرایش‌های طلایی، استفاده از طلا به روتین دائم مردم مصر، ژاپن و روم درآمد. شاید با خود بگویید فیشیال طلا که گران‌تر است؛ اما اگر درست انتخاب کنید روتینی ارزان‌تر و مؤثرتر از سایر فیشیال‌ها خواهید داشت. برتری دیگر ماسک طلا به فیشیال این است که شما می‌توانید در خانه از پوستتان مراقبت کنید؛ البته برای این کار باید نکاتی را بدانید؛ پس همراه ما باشید.

فواید فیشیال صورت طلایی

فواید فیشیال صورت طلایی چیست

فواید این نوع فیشیال بسیار است. فیشیال صورت طلایی تنها نوع فیشیال است که برای همه نوع پوست مناسب است؛ پس چه پوستتان چرب است چه خشک، ماسک طلا به شما کمک می‌کند. چند فایده فیشیال طلا شامل کاهش چین‌وچروک‌های پوست، خطوط زیر چشم و محافظت از پوست در برابر نور مضر خورشید است. در ادامه فواید این ماسک بی‌نظیر را توضیح می‌دهیم؛ پس همراه ما باشید.

درمان آسیب‌های ناشی از نور خورشید

جلوگیری از پیری زودرس پوست

اشعه‌های UVA و UVB بیشتر از آنچه تصور کنید به پوست آسیب می‌زنند. چند دقیقه در معرض نور خورشیدبودن آسیب گسترده‌ای به پوست وارد می‌کند. آسیب‌های خورشید شامل پیری زودرس، لک‌ها، ناهمواری پوست و کدری پوست می‌شود. برای همین است که ما تأکید می‌کنیم حتماً روزها از ضدآفتاب استفاده کرده و بعد از گذشت چند ساعت آن را تمدید کنید. طلا خاصیت ترمیم‌ و شفابخشی دارد. رفتن به سالن برای فیشیال طلایی یا انجام آن در خانه می‌تواند آسیب‌های ناشی از نور خورشید را درمان کند و پوستی جوان‌تر، شاداب و درخشان به شما بدهد.

جلوگیری از پیری زودرس پوست

درمان آسیب‌های ناشی از نور خورشید

پیری زودرس یکی از معضلات جدید و روبه گسترش در جوامع امروزی است. مردم برای خنثی‌کردن اثرات محیط روی پوستشان اقداماتی انجام می‌دهند. اقداماتی مانند استفاده از محصولات ضدچروک، رژیم غذایی سالم و ورزش منظم؛ اما در کنار همه این اقدامات باید روتین پوستی اثربخش هم داشت. ماسک صورت طلایی همان روتینی است که شما نیاز دارید. این ماسک سموم را از بین می‌برد، گردش خون را افزایش می‌دهد و پوست شما را صاف و لطیف می‌کند.

پوست زمانی پیر می‌شود که تولید پروتئینی به نام کلاژن در پوست کاهش می‌یابد. ماسک طلا تولید این پروتئین را ثابت نگه می‌دارد؛ پس شما پوستی محکم و جوان خواهید داشت. علت دیگر پیری پوست خشکی بیش از اندازه است. با استفاده از این ماسک رطوبتی که پوست برای زنده‌مانده نیاز دارد را تأمین می‌کنید. در کنار تأمین رطوبت، طلا سرعت متابولیسم را هم افزایش می‌دهد؛ پس پوستتان با سرعت کمتری پیر می‌شود.

کاهش آکنه و جوش

کاهش آکنه و جوش

چه جوان باشید چه بزرگسال از وجود آکنه‌ها رنج می‌برید؛ حتی زمانی که آکنه ندارید ردپای آن را روی پوستتان حس می‌کنید. ردپای آکنه ممکن است برای ماه‌ها روی پوستتان بماند. این اتفاق علت‌های زیادی دارد که  یکی از آن‌ها کندن و بیرون آوردن جوش‌هاست. علت به‌وجودآمدن جوش‌ها متفاوت است؛ اما این علت‌های متفاوت تأثیری بر معجزه ماسک صورت طلایی ندارد. مصری‌ها اعتقاد داشتند این ماسک شفابخش برتر است. ما با این عقیده موافقیم. آنتی اکسیدانی موجود در طلا به کاهش حساسیت‌های پوستی و آکنه کمک می‌کند. التهابی که با آکنه همراه است را کاهش می‌دهد و به بهبود سریع‌تر آن‌ها کمک می‌کند. اگر پوست مستعد آکنه دارید، بیشترین سود را از این ماسک می‌برید.

روشن‌ترشدن رنگ چهره با فیشیال صورت طلایی

روشن‌ترشدن رنگ چهره با فیشیال صورت طلایی

بیشتر خانم‌ها برای داشتن پوستی با رنگ بهتر به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. چرا راه دور می‌روید؟ چرا از ماسک صورت طلایی استفاده نمی‌کنید؟ مهم نیست که به جشنواره‌ای مهم می‌روید یا مهمانی خانوادگی در پیش دارید، این ماسک پوست شما را مانند الماس درخشان می‌کند. طلا علاوه بر ثابت نگه‌داشتن کلاژن پوست، گردش خون را هم افزایش می‌دهد.

بهبود خون‌رسانی به پوست یعنی پوستی که رنگ زندگی دارد. خون‌رسانی پوست به آبرسانی بهتر پوست کمک می‌کند. همچنین سطح رطوبتی که پوست نیاز دارد حفظ می‌کند. می‌دانستید که ذرات ریز طلا جذب پوست می‌شوند؟ این جذب، به پوست درخشندگی هدیه می‌دهد؛ پس شما چهره‌ای روشن‌تر از گذشته خواهید داشت. استفاده از فیشیال‌های طلایی معمولی بیشتر مشکلات پوستی را برطرف می‌کند و پوستی سالم، شاداب و درخشان به شما می‌دهد.

تحریک سلول ها و جوانسازی پوست

تحریک سلول ها و جوانسازی پوست

فعالیت مفید سلول‌های پوست برای داشتن پوستی سالم نیاز است. یون‌های مفید بسیاری در  ذرات طلا  وجود دارند. این ذرات توانایی تحریک سلول‌ها، اعصاب و سیاهرگ‌های بدن را دارند. این امر منجر به جریان بهتر خون و اکسیژن در بدن می‌شود. خاصیت دیگر یون‌ها طلای از بین بردن مواد زائد و سموم از پوست است. می‌دانیم که دفع سموم  باعث می‌شود پوست سالم و درخشان به نظر برسد.

استفاده از فیشیال صورت طلایی در خانه

استفاده از ماسک صورت طلایی در خانه

احتمالاً با شنیدن این خواص از فیشیال طلا وسوسه شدید که از آن استفاده کنید. خوشبختانه کیت‌های فیشیال طلا در بازار موجود هستند. افراد با توجه به بودجه‌ای که دارند، کیتی انتخاب می‌کنند. شما هم همین کار را انجام دهید. سعی کنید برندی را انتخاب کنید که شناخته شده است. حتماً نباید برند گران یا خیلی معروفی باشد. همین که شما به آن برند اعتماد داشته باشید کافی است. برای اینکه انتخاب کاملی داشته باشید لوازم ضروری و مهم در پک طلا را به شما معرفی می‌کنیم. پک انتخابی شما باید حتماً شامل پاک‌کننده طلا، اسکراب طلا، کرم یا ژل طلا، ماسک طلا و مرطوب‌کننده باشد.

در ادامه ما مراحل استفاده از این پک را آموزش می‌دهیم؛ پس همراه ما باشید.

گام اول: پاکسازی

پاکسازی

اولین مرحله و شاید مهم‌ترین مرحله در تمام روتین‌های پوستی پاکسازی است. پاکسازی ضمن تمیزکردن پوست، نفوذ مواد مراحل بعد را افزایش می‌دهد؛ پس اولین مرحله ماسک صورت طلایی را شروع کنید. مقداری از پاک‌کننده را کف دستان بریزید و به صورت و گردنتان بزنید. این پاک‌کننده طلا را روی پوست به آرامی ماساژ دهید تا آلودگی‌ها را از عمق پوستتان بیرون بکشد. بعد از چند دقیقه پوستتان را با آب ولرم بشویید و خشک کنید.

گام دوم: اسکراب

Scrub

با اینکه پاک‌کننده آلودگی‌ها را حذف کرده است؛ اما بعضی ذرات مزاحم هنوز باقی مانده‌اند. برای حذف این آلودگی‌های سرسخت باید از اسکراب استفاده کنید. اسکراب سلول‌های مرده و مواد داخل منافذ را پاک می‌کند. پاک‌شدن منافذ یعنی راه برای ورود مواد مفید باز است. اسکراب را به اندازه یک سکه بردارید و به صورت و گردنتان بزنید. چند دقیقه با حرکات دایره‌ای پوستتان را ماساژ دهید. بعد از اتمام کارتان، پوست را بشویید و حتماً خشک کنید.

گام سوم: کرم ماساژ

کرم ماساژ

ماساژ صورت با کرم ماساژ ماسک صورت طلایی حسی بی‌نظیر را برای شما به وجود می‌آورد. ماساژ این کرم روی پوست، باعث افزایش گردش خون می‌شود. خون‌رسانی بهتر رنگ چهره شما را درخشان می‌کند. استفاده از کرم ماساژ به دو شکل انجام می‌شود. بعد از اسکراب، مستقیم سراغ کرم بروید و پوستتان را ماساژ دهید. در حالت دوم قبل از استفاده از کرم صورتتان را بخار می‌دهید تا منافذ پوست باز شوند. بازشدن منافذ، آلودگی‌های جامانده را بیرون می‌آورد. همچنین به کرم اجازه می‌دهد پوست شما را از درون تسکین دهد.

گام چهارم: فیشیال صورت طلایی

فیشیال صورت طلایی

احتمالاً آرام‌بخش‌ترین مرحله فیشیال صورت طلایی، قسمت ماسک است. بعد از شستن و اسکراب‌کردن پوست، نوبت به ماسک می‌رسد. ماسک‌ها به دو دسته تقسیم می‌‌شوند، شوینده یا لایه‌بردار. با توجه به نوع ماسک و توضیحات نوشته شده روی بسته‌بندی از ماسک‌ استفاده کنید. ماسک به پوست خسته شما اجازه استراحت می‌دهد؛ البته این شما هستید که استراحت می‌کنید نه ماسک. ماسک حین استراحت شما آلودگی‌های پوست را پاک می‌کند و به پوست آرامش هدیه می‌کند. ماسک را روی صورت و گردنتان بمالید. برای پخش‌شدن یکنواخت ماسک روی پوست از انگشتان تمیزتان یا  برسی نرم کمک بگیرید. صبر کنید تا ماسک کامل روی پوست خشک شود، بعد طبق دستور نوشته شده روی بسته‌بندی ماسک را بشویید.

گام پنجم: مرطوب کننده

مرطوب کننده

تمام مراحل فیشیال طلایی با هدف از بین‌بردن کثیفی، روغن‌های اضافه و سایر ناخالصی‌ها از صورت و گردنتان انجام می‌شود؛ اما این کار روغن های طبیعی و مفید پوست را هم از بین می‌برد. برای جبران این آسیب ناخواسته باید از مرطوب‌کننده استفاده کنید. مرطوب‌کننده پوست را تغذیه می‌کند. مرطوب‌کننده لایه محافظی روی پوست تشکیل می‌دهد. این لایه از پوست در برابر خشکی، آلودگی و چربی بیش از اندازه محافظت می‌کند. تشکیل لایه مرطوب‌کننده از ورود کثیفی و باکتری به منافذ پوست جلوگیری می‌کند. منافذ پوست شما پس از پاکسازی عمیق، خالی از سکنه است؛ اگر این منافذ با ذرات مفید پر نشوند، آلودگی آن‌ها را پر می‌کند.

سخن پایانی

در این نوشته با فیشیال صورت طلایی آشنا شدید. این روش نوظهور به شما کمک می‌کند بسیاری از عارضه‌های پوستی‌تان را از بین برده و در نهایت پوستی جوان و شاداب داشته باشید. اگر دوست دارید در این باره بیشتر بدانید، با شماره بالای همین صفحه تماس گرفته و از راهنمایی‌های مشاوران خبره فروشگاه اینترنتی اردمی بهره ببرید. همچنین می‌توانید پرسش‌ها، تجربه‌ها و دیدگاه‌هایتان را در بخش نظرات همین مقاله بنویسید.

دیدگاه‌ها 6575بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه