تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین ماسک ها و محصولات مراقبت از پوست در آشپزخانه شما

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
بهترین ماسک ها و محصولات مراقبت از پوست در آشپزخانه شما

می‌دانستید که بهترین ماسک ها در آشپزخانه منزل شماست؟ پوستتان تیره شده و دنبال بهترین ماسک صورت روشن کننده پوست می‌گردید؟ زیر چشمانتان کبود شده و گود افتاده و می‌خواهید آن را بازسازی و درخشان کنید؟ پوستتان خسته و بی‌حال است و می‌خواهید آن را شاداب کنید؟ آرنج و زانویتان تیره شده و از پوشیدن لباس کوتاه خجالت می‌کشید؟ ناخن‌هایتان سست شده و به‌محض بلندشدن می شکند؟ نگران هیچ چیز نباشید. ما اینجا هستیم که به شما این مژده را بدهیم که با چند ماده در دسترس می‌توانید همه این عارضه ها را درمان کنید. همراه ما باشید تا برایتان بیشتر توضیح دهیم.

شفاف و درخشان کردن پوست صورت

فرقی نمی‌کند که خانم باشید یا آقا. افرادی که در طول روز در مشاغل پراسترس کار می‌کنند یا مجبورند با افراد مختلف تعامل‌های سنگین و سخت داشته باشند، معمولاً پس از رسیدن به خانه، صورت خسته و گرفته دارند. بهترین راه‌حل برای این افراد استفاده از بهترین ماسک صورت ضد استرس و شفاف کننده پوست است. در بازار طرح‌های مختلفی از این ماسک وجود دارد. از جمله فروشگاه اینترنتی اردمی نیز چندین نوع ماسک صورت شفاف کننده دارد که می توانید از آن استفاده کنید. اما پرسش اینجاست که اگر پس از رسیدن به منزل متوجه شدیم که خرید ماسک را فراموش کرده‌ایم چه کنیم؟ بهترین راه این است که ماسک را اینترنتی سفارش دهید و در فاصله چند روزی که تا رسیدن ماسک به دست شما وجود دارد، از ماسک خانگی زیر بهره ببرید.

قبل از هر چیز مشخص کنید که پوستتان چرب است یا خشک. سپس یک تخم مرغ را بردارید. اگر پوستتان خشک است، زرده و سفیده را با کمی روغن زیتون کاملاً هم بزنید. مخلوط را با برس تمیز روی پوستتان بزنید. حواستان باشد که مواد به اطراف چشمتان نرسد. ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس پوستتان را بشویید. اگر هم پوستتان چرب است فقط سفیده را خوب بزنید تا جایی که از لختگی در بیاید و شبیه به کرم منسجم شود. با انگشت یا برس تمیز آن را به پوستتان بزنید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب ولرم بشویید. تکرار این کار برای ۳ روز در هفته کمک می‌کند پوستتان مثل اینه بدرخشد و سفت و محکم شود.

پاک کردن آرایش از صورت

محلول پاک کننده آرایشتان تمام شده؟ اصلاً نگران نباشید. اگر پوستتان خشک است، قدری روغن نارگیل به پوستتان بزنید. یکی‌دو دقیقه صبر کنید. یک دستمال تمیز را به آب ولرم آغشته کنید. اکنون باقی‌مانده آرایش و روغن نارگیل را از صورت پاک کنید. نگران آرایش چشمتان هم نباشید. روغن نارگیل به‌ندرت برای چشم حساسیت ایجاد می‌کند. اگر پوستتان چرب است و نگران جوش‌زدن صورتتان هستید، از روغن بادام تلخ برای این کار استفاده کنید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن صورتتان تمیز و آبرسانی می‌شود. در این فاصله هم می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی اردمی، بهترین پاک کننده های آرایشی را سفارش دهید. این کار در کمتر از ۵ دقیقه انجام می‌شود.

ساختن نرم کننده مو با چند میوه

حتماً تصور اینکه بتوانید با ترکیب چند میوه موهای خود را صاف و درخشان کنید برایتان سخت است. ما اینجاییم که بگوییم کار نشد ندارد. کافی است یک عدد موز رسیده را با یک آووکادو له کنید. یک قاشق مرباخوری عسل و چند قطره روغن زیتون به آن اضافه کنید. مخلوط را کنار بگذارید. به حمام بروید و سرتان را کاملا بشویید. حالا مواد را به‌آرامی در همه مو پخش کرده و با احتیاط شانه کنید. یک کیسه فریزر روی سرتان بگذارید و حوله را روی آن قرار دهید. اکنون ۲۰ دقیقه خودتان را با گوشی سرگرم کنید. تا چند پیام را جواب بدهید، زمان به‌سرعت طی می‌شود. اکنون با اب ولرم موهایتان را بشویید و از نرمی و لطافتش لذت ببرید.

رفع پف و تیرگی زیر چشم

برای پف و تیرگی زیر چشم چندین و چند ماسک وجود دارد. بهترین ماسک صورت برای دور چشم، ترکیبی از چای سبز و خیار در خود دارد. حالا اگر این ماسک را در خانه نداشتیم چه کنیم؟ نگران نباشید. یک کیسه چای سبز را در مقدار کمی آب جوش قرار دهید تا رنگش باز شود. اکنون آن را چند دقیقه در یخچال بگذارید تا کمی خنک شود. حال وقت آن رسیده که کیسه را زیر چشمتان بگذارید و چند دقیقه دراز بکشید. حالا چشمتان را با آب ولرم رو به سرد بشویید. یادتان باشد مالیدن چشم باعث تشدشد سیاهی و پف آن می‌شود.

روش دیگر برای افرادی که چای سبز ندارند این است که از حلقه‌های خیار استفاده کنند. این روش خیلی ساده‌تر است. حلقه‌های خیار را روی چشمتان بگذارید و دراز بکشید. ۱۰ دقیقه بعد خیار را بردارید و به کارهای روزمره‌تان برسید. همین کار را با حلقه‌های سیب‌زمینی هم می‌توانید انجام دهید. فقط بعد از استفاده از سیب زمینی یادتان باشد که صورتتان را با آب سرد بشویید. سیب‌زمینی بهترین سفیدکننده پوست است.

رفع تیرگی زیر بغل

تیرگی زیر بغل در خانم‌ها و آقایان یکی از مسائل آزاردهنده‌ای است که موجب شرمساری آن‌ها می‌شود. برای درمان این عارضه کافی است سراغ شیشه زردچوبه بروید. مقداری از ان را با چند قطره آبلیمو مخلوط کنید تا خمیری شود. اکنون آن را روی پوست خود بمالید و ۱۵ دقیقه بعد آبکشی کنید. از این ماسک برای سایر قسمت‌های بدن هم می‌توانید استفاده کنید. برای مثال این ماسک برای تیرگی قوزک پا، آرنج، گردن و گاه صورت هم جواب می‌دهد.

نکته: یادتان باشد که برخی از زردچوبه های بازار اصل نیستند و رنگ غیر طبیعی دارند. به این ترتیب باعث زردی پوست شما می‌شوند. قبل از استفاده از ماسک، کمی از آن را در بخشی از پوست مثل سر انگشتان تست کنید.

استحکام ناخن با آبلیمو

اگر شما هم ناخن‌های ضعیف و شکننده دارید یا کوتیکول ناخنتان همواره ریشه‌ریشه است، از این ترکیب استفاده کنید. مقداری شیر را در یک ظرف ریخته و انگشتانتان را چند دقیقه در آن قرار دهید. اگر شیر در دسترستان نیست، از آبلیمو استفاده کنید. بعد از گذشت حدود ۵ تا ۲۰ دقیقه، دستتان را تمیز کرده و با روغن نارگیل یا زیتون به‌خوبی ماساژ دهید. ماساژ را عمقی انجام دهید تا روغن کاملاً جذب پوستتان شود. این کار را روز دریمان انجام دهید. با این روش ساده و در دسترس، ناخن و کوتیکول آن محکم و مقاوم می‌شود.

اسکراب بدن با شکر

به همان میزان که استفاده از شکر در خوراکی‌ها ممنوع است، استفاده از آن در لایه برداری عمقی پوست توصیه می‌شود. اگر شما هم سلول های مرده زیادی روی پوستتان دارید که باعث شده پوستتان کدر شود، از اسکراب شکر استفاده کنید. به میزان مساوی از شکر و روغن زیتون یا نارگیل استفاده کرده و چند قطره گلاب به آن اضافه کنید. برای مثال ۳ قاشق شکر با سه قاشق روغن مخلوط کرده و با گلاب خوشبو کننید. حالا مخلوط به‌دست آمده را روی پوستتان ماساژ دهید. زبری شکر باعث لایه برداری پوست می‌شود و روغن نارگیل یا زیتون، پوست را عمیقاً آبرسانی می‌کنند. تکرار این کار باعث نرم و درخشان شدن پوست بدن شما می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با بهترین ماسک ها و لوازم مراقبت از پوست موجود در آشپزخانه آشنا کردیم. گفتیم که همه این محصولات را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی اردمی پیدا کنید. پس معطل نکنید و وارد فروشگا شوید و چرخی در محصولاتش بزنید. مطمئن باشد که آنقدر تنوع در محصولات مراقبتی وجود دارد که دست خالی بیرون نمی‌روید. همچنین در بخش ماسک ها می‌توانید بهترین ماسک صورت برای انواع پوست ها و انواع عارضه ها را پیدا کنید. دست به کار شوید و از نتیجه استفاده از محصولات برای ما بگویید.

دیدگاه‌ها 6050بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه